30.12.11

ÄKAM #2: Ja nii algab ülesanne


Niipea kui ma jõudsin kooli peale kiiret kojujooksu, et vahetada riideid, tajusin endal palju uudishimulikke pilke mind.
Ilmselgelt. Veel üks tüdruk, kellega Liam Hormshot magas. Äge. Oodake natuke, mu sõbrad, te veel näete, kuidas see kõik lõpeb.

Teine võimalus, miks nad mind vahtisid, võisid olla minu riided. Kui et ma juba otsustasin olla mängija, pidin ma ka vastavalt välja nägema. Seega panin palju rohkem paljastava topi kui tavaliselt - roosa babydolli, musta rüüsidega miniseeliku ja mustad kontsad. Ma ei kanna kunagi kontsi ja paljastavat babydolli kooli. Kuid selline oli ülesanne.

"Kallis, mul on nii kahju! Ma ei ole kunagi võinud mõelnud, Liam käituks sinuga nii, ma arvasin, et ta on muutunud." Saleisha käed olid minu ümber.
Ta arvab, et mu süda on murtud. "Saleisha, kõik on hästi. Ma olen okei."

"Tõesti?" Ta lõpetas minu kallistamise, et ta saaks mulle otsa vaadata. "Sa ei ole .. tead küll .. murtud südamega?"
"Kindlasti mitte,"

"Wow, tugev tüdruk,"
"Jah, ma ei pea pikka viha, maksan vaid kätte ja unustan."

"Sa oled geenius"
"Tänud,"

Hakkasime meie klassi poole jalutama, kui keegi hõikas mind.
Noh, hei, Cammy.

"Hei, Roxy," ütles ta, kui meile järele jõudis.
Saleisha oli huvitatud, kui ta meid jälgis.

Pakun, et ta arvab, et mu süda pole murtud, kuna ma leidsin teise poisi, kellega koos olla.
"Tere, Cammy,"

"Roxana, ma tahtsin rääkida eilsest ööst ..." Ta alustas kohmetunult - tegelt!? -, kratsides oma kaela.
"Jah, mis sellega on?" küsisin mittehuvitunult.

"Noh .. ma tahtsin küsida .. võib-olla meeldiks sulle õhtusöök või midagi?"
"Haha, mida? Sa kutsud mind õhtusöögile? Kas tõesti?"

"Jah, miks sa ..?"
"Ma arvan, et ei". Tundsin Saleisha pilku endal.

Kui mitte arvestada asjaolu, tal oli Adam, keda ta tõeliselt armastab, mõtles ta, et Cameron on kuum tükk. Noh, tõsi ta on, et oli, kuid lisaks oli ta ka mängur, nii et ... Jah, see on teine ​​punkt. Pärast seda, kui Cammy ütles, et ta tahaks rääkida eilsest ööst, sai Saleisha kohe pihta. Ja mõelgem, kui palju kordi ma kinnitasin talle, et kunagi ei maga temaga.
Noh, asjad muutuvad.
"Mida? Miks mitte?"
"Ma ei tea, mida sa arvasid, aga minu jaoks polnud see midagi muud kui lõbu. Ma lihtsalt vajasin kedagi ja sa juhtusid olema seal, minust huvitatud, nii et ma kasutasin võimalust."

Cammy lihtsalt vaatas mind, ma võiks isegi öelda, et polnuks inimesi meie ümber, oleks tema suu lahti. Ta ei öelnud midagi, lihtsalt pöördus ja kõndis kiiruga ära.

"Kas sa oled hull?" küsis Saleisha.
"Ei,"

"Siis miks ..? Oh ei, ma sain aru. Ma arvan. Kuid see ei saa olla tõsi, ega?"
"Kui sa 'selle' all mõtled, et ma olen nüüd naismängur, siis on sul õigus."

"Märgur? Sa teed nalja."
"Sugugi mitte. Ma ei lase enam kunagi ühelgi poisil mulle taas haiget teha. Nüüd olen mina see, kes mängib nendega."

"Roxy, ma olen mures,"
"Ära ole. Ma lihtsalt tahan kätte maksta."

"Aga ainult Liam tegi sulle haiget. Miks sa teed haiget teistele?"
"Mitte kõigile. Ainult mänguritele."

Ta langetas oma käed allaandmise märgiks. "Noh, ma ei tea, mida öelda."
Mu pilk vilksatas sinnapoole, kuhu Cammy kadus. "Mina ka," mõmisesin.

"Nii et seetõttu sa kannad seda kõike," osutas ta on mu riietele.
"Jah, see on minu ülesanne,"

"Oh. Ma hakkan ainult rohkem kartma."
"Ära karda, sõbranna. Ma lihtsalt õpetan mõnedele idiootidele häid kombeid."

"Ma kardan, et sa saad haiget"
"Miks?"

"Noh, tead, sa ei tea kunagi, kelle su süda .. armumiseks või millekski .. välja valib."
"Ma ei saa haiget. Ma oskan nüüd enda tundeid kontrollida,"

"Aga keegi ei suuda kontrollida oma tundeid!"
"Usu mind, mina saan," Kuigi mul pole aimugi, kuidas.
***

"Hei, musi,"
Hei, Jack Sweeney, mängija #2, kes arvab, et ta saab minuga mängida. "Hei, Jack," ütlesin ma, kummardudes talle lähemale.

Tema silmad liikusid mu silmadelt mu rinnale.
Ära kunagi looda, et mängurid vaatavad sulle silma.

"Kuidas oleks õhtusöögiga täna? C'est la vie's äkki?"
"Kõlab hästi."

"Ma tulen sinu poole 8ks,"
Saatsin talle flirtiva pilgu. Teeseldud, muidugi. Tema aga jäi uskuma. Mäng õnnestub. "Näeme siis,"

***

"Jack Sweeney? Tõsiselt räägid või?"
"Sa kuulsid mind,"

"Wow, nad tõesti langevad su võlu kätte,"
"Noh, see pole päris minu idee, kuid see viib sinna,"

"Mis su idee on siis?"
"Kättemaks, nagu ma ütlesingi. Ma tahan, et seekord kannataks Liam."

"Sa teed nii, et ta armuks sinusse?"
"Midagi sinnakanti. Teised mängijad on lihtsalt viis, et ta armuks. Võimalikult palju."

"Kuule, ma tõesti ei mõista seda "naismänguri" asja. Ma mõtlen, et poisse kutsutakse mänguriteks, kui nad magavad paljude tüdrukutega. Aga kui tüdrukud magavad palju poistega, siis nad on ... "

"Hoorad, jah. Siin ongi erinevus. Naismängur ei maga kunagi iga mehefa, kes viib ta välja. Kui rääkida minust, siis ma ei maga ühegagi. Minu idee on hoopis panna nad arvama, et nad saavad mu, kui tegelikkuses nad ei saa. "

"Kuidas?"
"Noh, ma lähen nendega kohtingutele, siis teen nii, et nad armuvad. Ja kui nad armuvad, siis mul hakkab igav ja ma jätan nad maha. Nii et ma lasen neil armuda, et siis lihtsalt nende südamed murda. Kui neil on need. Niisiis, selle asemel, et lasta neil minuga mängida, mängin mina nendega. Kõlab ägedalt, mis?

"Wow. Sa oled tõesti täiega selle mängu sees, kas pole? Ja ma .. noh, ma arvan, et see võib olla lahe, aga samal ajal ka mitte .. kena. Sa mängid ju nende tunnetega!"
"Liam Hormshot mängis minu tunnetega ka. Kuna ma ei saa lihtsalt minna ja teha nii, et ta minusse armuks, pean ma talle näitama, mida ta kaotas." ütlesin jäise häälega.

"Ma ikka ei usu, et see on hea,"
"Aeg näitab," vastasin ma.

***

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar