03.03.11

Strange: Undercover Girl

"Tegelikult see ei olegi nii imelik." mõtisklesin ma, "Ei erine eriti minu arvamustest."
"Wow," sõnas Diego.
"Ta ei jooksnudki ära, nagu me oleksime hullud," lisas Sam.
"Ega pistnud kisama," pistis Derek vahele ja nad itsitasid oma "nalja" üle.
Ma ei lasknud end sellest heidutada. Poiste omavahelised naljad? Las nad olla. Lõin käega. "Eino selles suhtes, et ma olen alati filosofeerinud. Eriti, kui Claire veel minuga oli. Ja siis, kui minuga juhtus midagi imelist," Ma liigutasin tuhmrohelisi tiibu enda seljal - ma olin väsinud ja ikka veel masenduses. Tegelikult ma tahtsin, et ma sellest üle saaksin. Kuid unustada inimest, keda armastad, on sama, mis meenutada inimest, keda pole kunagi kohanud. Ühesõnaga - võimatu. "Ja ma hakkasin sellest rohkem huvituma."
"Ahsoo..." venitasid poisid ja me hakkasime kõik koos itsitama. Esimest korda peale Damoni lahkumist ma naersin. Siis mulle meenus miski.
"On treening läbi tänaseks?" uurisin ma.
Nad vaatasid üksteisele otsa ja noogutasid ebalevalt. "Ma usun küll," vastas Shaunee nende eest. Siis tõmbas ta silmad pilukile. "Mis siis?"
Olin selleks valmis. "Ma olen väsinud. Ning ma tahaks täna võidusõidul ära käia."
Poisid vaatasid mulle üllatunult otsa. "Võidusõidul?"
Pööritasin silmi. Poisid. "Tänavavõidusõidud?" pakkusin ma.
"Ei teadnud, et sa sellistel käid," sõnas Diego mõtlikult.
Muigasin ning vaatasin kõigele järgemööda otsa, et kõlada veenvamalt. "Te ei tea minust paljutki,"
Siis tõusin õhku, lehvitasin neile käega ning põgenesin. Mitte päris nii, aga ... see meenutas seda. Õnneks ei takistanud mind keegi.

***

Tänavavõidusõidu idee polnudki nii väga vale. Ma käisin viimati siis, kui seal Damoniga kokku põrkasin... Ja vahepeal oli ainult üks sõit. Iga kuu 1-3 sõitu. Ainult et ma ei olnud kindel, kas ma jõuan täna sinna. Ma tahtsin oma adrenaliiniportsu kätte saada, ent täna saan ma selle teistmoodi.

***

Kõndisin maja juurde, mille juures pole juba üle 4 kuu käinud. Nojah, imelik oleks käia külas kellelgi, kes on surnud. Jah, ma läksin Claire'ile külla.
"Oi, tere, Phoebe." sõnas Claire'i ema, Whitney, kui ma uksele koputasin, "Pole sind ammu näinud."
Hammustasin huulde. "Mnjaa, mul on kahju, ma ei suutnud siia varem tulla."
"Ei ole midagi." lohutas Whitney. "Tule sisse."
Astusin tuppa. "Tere, Dane." tervitasin Claire'i isa - ta tegi vastuseks umbmäärase liigutuse käega.
"Me pole sellest veel üle saanud," seletas Whitney.
Ma ei osanud selle peale midagi öelda eriti.
"Soovid teed, kohvi?" küsis Whitney lahkelt. Nagu kunagi, kui... Ma ei tahtnud oma mõtet lõpuni mõelda.
"Um. Tegelikult ma tahtsin teilt ühte asja küsida."
"Jah, muidugi." Whitney viipas käega.
"Kas ma võiksin Claire'i tuba näha?" küsisin ma.
Whitney oli hämmingus. "Jaa ... muidugi. Tahad võtta midagi sealt?"
"Ma ... võib-olla. Ma tegelikult tahaksin lihtsalt seal ringi vaadata. Pole seal ammu käinud." seletasin ma.
"Oh, olgu." Paistis, et Whitney jäi selle vastusega rahule.
Liikusin Whitney järel tuppa, kus olin kunagi nii palju aega veetnud - siin polnud miski muutunud. Claire'i baldahiinvoodi, meikimislaud, suur aknalaud nagu minulgi.
Märkasin Rexi alles siis, kui olin sügavamale tuppa astunud. Ta näis väga ... kurb.
"Hei, komissar," tervitasin teda. Ta tõstis tervituseks pea, kuid isegi ei tõusnud püsti.
"Tal läheb kõige raskemini," sõnas Whitney kurvalt.
"Selge see..." vastasin ma.
"No olgu, ma siis lähen. Kutsu, kui midagi on." ütles Whitney viimaks.
"Muidugi," Ma naeratasin vastu tahtmist. Tegelikult tundsin ma end hästi, kui siia tulin. Ma mõtlesin, et saan viimaks vastused oma küsimustele. Aga praegu ... ma pole siin käinud nii kaua... Kõik tundub nii üksik. Vaatasin taaskord lamava Rexi poole. Mul hakkas temast veel rohkem kahju. Nad olid Claire'iga väga lähedased. Nagu meie Shadow'ga. Ohkasin vaikselt.
Suunasin oma mõtted sellel, miks ma siia üldse tulin. "Sa pead kõik teada saama," sõnasin endale. Rex tõstis pea. Kõndisin enda rahustamiseks ja kindluse saamiseks koera juures ning surusin oma näo tema pehmesse karva.
"Ma igatsen teda ka." tõdesin Rexile, kes selle peale niutsatas, "Väga."
Siis tõusin püsti ja asusin otsima.

***

"Vaatame, mis meil siin on," sõnasin Shadow'le. Olin ladunud kaasa võetud asjad lauale ja uurisin neid nüüd pingsalt. Kõigepealt võtsin kätte klaasist merineitsi. See oli nii habras, nii õrn... Kas ta ikka on klaasist? Merineitsi oli läbipaistev, väga ilus, kuid miski ütles mulle, et see pole poest ostetud. Kas ta võis selle ise teha? Imestasin iseenda küsimuse üle. Kuidas? Ta oli merineitsi, mitte ... võlur? Aga milline lugu siis on selle merineitsiga? Panin merineitsi hetkeks kõrvale ning võtsin kätte kaustiku. Selles olid Claire'i laulud - tal oli imeline lauluhääl - ning midagi veel. Lehitsesin vajaliku leheni ning pidin šoki saama. Või õigemini, nad tõesti ei valetanud - kaustiku vahel olid fotod Claire'ist. Merineitsina. Ma leidsin ka mõned pildid imelisest hundist. Mulle tuli midagi meelde. Meie suusapuhkus.

***

Olime parajasti metsas jalutuskäigul ja kuulasime giidi, kui äkitselt kuulsime urisemist. Kõikide silmad pöördusid hääle poole - puude vahelt paistis midagi hallikas-valget. Järgmisel hetkel astus see puude tagant välja. See oli...hunt! Pool sekundit hiljem katkestas vaikuse lõikav kisa. Ma ei näinud, kes karjus, kuigi võisin arvata, kes see olla võis. Kuid siis, kogu selle segasumma suvila ajal märkasin midagi, mida ma poleks tohtinud märgata. Olin Claire'ist ja Michaelist mõne sammu kaugusel - ustava sõbrannana ei tahtnud neid segada. Samas võisin jälgida igat nende sammu. Viimati vaadates oli noorpaarike käest kinni hoidmas, kui ma aga nüüd silmad neile suunasin, nägin ainult Claire'i. Vaatasin huviga ringi, märgates vaid hirmunud nägusid. Kus ta küll olla võiks? Tahtsin kohutavalt seda teada saada, kuid järgmisel hetkel nägin teist hunti meie poole seljaga, urisedes teise hundi peale. Kuidas? Ma polnud kunagi kuulnud, et hundid inimesi kaitseksid. Kas ta tahab meid ise ära süüa või... Ei, see on võimatu. Ma mäletan oma täpset mõelda. Ma ei suutnud seostada Michaeli äkilist kadumist hundi ilmumisega. See oleks lihtsalt võimatu. Meid kaitsev hunt urises ähvardavalt ja ründas teist hunti. Nägin Claire'i kaamet nägu. Meie eest võitlev hunt lõi oma hambad teise hundi külge, kes kiunatas selle peale. Rünnanud hunt urises uuesti, kuid teine ei julgenud enam midagi teha. Ta pages metsa. Ma sulgesin silmad vaid hetkeks. Kui ma need taas avasin, seisis Michael Claire'i kõrval, nagu poleks ta kunagi lahkunud.

***

See on seesama hunt. "On ju?" küsisin Shadow käest, nagu ta teaks seda.
Meeof!
"Ah, õigus jaa," pobisesin ma.
"See oleks lihtsalt võimatu..." Siis oleks. Praegu ei olnud mu elus enam midagi imelikku - absoluutselt kõik oli võimalik. Aga kui see on seesama hunt, siis Michael oli ... "Libahunt," ütlesin ma sõna selgelt välja. Aga ... kuidas? Siis tuli mulle meelde, kuidas Claire'i hakkas mingil ajal lisaks merele huvitama ka mets. Michael oli libahunt. "Wow," oli ainuke, mis ma öelda suutsin.

Rebel inside
She's always in disguise
Destined to kill
What she thought was real
Yeah she's a high class baby
With some attitude
She's wicked and wild
And makes you go blind and grind

She's undercover Girl
That's all she's got
She's taking you high and makes your heartbeat stop
She's undercover girl
That's all she's got
She's making you fly
And head go round and round
She's undercover girl

Uptown angel
Fancy neighborhood
Overprotected
Always knew what's good
Now she has black boots
And the long blond hair
She steps in the room
And men turn to lousy fools

She's undercover Girl
That's all she's got
She's taking you high and makes your heartbeat stop
She's undercover girl
That's all she's got
She's making you fly
And head go round and round
She's undercover girl

round, round, round…

She's undercover Girl
That's all she's got
She's taking you high and makes your heartbeat stop
She's undercover girl
That's all she's got
She's making you fly
And head go round and round
She's undercover girl

She's undercover Girl
That's all she's got
She's taking you high and makes your heartbeat stop
She's undercover girl
That's all she's got
She's making you fly
And head go round and round

She's undercover Girl
That's all she's got
She's taking you high and makes your heartbeat stop
She's undercover girl
That's all she's got
She's making you fly
And head go round, round, round…

***
Pildid Claire'ist
Pildid hundist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar