04.04.12

ÄKAM #4: Ma saan hakkama küll .. vist?

"Mida sulle meeldib vabal ajal teha?" küsis Jack, kui ma menüüd uurisin.
"Väga paljusid erinevaid asju. Sõltub, mida sa täpsemalt mõtled,"

"No ma näiteks mõtlesin, et .. kui me peaks veel välja minema, mida sa tahaksid teha?"
"Ära kiirusta. Me oleme endiselt siin," tuletasin talle meelde, tõstmata silmi.

Ta niheles ja vaatas uuesti menüüsse.
Jah, mina ei hakka end sulle kaela riputama.

"Olete valmis tellima?"
Jack avas juba suu, kuid ma jõudsin temast ette: "Küpsetatud ahvenafilee riisinuudli-köögiviljasalatiga ja Lagunilla Reserva."

Naeratasin poisile magusalt, kui kelner tema poole pöördus.
"Eem .. Muga Blanco Barrel Ferm. ja grillitud lõhefilee ürdi-seesami paneeringus aurutatud köögiviljadega."

"Kas tellite magustoidu kohe või hiljem?"
Taaskord rääkisin Jacki eest: "Me vajame veidi aega koos, tellime hiljem,"


Naeratasin ka kelnerile magusalt, mille peale ta samuti õrnalt naeratas.
Jack köhatas mitmetähenduslikult, mille peale kelner minema tõttas ja mina Jackile süütult otsa vaatasin.

"Niisiis. Mida sina vabal ajal teed?" küsisin temalt.
"Jalka, peod, kino... Sa ei vastanud täpselt,"

Pööritasin mõttes silmi. "No tead küll. Chillin'-killin',"

***

"Aga aitäh siis, mul oli väga tore," ütlesin ma, kui Jack oli mu ukse taha saatnud.
Ta naeratas - feik, feik, feik! "Mul ka," Ta kallutas veidi pead, et mind suudelda, kuigi ma teadsin, et ta tahtis minna palju kaugemale.

Haha. Suudlesin teda kiiresti põsele ja sulgesin ta nina ees ukse, kuhu ta jäi nõutuna seista.
No vabandust, et ma meie väikese Jacki egole väikese laksu allapoole andsin. Pole harjunud, et igaüks kätte ei anna? Sorry, ma ei ole selline.

"Oo, mõni on eriti kiire," lausus Saleisha, nõjatudes uksepiidale.
"Ah," õhkasin ma, võttes kontsakingad jalast ja liikudes meie eriliselt disainitud elutuppa. "Mis sa siis arvasid?"

Tüdruk raputas pead. "Ei-ei, ma ei mõelnud, et sa temaga .. lihtsalt. Kuidas ta reageeris?"
"Ta tahtis mind suudelda, kuigi me mõlemad teame, mida ta tegelikult tahtis. Suudlesin teda kiiresti põsele ja lõin nina ees ukse kinni?" tõstsin lõpus veidi häält, et lause kõlas küsimusena - tahtsin kuulda Saleisha arvamust.

Ta tõstis mõlema käe pöidlad üles. "Ma küll arvasin, et see ei ole hea idee, aga mulle meeldib su meelestatus,"
"Hah, meelestatus. See kõik alles algab."

"Ma juba ootan, mis edasi saama hakkab. Nagu uut osa teleseriaalist,"
"Ma arvan, et meil kõigil on kohati neid momente, kui me arvame, et me elu meenutab teleseriaali. Hell yeah,"

"Okei, aga kuule, ma lähen magama nüüd, ma ootasingi sinu tulekut,"
"Ja kui ma poleks tulnud..?"

Ta pööras ümber, muie näol mängimas. "Ma teadsin, et ma võin selles olukorras sinule loota,"
"Amicae aeternae?"
"Aeternae,"

Uks tema tuppa sulgus ja ma jõudsin järeldusele, et peaks ka ise magama minema. Ning isegi kui "kohting" oli läbi, ei tahtnud ma, et minu diivanil lesimisest kleit kortsu läheks.
Ega ma mingi kuulsus poleks või Cullenite perekonna liige, et asja ainult üks kord kannaks.

 Tõusin aeglaselt, sirutades lihaseid, ning tippisin oma magamistuppa. Tegelikult tippisin isegi mitte sellepärast, et Sal oli juba magama heitnud, vaid sellepärast, et mulle meeldis kuulda vaikset tippimist mööda põrandat, mitte müra, kui sa astud kogu jalaga.
Aga see oli vist ebavajalik?

Sisenesin oma tuppa, mis oli mõnusates lillades toonides, eriti tuli esile neoonlilla. Jah, neoonvärvid on minu ja Saleisha lemmikud.

Tirisin kleidi seljast, võtsin kaasa oma mõnusad tuduriided, panin rätiku ümber ja läksin pesema. Ronisin duši alla ja nautisin kuuma vett, mis lõdvestas mu pinges lihaseid ja pesi maha kogu ebavajaliku jumestuse. Selles suhtes, et minu arust on meik siiski mõttetu. Tüdrukud on ilma selletagi ilusad, meik aga rikub nahka ning kui sa üle pingutad .. ohjah, parem näha välja loomulik kui selline, nagu oleks sa sünnipäeva tordi sisse näoli kukkunud. Mitte et kõik aru saaksid, kui kole see tegelikult on. Oh ei, nende arust on see ilu. Jah, muidugi.

Duši all hakkasid mind - nagu tavaliselt - vaevama erisugused mõtted. Need algasid Liamist ja lõppesid mu praeguse olukorraga - see oli okei -, kuid millegipärast esines neis liiga palju Cameroni.
Hei, tegelt ka. Ta on mängur nagu nad kõik. Miks end temaga vaevata?

Kuid ometi ei läinud mu peast ära mälestus tema silmadest, tema kurbadest silmadest, kui ma talle õelalt ära ütlesin.
Mänguril ei oleks ju sellised silmad, eks? Nad ju ei oska tunda. Ah, see oli raudselt teeseldud.

Ning samas vasardas kuskil mu peas lause, et kui sa saad teeselda oma meeleolu muu kehakeelega, siis silmad on kõige õigemad - need ei peta kunagi.
Põrgusse. Ma pean lõpetama sellest mõtlemise. Muidu ma ei saa hakkama. Ja ma PEAN hakkama saama.

Ronisin duši alt välja, kuivatades ennast ja ajades selga uneriided. Heitsin veel viimase pilgu peeglisse, olles oma praeguse välimusega - ilma meigita ja tuduriietes - palju rohkem rahul kui varem. Väljusin vannitoast, suundudes kohe voodi poole.

Heitsin pikali, sulgesin silmad ja ignoreerisin kõiki mõtteid Cameronist. Ta on lihtsalt üks mängur, ei midagi muud. Ja, mängurid .. olge valmis. Ma näitan teile, kuidas tegelikult mängida tuleb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar