22.04.12

ÄKAM #6: We're gonna rock the place up


Ma jõudsin vahepeal juba unustada, kui väga ma jumaldasin tantsimist. Peale Cammyga magamist polnud ma stuudios käinud ning kahetsesin seda nüüd täiega.
Ma suutsin unustada, millise energia sulle muusika annab, kui sa end muusika rütmis liigutad.

Ma peaaegu ei märganudki Aidanit selja taga, kuigi pidin seda aeg-ajalt tegema, et vältida tema käte sattumist keelatud kohtadesse. Kuid üldiselt ma lihtsalt nautisin seda kõike.

Muidugi meeldis mulle rohkem tantsida üksi, kui keegi mind ei vaadanud - mitte et ma enda tantsimist häbeneks -, kuna klubi oli metsikult täis rahvast ning sul jäi üpris vähe ruumi enda liigutamiseks. Ning "ohtlik" oli veel see, kui sul parajasti kaaslast polnud, võisid sa kergesti sattuda kellegi ohvriks.

Ah, õigus, ma ju kavatsesin neid siin veidi hullutada. Kuid selleks on veel aega.
"Sulle meeldib tantsida, kas pole?" sosistas Aidan mu selja taga. Tema käed oli seekord minu omadel, mis tema kaela ümber olid.
Kui teeselda, siis teeselda perfektselt. "See on mu lemmiktegevus jah,"

Ta naeratas. "Ehk me peaks siis veel mõnikord välja minema,"
Wow. Paistab, et keegi tahab mind lemmikloomana hakata pidama. "Kindlasti," naeratasin talle vastu.

Mõne aja pärast olin ma juba reaalselt väsinud ning sosistasin Aidanile, et võiks mõneks ajaks istuma minna. Ta noogutas, pani oma käe ümber mu piha ning juhatas oma sõprade juurde VIP-tsooni.
Vahel on ju hea nendesugustega väljas hängida.

Laud oli täis erisuguseid kokteile ja muid jooke. Haarasin ühe helesinise, mis oli kaunistatud laimiviiluga.
"Mis see on?" küsisin.
"Me tellisime kõik menüüst," kehitas õlgu poiss, kelle nimi oli vist Jack.

Et mul ei olnud midagi alkoholi vastu - mõõdukates kogustes - võtsin sellest lonksu. Suutsin seal eristada viina ja greibimahla. Huvitav, mis see sinine asi siis on?
"On hea?" küsis Aidan, kes oli mind kogu selle aja jälginud.
Kehitasin õlgu. "Pole tal viga midagi,"

"Tohib?" sirutas ta käe mu kokteili poole.
Ulatasin talle selle ning ta võttis lonksu. Siis kirtsutas ta nina ja ütles: "Liiga lahja,"
Kergitasin kulmu, kuid ei öelnud midagi.

Toetasin end küünarnukkidega baariletile ning vaatasin enda ümber. Meie lauakaaslased olid märkamatult liikunud tantsima, nii et me jäime kahekesi.
Ja kuidas ma nüüd peaksin teda armukadedaks ajama?
Kuid siis mõtlesin hoopis minna välja, kuna siin oli liiga palav ning samas oli see ka hea võimalus näidata Aidanile, et ma "olen temast huvitatud". Ma mõtlen, et seal oleme me kahekesi ning see on intiimsem keskkond .. teate küll.

Loodame, et kui ma end suudelda ei lase täna, siis ta on homme sõbralikum kui Jack. "Aidan?" Pöörasin oma pilgu ning avastasin et, esiteks, ta on väga lähedalt, teiseks, et ta jälgis mind kogu aja, ning kolmandaks, et tema pilk andis teada, kui väga ta tahaks mu siit juba enda voodisse viia.

Looda edasi, kallis, mõtlesin sarkastiliselt.
"Mm?" küsis ta, silmad rändamas korraks mu kaelale ja sealt edasi.
Nii palju siis sellest silmakontaktist. "Kas me võiks välja minna? Siin on nii .. palav," viimase sõna ma pigem õhkasin kui ütlesin, et teda veel rohkem õrritada.

"Muidugi," Ta käsi liikus juba koduselttundvalt mu pihale ning ta juhatas mu terrassile.
Toetasin piirdele ning jälgisin sooja õhu pilve, mille suust välja hingasin. Aidan mu kõrval oli juba poolvajunud sellele piirdele ning alles praegu ma taipasin, et lisaks minu vahtimisele kogu selle aja ei olnud ta ära öelnud ka paarist-kolmest šotist.

Siis peaks temaga lihtne olema, mõtlesin, vaadates tumedasse öötaevasse. Mängurid ei ole vägivaldsed. Nad teavad täpselt, et võivad saada suurema osa tüdrukutest, kelle tahavad, nii et nad ei hakka sinuga vägivallatsema, kui sa neile kohe esimesel korral kätte ei anna. Nad kõigest proovivad su oma "sarmiga" võita. Ning kui sa siis ka pirtsutad, siis oled sa väljakutse. Ehk pmst nagu mina, ainult et ma kavatsen neid samuti ninapidi vedada ja veel päris kaua.

"Sa oled nii ilus ööpimeduses," sositas ta ning et ta oli täis, tulid sõnad välja aeglaselt ja segaselt.
Kas see oli vihje, et ta tahab mind oma voodis ööpimeduses näha või?
* Vabandust, kui te arvate, et ma liigselt rõhun nendele voodimomentidele, aga ma arvan, et te siiski saate aru, et nendesugustel eriti muud peas ei mõlgu, nii et lihtsalt kajastan nende mõtteid veidi pehmemas vormis. *


 "Aitäh," ma naeratasin, kuigi ei saanud aru, kas see oli kompliment või "vihje". Sest kui sa ükskord langed selle lõksu, siis sa jääd kahtlema ja kartma pidevalt. Sellest on võimalik üle saada, muidugi. Näiteks ei karda ma enam seda, vaid ainult kahtlen. Sest miks karta, kui sa võid lihtsalt kahelda ning hiljem mitte midagi kahetseda?


"Lähme sisse tagasi," pakkusin ma. "Külm hakkab."
Ning siis tegi ta midagi erikummalist. Ta sirutas enda käe ja puudutas minu oma, nagu tahaks kindel olla, et mul tõepoolest on külm. Ma vaatasin ta silmadesse ja proovisin aru saada, miks nii ilus poiss peab olema selline koletis.

Ning tegelikult andis minu mõtte esimene pool juba vastuse - ta on ilus, suurepärase kehaga ning miks ta peakski seda ainult kellegi erilise jaoks hoidma? Tänu oma välimusele võis ta naudingu saada erinevat moodi erinevatelt tüdrukutelt ning teda ei huvitanudki mingid tunded.

Kui tobe, mõtlesin mina oma tüdruku-mõistusega. Miks on tänapäeval tunded nii .. alahinnatud? Armastus - see on ju nii eriline tunne, ning armumine on nii ilus ja .. valus. Kuid kui sa leiad kellegi õige ning erilise, siis rohkem on ilu ja õnne.


"Raputasin" oma mõtted eemale ning vaatasin talle nüüd otsa hoopis teistsuguse pilguga. Pealiskaudse pilguga, mille taga ei peitu sügavad mõtted.
Ta noogutas, kuna õigupoolest olid möödunud vaid mõned sekundid ning mu mõtlemine kestis kõigest paar.

Kui huvitav. Sa mõtled vaid mõne sekundi, kuid su mõtted sisaldavad midagi nii väärtuslikku.
Kui me sisse läksime, ei pannud Aidan oma kätt mu pihale ning seda sellepärast, et talle oli vahepeal alkohol nii pähe hakanud, et ta suutis vaeva kõndida. Noormees vaarus siia-sinna, toetades kätega kõigele ettejuhtuvale - isegi, kui selleks osutusid inimesed.

Õnneks asus meie laud suhteliselt lähedal, nii et ta lihtsalt potsatas diivanile istuma.
"Kas te saaks ta koju viia?" küsisin Jacki, Connori ja Selena käest korraga, sest mul ei olnud ju õrna aimugi, kellel ja kas üldse oligi auto.
"Jaa, muidugi," vastas Connor elavalt ning ma tegelikult sain isegi aru miks. Aidanil oli megaäge must Audi TT Clubsport - olgu ta mistahes mängur, kenadest autodest ma juba ära ei ütle - ning ma oletan, et tavaliselt ta sellega kellelgi sõita ei lubanud. Nii et see oli hea võimalus.

Jätsin oma mõtted siiski vaid enesele ning naeratasin poisile. "See oleks väga tore,"
"Viskame sinu ka ära?"
Raputasin pead. "Mulle meeldib jalutada,"
Ta kehitas õlgu.

***

Poole tunni pärast olid Connor, Jack ja Mandy läinud, mis jättis minu, Selena ja Jesse. Nagu ma aru sain, siis nad käivad, ning muuseas, tundus nende suhe suhteliselt ehtne. Ma lihtsalt mõtlesin, et  kui nad suhtlevad Aidani ja Jackiga - kes tundus ka suhtus mängur -, siis see on järjekordne slut-player suhe või kergemeelne-ja-lootev-tüdruk-ennasttäis-ja-pohhuistlik-mängur suhe
Aga paistab, et ma peaks lõpetama inimestest arvamuse loomise pelgalt esimesest silmapilgust. Sest eelarvamused on tobedad.

Ma olin taaskord "meie" nurgakeses ning jõin järjekordset kokteili - mitmes see oligi? 3.? 4.? 5.? Ah, vahet pole - kui silmanurgast märkasin kedagi enda kohal seismas.
Tõstsin silmad ja nägin kedagi, keda ma siin küll poleks arvanud kohtavat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar