05.01.12

ÄKAM #3: Olgem nüüd ausad



"Mis sa arvad sellest?" Näitasin Saleishale ühte musta õhulist kleiti.
Ta vaatas kõõrdi minu poole. "Kas sa kavatsed kedagi võrgutada või ninapidi vedada?"

"Kui sa arvad, et see sobib võrgutamiseks, siis see sobib,"
Saleisha raputas hukkamõistvalt pead. "Ma muidugi tahtsin, et sa endale poisi leiaks ja õnnelik oleks, kuid sedasi..."

"Tahad öelda, et see on liig, mis?" küsisin, keerutades ennast peegli ees.
"Liig mis liig,"

"Ah, jäta,"
"Millal sa järele jätad?" Saleisha lappas ajakirja, kuigi ma teadsin, et ta pöörab oma tähelepanu mulle.

"Ma alles alustasin,"
"Ei, tegelt ka. Mitme kutiga sa kavatsed mängida?"

"Ma ei tea. Sõltub, kui palju Liamile peale läheb."
"Ja kui ta ei mõtle ümber?"

Pöörasin end hoogsalt ümber. "Lõppude lõpuks mõtlevad nad kõik ümber,"
"Millal sa jõudsid selliseks muutuda, Rox?" pobises ta, kuid ma kuulsin teda ikkagi.

Ohkasin vaikselt ja tippisin siis voodini, maandudes sellel. Toetasin käed mõlemale poole ennast ning lasin juustel näole langeda.

"Ma ei tea, mis juhtus, Sal. Midagi sinnakanti, et .. ta murdis mu südame. Ma teadsin algusest peale, et see kõik on vale, kuid tahtsin lihtsalt uskuda, et seekord ta tõesti muutus, et meil on võimalus. Ma .. suht kaotasin selle kihlveo iseendaga. Temasugused inimesed ei muutu."

Pilgutasin kiiresti silmi, et pisarad mu silmameiki ei rikuks. Jätkasin uue hooga: "Ta oli minu jaoks eriline. Esimene kord tundsin mina end erilisena. Mitte ainult sellepärast, et käisin Liam Hormshotiga, kes on teadatavasti üks kooli suurimatest mänguritest. Ma lihtsalt..."

"Sa lihtsalt olid armunud, kas pole?" Saleisha põlvitas nüüd mu voodil ainiti mind vaadates.
Sulgesin silmad. "Jah, nii see oli,"

"Mis siis saab, kui sa armud jälle? Sa ei saa ju oma südant käskida."
"Ma lihtsalt ei saa lasta seda teha. Praegu mõtlen ma üldse, et tore oleks mitte kunagi uuesti armuda."

"Ära räägi nii. Armastus on tore."
"Tore on ta siis, kui kõik õnnestub. Muidu teeb ta hoopis haiget."

"Nojah, seda küll. Aga igaühel on oma tõusud ja mõõnad. Ainult et..." Ta peatus.
"Mis on?"

"Kuidas sa täpselt tead, kes on mängur ja kes mitte?"
"Oh, ole nüüd. See on ju ilmselge."

"Kui vaadata neid poisse, keda me teame, siis küll. Kuidas on lood teistega?"
"Kuhu sa sihid?"

"Kas sa kavatsed ainult meie poisse ninapidi vedada?"
Mõtlesin korraks järele. "Suuremas osas. Võib-olla kasutan paari kuskilt mujalt ka."

"Kuidas on lood Cameroniga?"
"Mis temaga?"

"Kui kindel sa selles oled?"
"Milles?"

"Et ta mängur on?"
"C'mon, ma tunnen mänguri juba kaugelt ära."

"Räägi mulle ka,"
"Ta rääkis mulle armsaid asju, lõi pidevalt külge,"

"Kas sa ei leia, et sa võiksid talle meeldida?"
"Pff, mida?"

Saleisha kergitas taas kulmu. "Tead, poisid käituvad nii, kui tüdruk meeldib neile,"
"Ja miks tal siis kogu aeg tüdrukud ümber olid?"

"Sest ta on kuum tükk?"
"Okei, seda võib lugeda õigeks, kui mitte see, et ta lahkus tihti koos nendega,"

"Ja sa järeldad sellest kohe, et ta magas nendega?"
"Mida sellest veel järeldada?"

"Et ta oli piisavalt härrasmees, et neid koju saata ja siis öelda, et ei ole neist huvitatud?"
Raputasin naerdes pead. "Ja selleks tuli ilmtingimata käsi ümber nende piha panna?"

"Miks mul on tunne, et sa otsid vabandusi oma teole?"
"Mina ja otsin vabandusi? Ta on mängur, usu mind, Sal,"

Saleisha vaid muigas. Ma ei tea, kas mõrult või salakavalalt, kuid igatahes ta muigas. "Vaata, et sa seda hiljem ei kahetse,"
"Usu mind, ma ei tee seda,"

"Ära kunagi ole milleski liiga kindel,"
Oleksin veel talle vastanud, et see oli, on ja jääb, kuid helises uksekell ja ma läksin avama. Tavaliselt tüdrukud tormavad ust avama oma 'kallimale', kui nad kohtingule lähevad, kuid mängurid käituvad teistmoodi.

Reegel nr.1, ära ole kergelt kättesaadav.
Heitsin veel pilgu peeglisse, et kontrollida oma kaelakee sobivust kleidiga, piilusin lehvikujulist sõrmust käes ning avasin ukse.

"Sa näed rabav välja, Roxy," sõnas ukse taga seisev Jack. Käes hoidis ta punast roosi.
Reegel nr.2: ära lase end meelitada. Reegel nr.3: võta tema kingitused vastu, et näidata, et sa oled temast huvitatud.

Kindla peale olengi. Ja roosid? Ilmselgelt polnud Jack minust piisavalt huvitatud (loe: tahtis mind vaid voodisse tirida), kuna ta polnud uurinud ühtegi minu internetikontot. Selle järgi võiks ju öelda, et ole õnnelik, see poiss pole stalker. Minu puhul oli see siiski miinus.

* Kaks poissi, kes mul olnud olid (tuleb tunnistada, et ka see idioot Liam), valmistasid mulle igaks meie kohtinguks (ka. esimeseks!) mulle üllatuse, kinkides mulle asju, mida ma armastasid (= nad tšekkisid mu kodulehti internetis). Sellest ka minu ootused poiste suhtes. *

"Kas lähme?" küsis ta, sirutades mu poole küünarnuki.
Need tüübid võivad vahel reaalselt liiga hästi teeselda. "Üks hetk veel,"

Piserdasin kaelale Victoria's Secreti parfüümi ja lükkasin kingad jalga.
"Me läksime!" hüüdsin Saleishale ust sulgedes.

Kui kellelgi on küsimus, mida Saleisha minu juures teeb, siis esiteks oleks õigem öelda 'meie juures', kuna me jagame korterit. Ülikasulik.

Pöörasin end ukse sulgedes Jacki poole ja haarasin tema käevangust.
Kui teeselda, siis teha seda perfektselt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar