29.05.11

Strange: Forever Now

"Korda meie plaan läbi nüüd," käskis Damon.
Tegin seda ja ta jäi rahule. Pööritasin silmi. Olime seda ju juba nii palju arutanud.
Damon suudles mind tõtakalt huultele ja ütles: "Lähme nüüd,"
Ja me läksimegi. Vastu oma hukatusele .. või võidule.


***


Metalluse naer kajas mu kõrvus.
Samasugune vastik hääl, hauatagune ja õõvastav nagu Pluvialgi...
"Te tõesti arvate, et suudate must üle olla? Minust, kes ma valitsen Musti Jõude?"
"Selles ongi su viga, Metallus. Sina ei valitse, Nemad valitsevad."
Ma teadsin, et Nad kuulsid seda. Me ju ise palusime Neil kuulata. 
"Vos habere discrepo quoque scelerata, Metallus," sõnas üks Neist, kui Nad olid ilmunud eikusagilt.
"Meus senior," Metallus kummardas Aupaklike ees, "ego haud habere nihil nefas functus. Puella et suus angelus solum opprobrium ego leviculus."
"Nos audire panton, Metallus, et judex ut ... deleo vos," võtsid Nad vastu oma karmi otsuse.
"Haud, haud!"
"Iudicum habere accipere,"
Nad pomisesid midagi mulle arusaamatus keeles.
"Vana-ladina keel," sosistas Damon mulle kõrva.
"Tui vita habere usitas nunc. Usurpo haec hec gnare." ütlesid Nad meile.
Me kummardasime ja vastasime: "Benigne,"
Nad noogutasid ja läksid.
"See on läbi?" küsisin Damonilt.
Ta naeratas laialt. "Praeguseks küll,"
Hüppasin talle kaela. "Uskumatu,"
Me suudlesime kaua. Siis ütles ta: "Nunc habere nos cum. Nunc et semper."


***


Ja siin me nüüd oleme. Õnnelikult. Nautimas oma igavikku.


I look up
There are dark flames comin' down
My parachute
Can't bring me back to the ground
I lose my faith
When I watch the fadin' lights
Just your shadows touch
Makes me feel alive

Hey
Everybody shout
Hey!
Celebrate it loud
Forever now
Forever now

I walk the streets
They are hard, cold, sad and true
Don't lose your way
I am here with you
Hey!
Everybody shout
Hey!

Celebrate it loud
Forever today
Forever tonight
Reset your eyes
Erase your mind
I will never let you down
Join me forever now
Forever now

Let's run into the pourin' rain
To feel that we're alive again

Whisper me 
All your secrets
Whisper me
All my secrets
Whisper me
All your secrets, 
Whisper me
Celebrate it loud
 
***

Uskuge või mitte, aga "Strange" ongi nüüd läbi (nagu ma ütlen: ei läinud aastatki =D).
Päris läbi omadega :D Teen siis, nagu tavaliselt: inspiration, soundtrack, nimed, tänusõnad ;)

Inspiration
"hush, hush" - ingliidee siis loomulikult sealt.
"Wicked Lovely", "Wings", "Tithe", "Wondrous Strange" - haldjad, haldjad, haldjad. Kõige rohkem
inspireeris "Wicked Lovely", kuigi kõik seiklused ja asjad on enda peast ;)
Austraalia - juba teises jutus. No ma lihtsalt tahan minna sinna! (Eriti Sydneysse)
Medaljonid - minu jaoks on neil ilmselgelt mingi tähendus.

Soundtrack
Tokio Hotel, Винтаж, МакSим, Evanescence, Vanilla Ninja, LaFee, Alexandre Desplat, Kalomira,
Ульяна Каракоз, Arash & Helena, Black Rebel Motorcycle Club, Vivien O'Hara & Adrian Sana, 
Полина Гагарина & Ирина Дубцова
Kõik on head lood, mis ma kasutasin. Ja kui küsida, miks ma neid kasutasin .. mul (ja ma tean, et ma
pole ainuke) on kohati tunne, et mõni laul justkui ongi minu põhjal kirjutatud (või vähemalt osaliselt).
Samuti mõni päev lihtsalt käidki ringi, üks laul pidevalt kummitamas. Selle tooksingi põhjuseks:
lauludes on imeväge =)
 
Nimed
 
Phoebe (Anna Pletneva) - Phoebe Tonkin (eelmise järjeka lugejad teavad). Anna Pletneva on mu
lemmiklaulja (Винтаж)
Damon (Paul Wesley) - Damon Salvatore, "The Vampire Diaries". Sellega oli selline huvitav lugu,
et ma valisin tegelaseks küll Stefani (Paul Wesley), sest ta sobis mulle rohkem, nimedest meeldib
mulle aga Damon rohkem.
Shaunee (JoJo) - Shaunee Cole, "House of Night" ja kui rääkida JoJost, siis ta jäi mulle "Aquamarine"'ist
meelde.
Amanda (Sara Paxton) - nimi tuli iseenesest .. ei, siiski mitte. Ma mäletan üht Amandat "America's
Next Top Model"'ist, Sara Paxton jällegist "Aquamarine"'st.
Bianca (Emma Roberts) - sellel nimel nüüd küll mingit seost kellegagi ei ole. Emma Roberts aga
mängis "Unfabulous"'es ja punase peaga sobis suurepäraselt mu juttu (õigus jaa, ta oli "Aquamarine"'s
ka) *Päris hea - mul tuligi nüüd trio välja siin =D* 
Tyler (Adam Gregory) - tõenäoliselt Tyler Lockwood, "The Vampire Diaries". Adam Gregory sattus
lihtsalt kuidagi ette.
Tom (Grisha Raduga) - ... ma parem ei maini seda =D Grisha Raduga aga laulab bändis Китай
Nick (Drake Bell) - kui ma ei eksi, siis "Power Rangers". Ja Drake Bell ise mängib "Drake & Josh"
seriaalis
Sam (Alex Meraz) - "Twilight"i Sam, ja Alex Meraz, sest ta on libahuntidest ainuke (peale Taylori),
keda ma aktsepteerin (teised on koledad...)
Nora (Selena Gomez) - "hush, hush" peategelane ofc ja Selena Gomez on mõnes mõttes tema rolli
sobiv
Bree (Taylor Swift) - Bree siis "Eclipse"'ist. Taylor Swiftist aga nii palju, et mulle hakkas siis just
meeldima tema lugu "Back to December"
Diego (Taylor Lautner) - meelde tuli. Ma lugesin ju just siis "The Short Second Life of Bree Tanner",
sealt siis Bree ja Diego. Ja noh, Taylor .. ma ei suutnud kedagi paremat leida.
Derek (Tom Welling) - need olid küll kuskilt lambist =D
Sam Flynn (Garrett Hedlund) - ma käisin just siis "Tron: Legacy"t vaatamas.
James/Acerbus (Alex  Evans) - James siis samuti "Twilight"ist, kuna tema oli see "kuri tüüp". Acerbus
tähendab siis ladina keeles tumedat (kuigi kui otsida teistpidi .. parem vaadake ise www.annaabi.ee)
Alex Evans aga .. see tüüp meeldib mulle =D Kuigi ma ei tea midagi tema loomingust ega midagi
Susannah/Charlotte - eelmine järjekas
Dave - ...?
Diana (Jessica Stroup) - Diana on üks mu hea sõbranna =) Jessica Stroup mängis "90210"s Silverit

Nimedest siis vist kõik? 

Tänusõnad (see oodatud osa =D)

Nagu alati on esikohal lugejad. SUURED TÄNUD TEILE, et te seda loete. Ma poleks kunagi arvanud,
et teid võiks nii palju olla. Ja te ei kujuta ette, kui rõõmus on hommikuti blogisse sisse logida ja
avastada, et sind käis eile vaatamas 75 inimest! See on tõesti uskumatu tunne.
Lugejatest tooksin eraldi välja oma hea sõbranna Anna, sest tema hakkas nüüd kogu mu loomingut
lugema ja see on tõesti positiivne. Aitäh sulle, kallis =)
128a - ma küll ei pannud teid siia sisse, kuid te olete ikkagist kõige paremad klassikaaslased, kes mul
eales olnud on =) Love ya (L)

Ma küll mainisin, et see lugu ei tule minust, kuid siiski midagi ma siia sisse panin. Mingid tunded või
midagi. Aga minu arust teeb seda iga kirjanik. St, paneb igasse teosesse killukese endast. Või mis
teie arvate?
Veel seda ka, et ma alguses tahtsin luua teistsuguse haldja-/inglijutu, aga tuli nii välja, et see oli
seotud eelmisega .. See ei meeldinud mulle eriti, aga hilja oli muuta, sest see sobis kokku. Pealegi
tõmbas otsad kokku ka eelmises jutus. 

Ütleksin veel nii, et võiksite lugeda juttu "Открой моё сердце", kuna see .. okei, saate teada jutu
lõpus :P Aga ütlen ära, et minu enda arust on see kõige õnnestunum jutt.

No ja mis ma siis veel ütlen .. TÄNUD KÕIGILE VEEL KORD!
LFA. All rights reserved © 2011

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar