13.05.11

Strange: Как летать?

"Oled sa kindel?" küsis ta mu käest juba mitmendat korda.
"Täiesti," veensin ma teda. "ma tõesti tahan seda teha."
Ta vaatas mulle silma, veendumaks, et ma ikka tõtt räägin. Vaatasin vastu tema rohelistesse silmadesse. Räägin küll. Andsin vastu kiusatusele ja suudlesin teda.
Ta naeratas. "Mille eest see veel oli?"
"Niisama," naeratasin talle vastu, "et sa mul ikka olemas oled."
"Seda on hea teada." Siis ta tõsines. "Lähme?"
Noogutasin vaikides, endine entusiasm nõrgenes, kuid ma siiski jätkasin teekonda.
Me jõudsime selle kohani, kus ma eelmine kord libastusin.
"Tule," sõnasin kindlalt, libistades end tunnelist alla, koopasse. Damon järgnes mulle.
"Niisiis?" küsis ta ootusärevalt.
"Edasi, edasi," pomisesin ma.
Me liikusime mööda sedasama teed, midamööda ma esimene kord siit tulin. Juba paistis kalju tagant kuutiik - nii oli Claire seda nimetanud.
"Wowh," pomises Damon, "siin on ilus."
Muigasin. Kui see ka päriselt oleks nii... Ohkasin, mille peale poiss kulmu kergitas.
"Ei, kõik on korras, lihtsalt .. ma mõtlesin, et kui me võinuks siia lihtsalt tulla ja nautida seda ilu, ilma et mõtleks, miks me siin oleme."
Damon sammus mulle lähemale ja kallistas mind.  "Sa muretsed liiga palju. Sa ju tegelikult said, mis tahtsid - said tõe. Nüüd sa tead. Ja sa mäletad Claire'i ja Michaeli elu lõpuni..."
"Aga ma tahan, et nad oleksid taas minu kõrval..."
"Kallis..."
"Phoebe? Oled see tõesti sina?" Tuttava hääle kõla peale lasin ehmunult Damonist lahti ja vaatasin ringi.
Seal, kuutiigi kohal, hõljusid Michaeli ja Claire'i .. vaimud? Liikusin tiigi äärele, nii kaugele kui sain, ilma et vette kukuksin.
"Claire? Michael? Need olete tõesti teie?"
Vastuse asemel Claire kallistas mind. "Kullake, ma igatsesin sind!"
"Oota korra," katkestas Damon meie hellusmomendi.
"Damon, mida sa..?"
Kuid poiss tõstis käe mu katkestuseks. Ta vaatas Claire'ile otsa ja lausus: "Ütle midagi, mida ainult tema teab." Ta nõksatas peaga minu poole.
"Lõpupidu," lausus Claire kiiresti ja pilgutas mulle silma.
Lõpupidu? Ah, õigus, see oli .. jah. Just siis.
Damon kergitas mu suunas ootavalt kulmu. "Jah," noogutasin ma, "ma mäletan seda."
Minu näoilmest sai ta ka aru, et ma ei kavatse sellest praegu rääkida. See on meie saladus. Pöördusin hoopis Claire'i poole.
"Kuidas?" suutsin ma vaid küsida, pisarad silmis.
"Me oleme praegu vaid eksinud hinged, kuna te vaid nõrgestasite Susannah ja Jesse."
"Nii et?"
"Meil on jäänud vähe aega. Te peate nad tapma. Siis saame me tagasi tulla."
"Aga..."
Kuid nad olid juba läinud.
Nuuksatasin ja langesin tagasi Damoni embusse. Aeg oli läinud liiga kiiresti. Nii kiiresti, nagu nad polekski tulnud. Nagu see olnuks vaid .. miraaž.
Damon paitas mu selga, proovides mind rahustada. Tasapisi see ka õnnestus.
Ma võtsin end kokku. "Niisiis?" Pühkisin käeseljaga viimased pisarad põskedelt. "Me peame nad hävitama, õigus?"
Damon noogutas. "Hea, et me Metallust lahti ei lasknud..."
"Tuleks veel Pluvia leida."
"Milleks mind otsida, ma olen ju siin?" kõlas see vastik hauatagune hääl.
"Excipo suus, ær," sõnasin lihtsalt, kuid kindlalt.
Juhtus see, mida ma tahtsin juhtuvat - Pluviat ümbritses õhusein. Mis pmst tähendas seda, et ta oli justkui päris seinaga ümbritsetud.
See aga ei aidanud tal suud kinni hoida ega õelusi ütlemast. "Wow, paistab, et kellelgi siin on võimed tõusnud."
Ma ei lasknud end sellest häirida. "Damon, mida ma tegema pean?"
"Ee .. tegelikult..."
"Damon?"
"Meil on Alanit vaja,"
"Siis kutsu ta!" Mu kannatus hakkas vaikselt lõppema. C'mon, ma proovin siin hävitada inimesed, vaimud, olendid, kes iganes, kes hävitasid mu parima sõbranna, ja tema lihtsalt räägib mulle, et me vajame Alanit! Kutsu ta nüüd siia, schneller!
"Ma ei saa,"
"Damon," ma peaaegu sisistasin, "ära..."
"Ta ei saa meile appi tulla. Ta on sinu surmaingel, mäletad? Selles see seisnebki."
Ma tundsin end .. murtuna. Ei saa appi tulla? Kas nad teevad nalja? Nad kõik? "Kas see on mingi nali või?"
"Sa ju tead, et ma ei tee nalja selliste asjade puhul,"
"Ei, ei, ei! Nii lihtsalt ei saa olla!"
Kraater kajas Pluvia äkilisest hüsteerilisest naerust. "Paistab, et kõik ei lähe alati nii, nagu tahad, kas pole, kullake?"
"JÄÄ VAIT!" röögatasin ma ning tegin seejärel midagi mõtlematut, "Deleo Pluvia .. perpetuus." Viimase sõna ma sosistasin, kuid teadsin, et kes peavad, need ka kuulevad.
Ma tundsin oma tulist kleiti ümber lendlemas justkui puhuks tuul. Kuid seda polnud - see oli minu enda võlujõud. Ning kuigi ma ei näinud end eest, ma praktiliselt tundsin oma tuliseid silmi hõõgumas.

Мне к тебе нельзя, до боли,
Письма в цель, ты помнишь, 
Запах, цвет, и волны?
На подушке осень сна моих волос.
И не держи в ладони мой портрет,
На волю - не смогу, не помню,
Ни цветов, ни неба без твоих оков.

И надо же теряю снова,
Нахожу, бросаю солью.
Девочки с глазами солнца,
Как летать?
Высылаю письма ночью,
Разрываю фото в клочья,
Бью в кровать ногами, больно,
Чтоб не спать.

Мне с тобой нельзя, бесследно,
Остаюсь, наверно.
Улыбаться смело, притворяться кем-то,
Из твоих врагов.
Снова сотни фраз, до ночи,
Забирай, что хочешь,
Знать тебя до боли, да стихов до крови,
Да себя в тисках..

И надо же теряю снова,
Нахожу, бросаю солью.
Девочки с глазами солнца,
Как летать?
Высылаю письма ночью,
Разрываю фото в клочья,
Бью в кровать ногами, больно,
Чтоб не спать.

И надо же теряю снова,
Нахожу, бросаю солью.
Девочки с глазами солнца,
Как летать?
Высылаю письма ночью,
Разрываю фото в клочья,
Бью в кровать ногами, больно,
Чтоб не спать.


*Nagu võitegi arvata:
Phoebe tiivad

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar