30.01.11

Strange: Silence

In this room of silence
I'm hanging on a string
Leave the past behind me
I can fly with broken wings

My heart is suffering
Can't wait for my rescue
I know that someone out there
Is lonely, too …

I don't wanna be all alone
For love I'll always fight
I don't want to be left alone
I will find the shore, the place, the time
All alone
Help me find a way
I don't want to be left alone…anymore

Is there no-one listening?
Can no-one hear my plea?
Sew a dress of memories
Is there no one meant for me?

Through the deepest oceans
Let us find a coast to seek
Iknow that someone out there
Is searching like me

I don't want be all alone
For love I'll always fight
I don't want to be left alone
I will find the shore, the place, the time
All alone
Help me find a way
I don't want to be left alone…anymore

Let the wind guide us
Until we find tranquillity
Why don't you find me?
Please come and find me

I don't want be all alone
For love I'll always fight
I don't want to be left alone
I will find the shore, the place, the time
All alone
Help me find a way
I don't want to be left alone…anymore

"Shadow?" hüüdsin ma niipea, kui olin oma jalutuskäigult tagasi tulnud. Imelikul kombel tuli Shadow kohe minu juurde ja isegi ei turtsunud mu peale. "Kallike, sa ju tead, et ka mina tahan sind iga kord kaasa võtta, kuid seal on vesi ja...üldse mets ei ole kasside jaoks. Ainult metskasside." laususin ma Shadow Angel'it sülle võttes. Ma olin veetnud metsas terve hommikupooliku ning praegu oli kell juba 3. Tegin lõunasöögiks pasta Bolognese'i kastet spagetidega, ka Shadow sai Bolognese'i. Peale sööki võtsin oma läpaka ning asusin kodutööd tegema. Suurem osa asju jäetakse meile arvutis teha, mis on suhteliselt mugav. Pealegi saab siis arvuti kooli kaasa võtta ja kooliasju seal teha. Mitte see põhikooli värk, kus sul on 10 kg õpikuid, töö- ja tavalisi vihikuid iga päev. Kodutööd jäeti vähe ja ma sain sellega kiiresti ühele poole. Kahjuks täna see mind ei rõõmustanud. Niipea, kui olin oma asjad ära teinud, rändasid mu mõtted tahtmatult taas Damonile. Ma ohkasin. Miks ma ei võiks unustada seda? Nagu seda poleks olnud. Miks ma lasen pisiasjadel rikkuda mu tuju? Õigemini tahtsin ma enda käest küsida, miks Damon mõjutab mu olekut nii palju? Ta on lihtsalt poiss. Lihtsalt keegi, kellega ma istun füsas ja oman veel mõningaid ühiseid tunde. Poiss, kellega ma üks kord koju sõitsin, kellega ma tänaval kokku põrkasin...Liiga palju kokkusattumusi? Ei. Võtsin oma pea käte vahele. See ei saa nii olla. Ei tohi nii olla.

***

Damon

Mul oli õigus - autode tuunimine tõesti aitab. Alati on aidanud.
"Dam, dude, aitab, see auto on korras juba." sõnas Dave naerdes. Viskasin poleerimislapi kõrvale ja vaatasin oma kätetööd. Tumehallist BMW-st oli saanud mustjasoranž "leekauto". Või midagi sinnakanti. "Dude, sul on ikka annet selle peale," jätkas Dave auto ümber käies. Ma pööritasin silmi. Kui palju kordi saab inimene kasutada sõna "dude"?
"Jääd täna sõiduks ka, eks?"
Noogutasin. "Kelle vastu täna on?"
"StreetDevils."
"Nice..." Nagu ma poleks päris devilsitega piisavalt võidelnud. Mõtlesin taaskord eilsele. Ma ei tohiks Phoebe peale ns vihastada. Ta ei puutu asjasse. Eriti. Mõtlesin siis oma hommikusele käitumisele. Ei olnud ilus. Tuletasin meelde Phoebe haavunud nägu, kui tema korterist välja tormasin. Ta tundus nii kurb...
Dave märkas mu endassevajunud ilmet. "Hey, mis sul on?" Wow, ta isegi ei öelnud "dude".
Naeratasin. "Ei midagi, ma ns jäin mõttesse."
"Jajah, räägi, räägi. Raudselt on siin mingi kuum tibi mängus, muidu sa ei teeks sellist nägu."
Muigasin ning nügisin teda. "Ei mingeid tibisid." Hakkasin oma auto poole kõndima, kui kuulsin selja tagant Dave'i häält: "Peaksid ehk õhtul hankima endale mõne..." Muigasin taas. Millegipärast meeldis mulle, kuidas Dave Phoebe kohta "kuum tibi" ütles. Oot, mida?

***

Phoebe

Sättisin end õhtuks valmis. Täna oli järjekordne tänavavõidusõit ja ma ei kavatsenud seda mööda lasta. Ei, ma ei osale seal. Aga see adrenaliin, mida sa tunned seal, on lihtsalt suurepärane. Ehk minus siiski on tomboy'd? Tegelikult oleks ma tahtnud kunagi osaleda seal, kuid pigem kaassõitjana. Ma ei oskaks kunagi sõita niimoodi. Panin ennast riidesse: ülepõlvesaapad, teksad, tuunika ja mu lemmiknahktagi. Olin lõpuks valmis ja asusin teele, haarates kaasa ka pisikese käekoti. Seekord Shadow mind ei takistanud, ta teab, millal ma kuhu lähen.

***

Jõudsin kohale natuke enne algust. Sain pilgu heita tänasele seltskonnale: StreetDevils, SpeedABit, KillBill, Nero, OutLaw, Fast&Furius ja mu lemmikud - FreeSpirits. Olin nende juhi Dave'iga tuttav juba ammusest ajast. Pealegi olid neil jubedalt ilusalt autod tuunitud. Juba tuligi ta minu poole.
"Hei, Phoebe, sa ka siin?" naeratas ta mulle.
"C'mon, kus on kiirus, seal olen ka mina."
"Mäletad ma rääkisin sulle kunagi meie tuunijat näidata? Noogutasin. "Ta tuli alles linna, ent töötab meil ammu juba. Sõitis varem Newcastle'is."
"See pole ju Sydney'st nii väga kaugel."
"Mhm. Tule, ma näitan sulle teda ja tema autot."
Kõndisin Dave'iga halli auto juurde, mille kapotil oli pealuu ja külgedel mustad triibud. Väga ilus. Ma polnud varem seda autot näinud.
"Näe, vaata, Damon, kelle ma siia tõin." sõnas Dave ja enne kui Damon jõudis ümber pöörata, vajus mu suu lahti.
"Mida sa siin teed?" küsisime me ühel ajal. Ei saa juhtuda nii, et ma kohtun temaga jälle. Phoebe, rahu.
Enne kui kumbki meist jõudis vastata, küsis Dave imestunult: "Te tunnete üksteist?"
Esimesena reageeris Damon. "Jah. Me käime ühes klassis." Damon lõi hooletult käega.
"Ahsoo..." venitas Dave. "No igatahes, Phoebe, see on see kuulus tuunija, keda sa kogu aeg oled tahtnud näha."
Damon vaatas mulle imestunult otsa. "Sa tahtsid mind näha?"
Keegi hüüdis Dave'i, ta sõnas meile kiire "Näeme!" ja jooksis ära.
Ma hammustasin huulde. "Mitte päris nii. Ma tahtsin näha inimest, kes nii ägedasti autosid tuunib. Ei arvanud, et see sina olla võiksid."
"Jah..." Damon viis pilgu kõrvale.
Ma tahtsin küsida, miks ta hommikul nõnda käitus, kuid ei julgenud. Nii me seisime minuti vaikuses ja vaatasime kõrvale.
"Damon, ma..." alustasin ma, kuid samal hetkel ütles ta: "Phoebe, ma..." ja me jäime taas vait.
"Olgu, räägi sina." sõnasin ma kiirelt Damonile. Ent enne kui ta jõudis midagi öelda, kutsuti juba võistlejaid kokku.
"Soovi mulle edu..." palus Damon.
"Edu..." ütlesin ma ja saatsin talle millegipärast õhusuudluse. Ta tegi nagu oleks selle kinni püüdnud ja taskusse pistnud ning istus autosse.
Imestades oma veidra käitumise üle, ma ei teinud seda, ma ei teinud seda. Millest ma üldse mõtlesin?, kõndisin Dave'i poole, kes seisis juba stardijoonel.
"Kellega ta võistleb täna?"
"Sam Flynn StreetDevils'itest." vastas Dave.
StreetDevils? "Ei ole kohe üldsegi tore..." pomisesin ma, saates mõttes Damonile veel kord edu.

Sam Flynn (Garrett Hedlund)
Sam'i auto (Koenigsegg CCX)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar