10.04.12

ÄKAM #4: Aidan Stan

Ning muidugi olid järgmisel päeval kõik kuulnud sellest, kuidas mina Jackiga väljas käisin. Kogu keskkool sumises sellest.
Kuidas siis muidu?

Jack ise oli peamiselt tusane. Ta naeratas aeg-ajalt, kuid suurema osa ajast oli ta tujust ära.
Ma tegelikult eeldasin, et täna hakkab käima kõlakas, et me ikka magasime ka. Nii on alati olnud .. Ma mõtlen, kui sa Jackiga kohtingule läksid, siis sa ilmselgelt pidid temaga magama.

Siit leiame ka tusatsemise põhjuse - vähe sellest, et ta ei saanud kätte, ma isegi ei suudelnud teda! Kujutate ette seda jubedust?!
Vale tüdruk selle jaoks, vale tüdruk.

Ent samas ei tähendanud see seda, et ma teistele huvi ei pakuks.
Lõunaks oli mind välja kutsunud juba 5 nendesugust, kuid ma ütlesin neile kõigile ära. Mitte just kõige viisakamalt, kuid see ongi point.

"Kuidas arenevad sinu Napoleoni-plaanid?" küsis Sal, kui ta koos Adamiga lauda maandus.
"Mul on 5 'kohtingut'," laususin nii muuseas, nautides oma kanawrappe. Meie söökla oskas head toitu pakkuda.

Adam vaatas mulle kahtlustava pilguga otsa, siis pöördus Saleisha poole: "Mis asja?"
Tüdruk raputas pead. "Roxy kavatseb meil kõikidele mänguritele õppetunni anda,"

"Tõsiselt räägid või?" Adam küsis seda küll Sali käest, kuid mõõtis samal ajal pilguga mind. "Sa ei suuda ju kellelegi haiget teha. Isegi nendele idikatele,"
Kortsutasin kulmu. "Suudan ikka küll,"

Sal virutas Adamile küünarnukiga, proovides sel viisil teada anda, et see on meie, tüdrukute, omavaheline asi ning temal puudub kaasarääkimisõigus, kui ta just midagi head välja ei paku.
Kõigest üks küünarnukilöök, mis?

Poiss pööritas silmi ja hakkas endale pastat kanaga sisse ajama.
 "Igatahes, mida ma hakkasingi ütlema," mõtiskles Sal valjult, pannes lasanjet suhu.

"Need 'kohtingud'," tuletasin talle meelde.
"Ahjaa," Sal mälus tüki lõpuni, neelas alla ja jätkas: "Kes need 'õnnelikud' siis olid, kellele sa täna 'ei' ütlesid?"

"John, David, Corey, Peeta ja Sam," Iga poisiga langes mu käel üks sõrm.
Sal noogutas mõistvalt pead. "Pole paha. Paistab, et Liam tegi sulle head - sa hakkad muutuma poiste hulgas populaarseks,"

"Haha," naersin sarkastiliselt. "Muidugi. Poiste hulgas .. need ei ole poisid. Need on ennasttäis jobud, kes arvavad, et võivad saada iga tüdruku, kelle vaid tahavad. Nad ei..." tea, kellega kokku puutusid, tahtsin ma öelda, kuid mind katkestati.

"Kuidas oleks täna õhtul kohtinguga?" sositas keegi mu kõrva, tekitades äkilisusest värinad mööda kogu mu keha.
Pöörasin veidi enda pead, et mu huuled ei puutuks kogemata kokku selle salapärase isikuga, ning avastasin eest Aidani, kes oli taaskordne mängur.

Mu huuled kaardusid naeratuseks. "Ja kuhu sina mind kutsuda tahad?"
"Meil oli täna plaan minna 'Hollywoodi'," Aidan tõstis lõpus häält, oodates mu vastust.

Egas midagi. Liiga mittekättesaadavaks ei tahaks muutuda ka, muidu jookseb mu plaan ummikusse. Pealegi on see parim pakkumine päeva jooksul ning ma pole ammu tantsimas käinud. Naeratasin talle laialt. "Ma olen nõus, kui sa vastad ühele küsimusele,"

"Mida iganes sa soovid,"
"Keda sa mõtlesid 'meie' all?"

"Nüüd sind ja mind," Ta naeratas, justkui oleks just rääkinud ei-tea-kui-naljaka-nalja. "Kuid meiega liituvad Jesse, Selena, Mandy ja Connor,"
Noogutasin pead. "Mis kellaks sa mulle järele tuled?"

"Pool üksteist?"
"Sobib," naeratasin kelmikalt.
Ta lehvitas meile kergelt hüvastijätuks ning sammus sööklast välja.

"Millest äkiline meeleolu muutus?" küsis Sal, nautides kruusi kuuma šokolaadi, kuna lasanjega oli ta juba lõpetanud. Adam vaatas mind endiselt sellise huviga, justkui ma oleks eksponaat muuseumis.
Kui Sal aru sai, saab ka tema aru, kuigi on poiss. Suva. "Ma pole ammu tantsinud," vastasin lihtsalt ning tegin lõpu oma cappuchinole.

***

Õhtul

"Nii et siis järjekordne kohting," lausus Saleisha, lapates Cosmopolitani, kuni ma õhtuks-ööks riideid valisin.

See oli järjekordne katsumus - ma pidin samal ajal välja nägema ligikutsuv, kuna kavatsesin kellegagi klubis flirtima hakata, et Aidan armukadedaks teha, kuid samal ajal ka veidi tagasihoidlikum, et mitte temas valearusaama tekitada.
Teate küll...

"Kas sulle see meeldib?" küsisin, näidates talle lühikest valget kleiti. Selle ülaosas olid mõned needid ning paelvöö rõhutas hästi mu õhukest pihta.
Neiu tõstis pilgu ajakirjalt ning uuris kleiti. "Ta ei ole eriti lühike ega läbipaistev ning katab vajalikud kehaosad. Minu arust sobib klubiks väga hästi,"

Naeratasin talle ning pöörasin end peegli poole. "Siis võtame selle,"
Sal laenas mulle kleidiga sobivad kontsakingad, mis olid valged ja üleni kaunistatud litritega. Tüdruk tegi mulle ka hõbedase silmameigi, lisades silmanurkadesse litreid, mis sobisid kokku kingadega ning täiendasid väga hea mu riietust üldiselt.  Juuksed jätsin lahti, kuid lokitasin neid veidi.

"Sa näed väga kena välja," oli Sal vaimustuses meie koostöö tulemusest.
Naeratasin talle. "Mulle meeldib ka väga. Aitäh meigi eest,"

Ta naeratas samuti, kuid siis ilmus ta näole murepilv. Ta kortsutas kulmu.
"Mis juhtus, Sal?"

Ta hakkas vaikselt pead raputama. "Ma lihtsalt mõtlesin, et .. jah, see on küll hea, et sa neid kõiki ninapidi vead - ehk nad saavad lõpuks aru, mida see tähendab: olla murtud- , aga .. kahju, et sa ei saa niimoodi kohtingule minna kellegi erilisega. Oma mängu tõttu pead sa praegu kõike teesklema..."

"Oh," suutsin vaid öelda. "Ära muretse, S, minuga on kõik hästi. Küll ma hakkama saan,"
"Ma ei kahtlegi, et saad. Lihtsalt .. ah, vahet pole, unusta ära," Tema näole ilmus taas naeratus, kuigi tema silmist lugesin välja, et ta oli endiselt teemas kinni.

Hakkasin talle taaskord ütlema, et sellega on kõik okei, kuid uksekell helises, mis tähendas Aidani saabumist.
Unustasin selle jutuajamise hetkeks nurka visata, kuid tegin peas märgi, et räägin Saliga sellest hiljem.

"Lõbutsege siis hästi," tegi tüdruk mulle silma mind ukseni saates.
"Teie ka,"

Nimelt olin ka nemad Adamiga kaasa kutsunud, kuid Sal otsustas ta hoopis meie poole kutsuda ning väikese filmiõhtu korralda. Reede siiski.
Oojaa, reede. Eriline reede. Täna saab huvitav olema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar