25.02.11

Strange: Мой Ангел

Phoebe

Valu.
Avasin raskelt oma silmad. Liigutasin neid edasi-tagasi, kuid tõusta ei julgenud. Hmm, oleks nagu kodus... Lebasin oma voodis. Proovisin end liigutada. See õnnestus - mu jõud oli tagasi tulnud. Tõusin siis istukile. Mis toimus õigupoolest? Ma sain Jamesist jagu?! See väljavaade millegipärast ei rahuldanud mind. Pimedus. Hääled. Vist ladina keel. Ma ei saanud siis mitte midagi aru. Damon. Keegi veel. Võõrad. Ma...Damon! Kargasin kiiresti põrandale. Veendusin, et olen seekord täiesti riides. Olin tõesti! Ainult et...haldjariided? Käsi liikus automaatselt kaelale - medaljoni seal polnud. Vaatasin toas ringi, kuid seda polnud sealgi. Liikusin ukse juurde. Damon oli siin. Ta kindlasti jäi siia! Ta ei saanud mind jätta... Poolel teel jäin seisma - ukse tagant kuulsin hääli. Ühe eristasin selgelt - see oli Damon. Aga teine...see oli väga madal, kuid samas sügav ja ilus. Kuulus tõenäoliselt 20-aastasele noormehele. Tippisin ukseni ja jäin kuulama.
"Vos audire Suus. Vos demitto puella." kõlas teine hääl. Millest ta räägib? Miks Damon peab mu jätma?
"Ego amare Phoebe." vastas Damon. Amare on ju armastama? Ta...armastab mind?
"Ego teneo. Vos scire ego curriculum vitae...Sic demitto vos farci scitus." Äkki keegi räägiks mulle, mis toimub? Mulle ei meeldi, kui ma millestki aru ei saa.
Mulle tundus, et Damon kortsutab kulmu. "Utrum ego valedico cum suus?" Miks ta minuga hüvasti jätma peab?! Mul oli väga halb eelaimdus.
Teine tüüp vist noogutas, sest kuulsin samme uksele lähenevat. Hüppasin kiiresti voodisse tagasi.
Damon paotas ust. "Phoebe?" Niipea kui ta voodile lähenes, tõusin kiiresti istukile ja kallistasin teda tugevalt. "Millest selline õrnus?" küsis ta naljatades. Õigemini ta ainult proovis. Ta hääl reetis ta. See oli kare, justkui oleks tal kurk täiesti ära kuivanud. Ei imestaks, kui nii oleks... Ohkasin mõttes.
Tundsin pisaraid silmis, kuid ignoreerisin neid. "Miks sa mu hülgama pead?" pakatasin kohe välja.
Damon tahtis eemalduda, kuid ma ei lasknud. Ta ohkas alistudes ja pani oma käed taas mu seljale. "Phoebe..." alustas ta, kuid ohkas kohe raskelt.
"Mida?" nõudsin ma, "Palun, ütle mulle nii, nagu asi on. Palun." Tegin hääle võimalikult õrnaks.
"Nad said teada." sõnad ta raskelt.
"Nad?" Mulle ei jäänud märkamata, kuidas ta seda sõna ütles. Väga tugeva austusega. "Nagu sinu bossid?"
Damon noogutas mu õlal. "Ma ei ole enam su kaitseingel." sõnas ta siis.
Ahmisin sügavalt õhku. Mul oli tunne, nagu mul oleks astmahoog, mida mul õnneks kunagi olnud pole. "MIDA?! EI, EI, EI! NAD EI SAA SEDA TEHA!" karjusin ma väga kõvasti.
"Ššš." vaigistas Damon mind. "Nii on parem."
Ma tõmbusin hoogsalt tagasi. "MIDA? Sa ütled, et nii on parem? Kuidas sa saad nii öelda? Sa ütlesid, et...et..." Ma kohmetusin, sest ei olnud kindel, kuidas Damon reageerib sellele, et ma pealt kuulasin.
"Mida ma ütlesin?" küsis Damon, tõstes mu lõuga, et ta saaks mulle silma vaadata.
Piisas vaid ühest pilgust ja ma olen liiga sügaval. Liiga sügaval tema silmis, et valetada..."Et sa armastad mind." pahvatasin ma kindlalt, enne kui jõudsin järele mõelda. Ma keerasin koheselt pea kõrvale. Oli päikesetõus.
Damon ohkas vaikselt, vaadates korraks põrandat. Siis ta vaatas uuesti mind ja pööras mu pea tagasi. Ta suudles mind jõuliselt ja kirglikult.
"Ma tõesti armastan sind. Väga. Anna andeks," sosistas ta, "Enne, kui ma selle tagasi annan, pean ma midagi tegema." Tema sõrmedel rippus mu medaljon.
Ta vaatas mulle silma. Ma teadsin liigagi hästi, mida ta teha kavatseb. Ainult et mina ei tahtnud seda. Sorry, kallis. Ma vaatasin talle silma.
"Unusta mind..." pomises Damon, vaadates mulle sügavalt silma.

***

Ma olin nutnud juba mitu tundi, Shadow käis turtsudes ümber minu.
"Kas sa tõesti arvad, et ma oleks pidanud laskma tal panna end unustama?" küsisin ma oma ainukese järelejäänud Angeli käest. Enne kui Damon sosistas mulle, et ma ta unustaks, puudutasin sõrmedega medaljoni. Ta käsi oli mu voodil ning see õnnestus märkamatult. Ma loomulikult ei olnud kindel, kas see õnnestub, kuid...Õnnestus. Ainult et ma ei olnud enam kindel, on see hea või halb. Õigemini olin - loomulikult oli see hea. Ma poleks suutnud elada kas või mälestuskübemeteta Damonist. Ma armastasin teda liiga palju. Ainult et haiget tegi see, et ma ei näe teda enam kunagi. Mitte kunagi! Ja antud hetkel ei saanud öelda: "Ära kunagi ütle kunagi."

***

"Phoebe, kullake!" Shaunee praktiliselt lendas minuni. Jalgadel. "Miks sa nutad?" Ah õigus, ta ju ei tea.
"Ma mäletan teda." sõnasin ma Shaunee'le silma vaadates, "Ma ei suutnud lasta juhtuda sellel, mida ta tahtis. Ma ei unusta teda...Kunagi."
Shaunee'l vajus suu lahti. "Kuidas?!" oli ta üllatunud.
Puudutasin kaelal puhkavat medaljoni.
Shaunee käskis huultel liikuda. "Sa...tõesti...tegid...seda? Kuidas sa teadsid, et see õnnestub?"
"Ma ei teadnudki." Ma pühkisin pisarad põskedelt - Aitab nutmisest! "Lootsin, et õnnestub. Shaunee," Ma haarasin tüdruku kätest. "Ma armastan teda."
"Ta teab seda." vastas Shaunee õrnalt, "Ta armastab sind ka. Ta..."
Ma teadsin, mida ta öelda tahab, kuid ta siiski ei teinud seda. Ma lõpetasin tema eest: "Ei, Shaunee, ta ei saa Nende vastu. Ta ei tule tagasi." Mu pea vajus longu.
"Kullake..." pomises Shaunee ja kallistas mind, "Me leiame võimaluse. Ma luban sulle."
Kallistasin teda tugevamalt.

***

Ma tahtsin teda uskuda. Tegelikult ka tahtsin. Kuid vahel uskusin ma asjadesse liiga palju. Ma lootsin, et võin Damoniga veeta igaviku. Haldjad ei sure, inglid ei sure. Va. siis, kui nad tapetakse, ofc. Õnneks seda ei juhtunud. Juhtus midagi muud. Ma armusin. Sügavalt. No olgu... Tingimusteta, pöördumatult, meeleheitlikult. Fain, kasutame siis seda väljendit. Ma lendasin kõrgele armastuse radadele, ühel hetkel kadus maapind täielikult alt ära. Olin õnnelik - kõik oli perfektne. Liiga perfektne. Piisavalt perfektne, et kellelgi tekiks tahtmine kõik ära rikkuda. Ning siis tuli kukkumine. Kõrgelt. Ja valusalt.

Мой ангел - мой свет,мой день
Не знаю откуда тень
Твоих влюблённых глаз,
Ты должен знать ответ:
Люблю я тебя или нет!

Ты только посмотри на звёзды:
Ты мой принц, я твоя роза
Ты меня возьми и со мной лети!
Когда вернёшься я с порога
Закричу: Ах,как же долго
Я в ночь была одна
И ждала тебя!

Я знаю - Ты мой герой
Смеёшься,не веришь
Стой!
Ты меня с ветром ввысь
Ты научил летать!
Ах, было бы с кем мечтать!

Ты просто посмотри на небо
И я иду с тобой по свету!
Мне не нужен знак,
Всё пойму и так!
Когда так быстро звёзды тают,
Мои губы повторяют
Как молитву дня:
Я люблю тебя!

Ты просто посмотри на небо
И я иду с тобой по свету!
Мне не нужен знак,
Всё пойму и так!
Когда так быстро звёзды тают,
Мои губы повторяют
Как молитву дня:
Я люблю тебя!
Когда так быстро звёзды тают,
Мои губы повторяют
Как молитву дня:
Я люблю тебя!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar