20.02.11

Strange: Secret Combination

Can you see it?
Can you see it?
You have to discover me
What goes wrong when I am crying
Or what I want when I’m smiling

Can you feel it?
Can you feel it?
That I’m not a little girl
You’re misunderstanding my way
And all the roles that I like to play

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

An open book,
An open book
Well, I’m sorry, I am not
Sometimes I’m acting like a lady
Sometimes woman, sometimes baby

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

My secret combination
It’s a mystery for you
Use your imagination
I’m not easy but I’m true
My secret combination
Boy you have to try it hard
To win a destination in the centre of my heart!

To win a destination in the centre of my heart!

Me sõime parajasti hommikusööki, Damoni valmistatud pannkooke, kui keegi uksekella lasi.
Damoni muutus valvsaks. "Ma teen lahti." Ma noogutasin.
"Hei, Damon!" kõlas koridorist kõrge sopran. Mul oli hetkeks tunne, et Alice Cullen on meile külla tulnud, kuid siis tuli mulle meelde Shaunee, kellel samuti kõrge hääl oli.
"Hei!" hüüdis ta, kui oli mind näinud. Lehvitasin talle. "Väga hea, et te mõlemad siin olete." sõnas ta.
Damon naeratas mulle üle tema õla rahulolevalt. "Jah, juhtus nii.."
Shaunee naeratus muutus laiemaks. "Ma tean. Te leppisite lõpuks ära!" Ta plaksutas käsi. Ma kergitasin kergelt kulmu. Kui hüperaktiivne võib üks inimene olla?
"Shaunee'l on haldjaomadus - ta on ülemeelik." selgitas Damon.
Shaunee vaatas talle teravalt otsa. "Elult tuleb võtta, mis võtta annab. Ja mitte raisata aega masendusele. Nagu mõned teevad." Nüüd vaatas ta juba mulle teravalt otsa.
Kehitasin õlgu. "Nüüd on kõik hästi." nentisin ma. "Pannkooki?"
"Mm..suurema hea meelega." Shaunee liitus meiega.
"Oli muidu asja ka?" huvitus Damon.
"Oh, jaa." sõnas Shaunee, kui oli pannkoogitüki alla neelanud, "See ei ole eriti hea." Tema naeratus tuhmus. "Kas te olete Jamesi vahepeal näinud/kuulnud?" uuris ta.
Damon noogutas mulle mõtlikult ning ma teatasin: "Just oli täna hommikul siin. Mängis peegliga."
"Seda ma kartsin..." sõnas Shaunee, "Mulle pole kunagi meeldinud ebaõiglus langenute ja kaitsjate vahel."
"Mida sa mõtled?" uurisin ma.
"Noh, tead küll. Pimedus küll nõuab ohvreid oma abi eest, kuid ta võib anda paremaid "ande" ka. Näiteks, ma ei tea, kas või seesama peegli kasutamine."
"Ehk siis pmst saab ta peegli abil liikuda?" täpsustasin ma.
Shaunee noogutas. "Ei ole tore." sõnasin ma seepeale.
"Jah. James saab kindlasti vihaseks, kui saab teada, et te leppisite ära. Ta ei tea ju sellest veel?"
"Um. Ei. Damon tuli peale seda, kui James ära läks. Ta ei pööranud eriti tähelepanu, et mul Damoni särk seljas on... Pigem sellele, et ma vihkan teda." selgitasin ma.
"Nojah, tegelikult see ei muuda asja." sõnas Shaunee mõtlikult, "Surmainglid on ohtlikud. Eriti kui nad vihased on." lisas ta.
"Oota, miks ta peaks vihaseks saama, et me Damoniga jälle koos oleme?"
"No. Esiteks, see muudab tema plaane. Ja teiseks, ma kardan, et..." S haunee jäi v ait.
"Et mis?" tahtsin ma lõppu kuulda.
"Ma kardan, et sa võid talle meeldida. Nagu...tüdrukuna."
Um...WTF?! "Mida?" kergitasin ma kulmu.
"Phoebe, nii võib juhtuda. Üks juba armus sinusse, kas pole?" sõnas Shaunee asjalikult.
"Ohjah." pobisesin ma, hoides pead käte vahel. "Nagu mul muudest muredest vähe oleks..."
"Jaah..." Shaunee jäi mõttesse ning hammustas huulde. "Ma arvan, et Damon peaks sind treenima." Minu kulmukergitusele vastas ta: "Noh, et sa saaksid Acerbus'est jagu, tead küll."
"Jah, jah." Ma viibutasin kätt. "Enesekaitse õnnestub mul hästi. Aga kuidas saab surmainglit hävitada?"
Shaunee hammustas taas huulde. "Vaata, siin on asi raske. See kõik seisneb selles, et...noh, sa ei saa oma surmainglit päris hävitada, muidu on elu tasakaalust väljas."
"Mitte midagi ei saa teha?" Ei! Nii ei tohi olla.
"No mõtle ise, muidu oleks kõik liiga lihtne." selgitas Shaunee.
"Mida me siis teha saame?" küsisin ma murelikult. Ei, ma ei ole vaimustunud mõttest, et minu läheduses hulgub surmaingel, kes hävitab mu elu.
Mee-of!
"Oi, tere, Shadow." sõnas Shaunee ja võttis Angeli sülle.
"Huvitav," pomisesin ma mõtlikult, mõtteid korraks eemale viies, "Paistab, et Shadow Angel väärib oma nime - ta sõbruneb heade inglitega." Ma ei hakanud isegi küsima, kust ta Shadow nime teab. Inglid teavad kõike.
Shaunee sügas Shadow'd kõrva tagant. "Ma vastan su küsimusele nüüd. Pmst ainuke asi, mida sa teha saad, on surmaingli saatmine sinna, kust ta tuli - teie nimetatud põrgusse."
"Hei, kas mul on tunne, et ma olen nähtamatu?" meenutas Damon oma kohalolekut.
Shaunee vaatas teda teravalt. "Sa oled tema kaitseingel. See, et sa oled reegleid rikkunud, mind ei huvita - te sobite liiga hästi kokku. Nii et sa oled tema väärtuslikuim asi. Vnoh, mida iganes. Nii," Ta pööras oma pilgu seinakellale. "Ootan teid kell 12 FairyFalls'is."
"Oled sa kindel, et see on kõige parem koht?" küsisin ma.
"Ära muretse, James ei tule enam sinna. Mitte täna, kui meid on piisavalt." naeratas ta kavalalt. "Nii, kallikesed, ootan teid kell 12." Ta saatis meile õhusuudluse ja lippas ukse juurde. "Ahjaa," Ta pöördus ümber. "Väga maitsvad pannkoogid, Damon." Hetke pärast kuulsime ukse kõlksatust.
Ma naeratasin kavalalt. "Nüüd oleme taas üksi."
Damon paistis olevat nii tõsine, et mu naeratus kustus. "Anna mu särk siia." sõnas ta.
Vaatasin talle nukralt otsa, nööpides särki eest lahti.
Ta kallutas pead. "Ei, seda tahan ma siiski ise teha." muigas ta ja oli hetkega minu juures.
"Ah et nüüd on sul tuju mängida!" sõnasin ma, rabeledes tema käte vahel.
"Hei, tule siia!" hüüdis ta. Loomulikult oli ta kiirem ning hetke pärast ma juba naersin tema süles. "M a ei anna sind talle." sõnas mu kaitseingel tõsiselt ning suudles mind siis.

***

"Täpselt." sõnas Shaunee, kui me punkt kell 12 FairyFalls'is olime.
Mina olin oma haldjariietes ja Damon oli samuti oma tiivad valla lasknud. Ta ütles, et see aitab tugevamat jõudu kasutada.
"Oled valmis treeninguks?" küsis üks pruuni sasipeaga poiss.
"See on Derek." seletas Damon, "Shaunee kaitseingel. Diego, Bree, Nora, Sam." Ta osutas igaühe peale. Poisid olid ingli-, tüdrukud haldjatiibadega. Kusjuures, kõik omapärastega.
"Hei, ma olen Phoebe." sõnasin ma. Kõik noogutasid ning sõnasid mulle oma "hei"d.
"Nii, hakkame nüüd tööle." sõnas Shaunee asjalikult.

***


Derek (Tom Welling)
Diego (Taylor Lautner, from http://glambamm.com/940/taylor-lautner-pictures/)
Bree (Taylor Swift, from http://biographydvd.com/taylor-swift-biography/)





















Nora (Selena Gomez)


Sam (Alex Meraz)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar