10.02.11

Strange: Ангелы здесь больше не живут

Võpatasin ning tõstsin silmad.
"Mida sa jälle siin teed?" küsisin ma vihaselt. "Lõpeta mu elu rikkumine."
James viibutas sõrme. "Sa unustad, et ma olen selleks loodud."
Ma tõusin püsti. "Mul. On. P****i. Ma. Vihkan. Sind."
Jamesi silmad libisesid üle mu keha. F*ck off, jälle. Ma olin välgukiirusel oma toas, pannes selga põrandal vedelevad riided. Kuidas sa võisid, Phoebe? Esiteks, ütled, sa poisile, keda armastad, et vaid mängisid temaga ja tegelikult pmst vihkad teda. Nüüd oled alasti oma langenud ingli ees, kes kõike seda põhjustab. Good for you, sa oled hale. Ma olin tagasi sama kiiresti.
"Kasi. Siit. Välja." rõhutasin igat sõna.
"Mulle meeldib siin." väitis James, silmitsedes mu pilti. Tegin selle kunagi "Kiss"i jaoks.
"Vaata, mind ei huvita." sõnasin ma, võttes uriseva Shadow'i sülle. "Meid ei huvita. Nii et ma paluksin sul lahkuda."
James kõndis minu ette. "Kallike, ma võin praegu lahkuda, kuid jään su ellu surmani."
"Sa oled mulle vastik." vastasin ma. "Ja ma vihkan sind." Ma proovisin säilitada tervet mõistust ja rahulikku häält. Senini õnnestus kah.
James vaatas mind kurvalt. Paistis, et siiralt. Õgh, sa oled veel hulluks ka läinud, Phoebe. Arvad, et langenud ingel võib siit vaadata kurvalt. Veel üks lisapunkt sinu unwanted listi. 3-0 langenud ingli kasuks... "Miks sa ei võiks leppida tõega? Ma ju ütlesin sulle, et ei taha sulle halba..."
"Ära. Valeta. Mulle." sisisesin ma. Shadow Angel tegi sama. Ilma sõnadeta.
"Jah, ma tean, et sa ei mäleta midagi. Sa ei saagi mäletada." rääkis ta mulle mõistmatut juttu.
"Mida sa ajad?" nõudsin ma, "Äkki oled hoopis sina hulluks läinud?" Muigasin rõõmutult. Mille üle mul õigupoolest rõõmustada oli? Et ma vaevalt 10 min tagasi lõin Damonile vaia südamesse? *Ärge tulge mulle rääkima, et ma teen seda liiga tihti. Mainin enda elu suurimat viga, st. Ma vaataks teid.*
James lõi käega. "Vahet ei ole. Ma ei hakka sulle nkn seletama." lisas ta juba ülbemalt, kui ma tahtsin vastu vaielda.
Ma ei teadnud, mida teha. Ma tahtsin temast lahti saada, kuid kuidas ma ta välja ajan? Ta on minust tugevam. Naeratasin korraks, kui mulle midagi meelde tuli, kuid kustutasin selle koheselt, et ta ei märkaks.
Ma võtsin kaelast kaelakee. James vaatas arusaamatult. "Phoebe, mida sa..??"
"Sufficio me, Ignis." karjusin ma ning valasin neisse sõnadesse kogu oma jõu. "Etum Acerbus."
Tulekeeled mu kätest mähkisid Jamesi oma kütkeisse. "Phoebe, lõpeta ära!" karjus Acerbus. "Ma saan vihaseks ja siis sa juba nii lihtsalt ei pääse!"
"Abeo." pomisesin ma, silmad tulest hõõgumas. Niimoodi juhtub alati, kui ma mõne elemendi poole pöördun. Õigemini, ma polnud seda varem nii kasutanud, ainult lõbutsemiseks. Unusta lõbu, tüdruk. Hävita elajas, kes hävitas su õnne. Loomulikult teadsin ma, et ei suuda teda lõplikult hävitada, kuid praeguseks aitas. Acerbus oli läinud. Mitte kauaks. Ma ohkasin. Oleksin pidanud küsima, kuidas hävitada Decido Angeli täielikult. Kuid tol hetkel olime Damoniga liiga ametis üksteisega, et keskenduda sellistele "pisiasjadele". Enam ei ole see pisiasi. Mu mõtted rändasid Damonile. Mida ma nüüd teen? Panin kaelakee tagasi kaela, tundsin õrna iili enda ümber nagu alati, kui inimkuju mu juurde tagasi tuleb. Tühine kate. Istusin tagasi põrandale - tule esilekutsumine oli palju jõudu võtnud. Shadow, kes ei olnud põrmugi ehmunud, tippis vaikselt mu juurde ning hüppas mu sülle.
Meeof!
"Ma tean," pomisesin ma talle. "Ma tean, et ta tuleb tagasi, et Damon on praegu ma-ei-tea-kus-kohas. Et ta vihkab mind nüüd. Kurat, ma tean seda kõike!" karjusin ma ja viskasin vihaselt lähedal oleva raamatu vastu koridoriseina. Shadow tegi veel ühe meeof'i ning sisises siis. "Ma vihkan ennast selle eest! Saad sa aru sellest?" karjusin oma kassi peale. Shadow läks rahulolematult eemale.
"Õgh..." pomisesin ma. Haarasin vihaselt jaki ning suundusin õue.

***
Ангелы здесь больше не живут, ангелы.
Верю, все простят, и все поймут ангелы.
Но зачем пронзает сердце боль стрелами?
Предали любовь, ну что же мы сделали?

Город зажигает фонари,
а в душе по- прежнему темно.
Знаешь, разбиваются мечты,
если рядом нету никого.
И навстречу счастью сделать шаг
я ни разу так и не смогла.
Слезы по щекам печальный знак-
в этом мире я совсем одна!

Ангелы здесь больше не живут, ангелы.
Верю, все простят, и все поймут ангелы.
Но зачем пронзает сердце боль стрелами?
Предали любовь, ну что же мы сделали?

Где найти мне силы жить,
позабыть предательство и ложь,
все начать с нуля и полюбить?
Только снова день на день похож.
Сказки все прочитаны давно,
я устала верить в чудеса.
Все бы изменить! Но не дано?!
Как хочу я к ним... на небеса!

Ангелы здесь больше не живут, ангелы.
Верю, все простят, и все поймут ангелы.
Но зачем пронзает сердце боль стрелами?
Предали любовь, ну что же мы сделали?

На любовь осталось пять минут нежности.
Наши чувства в прошлом пропадут без вести.

Ангелы здесь больше не живут, ангелы.
Верю, все простят, и все поймут ангелы.
Но зачем пронзает сердце боль стрелами?
Предали любовь, ну что же мы сделали?
Ангелы здесь....
Damon

Kuidas ta võis niimoodi käituda? Kuidas? Ma rikkusin tema nimel reegleid, ei, see ei tähenda midagi. Aga ma..armusin temasse. Ja ta...ta veel tunnistas selle üles. Hea, et tunnistas. Kuidas ta võis? See kõik oli vaid üks suur pettus. See, millest nad kõik mulle rääkinud on. Usaldad oma hoolealust, armud temasse, magad temaga ja siis ta ütleb, et see kõik oli vale ja üldse ei tähendanud midagi. F*ck, f*ck, f*ck. Mul oli tahtmine kedagi lüüa. Kahjuks polnud autos see võimalik. Oli vaid üks asi, mis ma sain teha. Kiirus.
Jälgisin naudinguga spidomeetri näidu tõusmist. Ainult kiirus suudab mind mõjutada. Vähemalt natuke.
Siis tundsin seda. Kes suudab kasutada nii suurt jõudu? Ja milleks? Oot, miks ma seda tunnetan üldse? Keegi kasutab alati mingit jõudu, ka tugevat, kuid ma ei tunne seda kunagi. Miks nüüd järsku?
"Phoebe," mõtlesin ja ütlesin ma ühel ajal. Kuidas ta seda teeb? Minu teada ei tohtinud Phoebe'l olla iidset jõudu. Pööritasin silmi. Minu teada pidi ta tavaline inimene olema. Siis keskendusin taas. Milleks ta seda kasutab? Kui ainult...Ei, Damon, Phoebe ei ole nii ego. Või ei ole? Keerasin mälus tagasi magamistoas toimunud stseeni. Õrnad liigutused, kirglikud suudlused ja kallistused, kõik see... Ja siis - tema külmad sõnad, vankumatu pilk... Ei, siiski mitte. Phoebe ei kasutaks jõudu mu tagasitoomiseks? Mis mõttega? Ta nkn põrmustas mu. Siis tuli mulle midagi meelde.
Oh ei. Ma pöörasin auto tagasi ning nüüd lisasin juba täiskiiruse.

***

Phoebe

Jalutasin mitu tundi Hyde pargis. Looduse lähedalolek on alati mind rahustanud. Täna oli imeline päev. Kuid siis tundsin tungi koju minna. Pealegi olin näljane ning tahtsin proovida üht retsepti.

***

"Damon?" olin šokeeritud. Mul on luulud.

Phoebe pilt ajakirja "Kiss" jaoks


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar