01.02.11

Strange: Battlefield

You had me from the start
Although you never
Loved me with your heart
I've come to understand
The fact that you just
Love me as a friend

Hear the voices in my mind
Still I'm messing with my heart
Battlefield until I'm going crazy
And now I know

Got stuck on a battlefield
(go on) back off (o-oh)
It's not real
My mind is a fighter's shield
But I'm not made of steel

Got stuck on a battlefield
(it's right) so wrong (o-oh)
And it feels like poison
Still I'm standing tall
Still I'm standing tall

Illusionary dreams
Pass through my veins and
Suggest your feelings might change
But your kisses never last
We have no future
And barely had a past

Every single time we touch
Alle feel I need you way too much
Until I'm going crazy
And now I know

Got stuck on a battlefield
(go on) back off (o-oh)
It's not real
My mind is a fighter's shield
Battlefield but I'm not made of steel

Got stuck on a battlefield
(it's right) so wrong (o-oh)
And it feels like poison
Still I'm standing tall

Damon


Mõtlesin närviliselt sellele, mis äsja toimunud oli. Phoebe saatis mulle õhusuudluse...Damn. See meeldis mulle, kuid...ei tohtinud meeldida. Dam, sa pead teda kaitsma, mitte endasse armuma panema...või ise armuma. Kas ma tõesti mõtlesin seda? Ah, parem on tõele näkku vaadata, mitte tema eest ära jooksma. Õigupoolest hakkas Phoebe mulle tõesti väga meeldima. Ta oli ilus, lõbus... miski temas tõmbas mind tema poole. Aga ma ei tohi! Kuid mida halba ikka juhtuda saab? Tuletasin meelde, kuidas mind õpetatud olid - "Ei mingeid tundeid, ainult töö." Küsisin siis, miks. "Sest see ei pruugi lõppeda hästi." Ei pruugi... Mitte ei juhtu kindlalt. Äkki proovida? Ja riskida? Damn. Olin jõudnud stardijoonele. Flynn vaatas mind teisest autost üleolevalt. Nagu ta oskaks midagi muud... StreetDevils olid karmid mängijad, kes vahel võidu saavutamiseks ei pelganud vastasvõistkonna mängijat tappa. Mind ei saa tappa. Irvasin Flynnile vastu. Näitame praegu, kes siin tegijad on.
Hingasin korra sisse-välja, häälestades end sõidule, ja sekundi pärast olin juba mööda rada kihutamas. Mis mulle tänavavõidusõitude juures meeldib, on see, et sa tunned meeletut adrenaliini, kihutades mööda võõraid tänavaid, sest ega sa ei tunne pidevalt teed, mida läbima pead. Ja üldse on see kõik nii suurepärane...Ouch! Vaatasin tahavaatepeeglisse. Flynn oli natuke taga ja asus mu autot rammima. Möödas. Pöörded on toredad asjad. Flynn jõudis taaskordselt järele. Tunnel. Oot, kuhu ta kadus? Vajutasin piduritele, et vältida kokkupõrget. Tõenäoliselt oli kuskil mingi salakäik. Kuid mul on midagi paremat. Kui igas autos on üks "võlunupp", mis annab autole maksimumkiiruse, siis lisaks sellele on mul veel midagi. JumpRamp. Jõuda piisavalt lähedale ja ... ilus hüpe. Näen peeglis Flynni raevunud nägu. Kes ei oleks? Muigan ja vajutan teist nuppu. Adrenaliin...

***

Phoebe

Nägin eespool Damoni autot. Kilkasin rõõmust, Palun, sa teed selle ära! Flynn kihutas järele.
"Kas see ei ole reeglitevastane?" pärisin Dave'ilt, kui Flynn oli Damoni autot ramminud.
Dave naeratas. "Ei, muidugi mitte. See on tänavavõidusõit, siin on kõik lubatud." Ta naeratus muutus kurvaks.
Tema nägu tähelepanelikumalt uurides sain aru miks. "Diana?"
Dave noogutas. "Diana."
Meenutasin Dianat, kes oli ka kunagi mu sõbranna. Nüüd sain ma aru tema surma tegelikust põhjusest. Diana oli tänavavõistleja ja kui mulle teatati tema surmast, ei vaevunud keegi rääkima, miks ja kuidas ta suri. Dave oli siis liiga leinas, et tema käest uurida. Nüüd on kõik selge ... - StreetDevils. Järsku haaras mind hirm Damoni ees. Kui temaga peaks midagi juhtuma...Ei, ma isegi ei mõtle nii. Senikaua, kuni olin oma sisemist monoloogi pidasin, läks ümberringi päris kisaks. StreetDevils ergutasid Flynni veel kiiremini sõitma, kuid vaevalt et see oleks midagi muutnud. Veel paar sekundit ja Damon oli finišis.
Koheselt kogunes tema auto ümber hulk rahvast, meie Dave'iga proovisime kõigi vahelt auto juurde pääseda. Lõpuks õnnestus kah.Paljud patsutasid Damonit õlale, õnnitlesid teda.
Äkitselt astus kogu rahvamass kahte tulpa. Ümber pöörates sain aru miks.
"Sa võitsid seekord, kuid ära arva, et võitsid kõik. Võid võita lahingu, kuid kaotada sõja." sõnas Flynn üleolevalt ning vaatas rahvast, kes hakkas talle karjuma, kui hale ta on, et laseb end ühest sõidust niimoodi mõjutada. "Teie ka. Nagu litsid, kes teenindavad klienti, kes rohkem raha maksab.."
"Mida sa endale lubad?" küsisin ma. Kust ma selle julguse sain, tahaks teada? "Sa oled üks ärahellitatud jõmpsikas, kui käitud nii." sõnasin ma otse Flynnile näkku.
"Oi, kui armas. Paistab, et FreeSpirits on endale kaitsja saanud." sõnas ta üleolevalt ja lahkus, kuid ma olin kindel, et kuulsin teda ütlemas: "Temast alustame."
Judinad jooksid mööda mu selga. Ma kardan. Tundsin kellegi kätt enda talje ümber. Pead kõrvale pöörates nägin Damonit, kes murelikult mu nägu uuris.
"On kõik korras?" küsis ta. Vaatasin korraks tema kätt, mille ta kohe ära võttis, kui mu pilku märkas. Kuigi mul pole selle vastu midagi...
"Jah, on küll." ütlesin ma naeratades, "Kõik on hästi." Siis tuli mulle midagi meelde. "Hei, mis mul viga on?! Sa võitsid reisi ja ma isegi ei õnnitlenud sind." Ma kallistasin teda. Ma jälle teen seda. Damon oli algselt üllatunud, kuid kallistas siis vastu.
"See oli julge sinust." sõnas ta, kui me eemaldusime. Rahvas hakkas tasakesi laiali valguma - taheti näha ka teisi võistlejaid.
"Unusta ära, see oli tühiasi." vastasin ma, vaadates... Ma isegi ei tea, mida ma vaatasin.
"Ei olnud," Damon pööras mind enda poole. "Keegi teine ei teinud seda. StreetDevils on karm võistkond, nendega ei maksa jamada..."
"Ma tean," sõnasin ma Damonile otsa vaadates. Ta on ilus...
Me vaatasime Damoniga pikalt üksteisele otsa. Me polnud isegi märganud, et Dave seisis ikka veel meie juures. Lõpuks ta köhatas. Justkui kütkeist vabanenu, taaskord, vaatasin Dave'ile otsa.
"Väga hea, Dam." sõnas Dave lihtsalt. See isegi hämmastas mind, sest c'mon, inimene just võitis võistluse. Kuid siis Dave jätkas: "Sa näitasid StreetDevils'itele nende õige koha kätte." Siis ta vaatas mulle otsa. "Ja sina, Phoebe...See oli sinust julge." Ta vaatas oma käekella. "Ma pean minema nüüd. Näeme veel." Me viipasime talle kergelt.
Siis pöördus Damon minu poole. "Tahad veel vaatama jääda?"
Ma raputasin pead. "Ma arvan, et tänaseks aitab kah. Ma ei jäägi siia tavaliselt rohkem kui paariks kolmeks reisiks. Pealegi ootab Shadow mind kodus."
"Shadow? A, su kass. Ta oli väga..tore." Damon naeratas.
"Jah, Shadow Angel tegelikult..." Märkasin midagi kahtlast Damoni ilmes, kui mainisin sõna "Angel". Imelik. "See oli veidi imelik, et ta sinuga sõbraks sai, sest talle ei meeldi võõrad tavaliselt."
"Jah, ta oli minuga sõbralik." väitis Damon. "Ju siis ma meeldisin talle." Ta liigutas oma kulme üles-alla. Palun ära mõtle samast, millest mina. "Tahad tulla minuga autot ära viima?"
Unustasin kõik ja naeratasin. "Suurema hea meelega. Ma olen alati tahtnud tänavavõistleja autoga sõita. Võistluse ajal."
Üle Damoni näo libises vari. "Ei. See on liiga ohtlik."
"Aga see on lõbus..." väitsin ma.
"Ei. Phoebe," Ta vaatas mulle korraks silma, siis pööras silmad tagasi teele. "See on ohtlik."
"Olgu..." pobisesin ma ja pöörasin silmad aknast välja. Aknas peegeldus Damoni murelik pilk, kuid siis suunas ta pilgu taas teele.
Viisime auto ära ja läksime siis Damoni mootorratta juurde.
"Tahad koju või...mis?" sõnas ta lõpuks ka "mis" sinna otsa. Ei julge pakkuda, mida ta muidu mõelnud oleks.
"Ma arvan küll."
"Okei.." Mulle tundus, et Damon ootas teist vastust, kuid ma tõesti ei suutnud keskendada oma mõtteid sellele. Ma mõtlesin hoopis StreetDevils'itest.

***

"Tahad üles tulla?" küsisin ma, kui olin mootorrattalt maha tulnud ja kiivri ära pannud. Vaatasid üles. Ilus on. Tähistaevas.
"No kui sa pakud. Ahjaa," Damon kohmetus. "Ma tahtsin...vabandust paluda oma hommikuse käitumise eest."
Ma kergitasin kulme. Ta tõesti palus vabandust? Ma lihtsalt millegipärast ei osanud seda ette kujutada. "See..jah, ei olnud eriti ilus. Aga pole midagi." Ma naeratasin. "Tuled siis?"
Damon naeratas. "Jah. Sinuga alati."
Ja ma isegi ei tahtnud sellele negatiivselt reageerida. Ma lihtsalt naeratasin veel laiemalt ja koos me läksime minu juurde.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar