23.04.12

ÄKAM #7: Mängime, et me armastame üksteist .. kas või üheks ööks



Pidin ma nii palju jooma? See lihtsalt ei võinud uuesti juhtuda? Nüüd ta raudselt hakkab arvama, et ma ei suuda temast kaugel eemal olla. Gaash, miks see nii vastik peab olema?!
Okei, lihtsalt loodame, et ta ei mäleta midagi. Lõppkokkuvõttes oli ta sama täis kui mina.

Need olid mu mõtted, kui ma jooksin kodust - kus ma mõned kümned minutid tagasi olid, et riided vahetada - kooli. Ning otse kooli väravas põrkasin kokku Aidaniga, kes nägi palju kainem välja kui eile õhtul.

"Hei," alustas ta kohmetult. Kui nad nii jätkavad, siis ma tõepoolest ei ole enam kindel, et nad ei suuda midagi tunda. Või siis  on nad lihtsalt liiga head näitlejad. Jah, see on asjale lähemal. "Ma tahtsin eilse pärast vabandada. Ma olen nii idikas lihtsalt - ei suutnud sind isegi koju normaalselt toimetada,"
Mina samuti. "Eh .. kõik on okei,"
"Jõudsid ikka normaalselt koju?"
Naeratasin talle, justkui polekski midagi juhtunud, justkui ma poleks sellist viga teinud. "Muidugi,"

"Selena ja Jesse ütlesid, et sa tantsisid kellegagi," Ta kergitas kulmu, oodates minu vastust.
Kurat. "Ee..."
"Sa suudlesid temaga,"
Vuhh. Aitäh, et sa mulle asja just lihtsamaks tegid. "See tüüp ajas mulle külge jah," ütlesin selle asemel, et öelda esialgselt planeeritud "see oli minu tuttav", mis muudaks selle raskemaks.

"Kas ma peaksin tal näo üles lööma?"
"Ma arvan, et me peaks ilma ohvriteta hakkama saama,"
"Okei. Aga parem ta ärgu ilmugu rohkem sinu lähedale,"
Naeratasin talle. "Muidugi," Siis teatasin talle, et jään matemaatikasse hiljaks ning lidusin koolimaja poole, kuid mind jälle takistati.

Kas nad korraldasid mu vastu vandenõu?
"Roxy?"
Pöörasin end ümber, leides eest kulmukortsutava Jacki. "Jah?" naeratasin oma mängureidvõluvat naeratust.
"Ma ei saa veits aru, mis toimub?"

"Ah? Millest sa räägid?"
"Ma arvasin, et .. me nagu käisime kohtingul ja .. siis järgmisel päeval oled sa juba kellegi teisega klubis,"
"Kas ma ei tohi lõbutseda?"
"Muidugi tohid, aga..."

"Aga?"
"No .. ma tahaks sind lähemalt tundma õppida. Aga kui sa igaühega väljas käid, siis see ei ole eriti võimalik,"
"Ma arvasin, et sa ei taha minuga enam tegemist teha,"
"Miks?"

"Sa olid üleeile nii tusane .. minuga ka ei rääkinud. Ma arvasin, et ma ei meeldi sulle või midagi,"
"Muidugi meeldid,"
"Jack, kullake," Astusin talle sammu lähemale ning silusin veidi ta juukseid, et olla rohkem veenev. "Kui sa tahad minuga midagi arendada, siis sa pead mind ära teenima. Ma ei saa lihtsalt su käte vahele joosta," sosistasin talle viimase lause kõrva. Seejärel pöörasin ümber ja läksin uhke sammuga eemale.

Nüüd ma juba tõsiselt jooksin, kuna ma tõesti jäin hiljaks. Ning see andis mulle aega teile selgitada, mis toimus. Näiteks te raudselt tahate teada, milles ma end ligi 15 minutid tagasi süüdistasin. Okei, eks ma siis mängin mõttesõela ja viin teid enda mälestustesse.

***

Eile öösel, nii kella kahe ajal

"Hei, Roxy,"
Ma vaatasin seda poissi, kellest ma esmapilgul arvasin enamat kui ennasttäis mängurit, kes tahab iga kättesaadava tüdruku pükstesse ronida.
"Hei .. Cammy,"

Mu sõnad, nagu tema omadki, tulid suust välja aeglaselt ja segaselt, ning kuskil alateadvuses, milleni alkohol ei ulatunud, sain ma tegelikult aru, et olen täis ning parem oleks peatuda praegu, sest keegi ju ei tea, milleni meie "kokkupõrge" viia viib.
Kuid see oli see tark alateadvus, mida sa kuulad, kui oled kaine. Ning seda ma ilmselgelt ei olnud.

"Kas sa tahaksid tantsida?" küsis ta, olles juba unustanud oma pettemängu, et ta ei olegi üldse mängur ning on väga solvunud mu peale, et ma temaga magasin vaid plaani pärast.
Nii palju siis sellest. Taaskord ütles mu alateadvus, et siin on parem öelda "ei", kuid seda ma ei teinud.

Ma tõusin püsti, seistes õigupoolest isegi väga hästi jalgadel - nagu Cammygi -, ning me liikusime tantsuplatsi poole.
Teate, mis oli imelik? See, et ta ei ahistanud mind. Ta ei proovinud panna oma käsi ("kogemata") mu jalge vahele või rindadele. See oli imelik, arvestades veel juurde tõsiasja, et ta oli täis ja mängur.

Kuskil kaugel nägin Jesset ja Selenat, kes olid juba ukse juures, valmistudes ära minema. Mu alateadvus proovis end taaskord rohkem esile manada, teatades mulle, et see ei ole kohe üldsegi hea, et nad mind Cameroniga näevad. Kuid, nagu ma juba ütlesin, keegi ei kuula oma alateadvust, kui ta täis on.

Me veetsime aega klubis päris hästi. Ning mis kõige tähtsam - ma tundsin end vabalt. Kui päris aus olla, siis ma täiesti unustasin, et ma olen "karm naismängur", kes tahab poistele koha kätte näidata. Cammy kõrval .. see oli kahtlane, jah. Ma tundsin end õigupoolest nagu tema .. tüdruk.

Ei, ei. Nii täis ma nüüd ka ei ole.
Kuid järsku kadusid kõik mu mõtted ja eelarvamused ja seda sellepärast, et Cammy käed olid mu pööranud näoga tema poole ning tema huuled leidnud minu omad.
Ja õigupoolest tundus see liiga hea, et ma peatuksin.

Tegelikult oli see midagi ebamaist. Mu keha oli otsekui vulkaan ning seda heas mõttes - ma ei tahtnud, et see hetk lõppeks. Ent ma mõtlesin järgmisel hetkel ümber, kuna tema huuled eemaldusid minu omadelt, kuid vaid selleks, et suudelda mu lõuga ning kaela. See tekitas minus veel suurema joovastuse ning ma kahtlesin, et suudan end vaos hoida ning teda mitte siinsamas ... ja sealt edasi lähevad mu mõtted alla 16-aastastele keelatuks.

"Kas sa tahaksid minu poole tulla?" sosistas ta mulle kõrva, kui ta huuled peatusid mu kõrva juures. See tekitas järjekordseid kahtlaseid värinaid mu kehas.
Ignoreeri seda lihtsalt. Kuid ma ei suutnud öelda "ei". Ma olin liiga .. ütleme nii, et Cammy oli minus tekitanud liiga palju iha ning ma tahtsin seda tema peal välja elada.
Selle tõttu ma lihtsalt vaatasin talle säravate silmadega otsa ja vastasin: "Jah,"

***

Tema voodi meie all kriuksus taaskord appihüüdvalt ning ma jäin tahtmata mõtlema, mitu tüdrukut sealt vahepeal läbi käis. Kuid siis said mu purjus mõtted minust üle ja veensid mind, et praegu on tähtis vaid see hetk. Et oleme vaid meie, mina ja tema, ning me oleme siin ja praegu ning keegi teine ei ole hetkel tähtis. Ma otsustasin neile anduda.

Kui ta mu kõrvale vajus, ei pööranud ta kohe teist külge ega suikunud unne, nagu oleks teinud mõni, saanud tüdrukult selle, mida tahtis. Vaatamata sellele, et ta oli täis, kergitas ta end küünarnukile ja vaatas mulle täiesti tõsiselt silma.

"Mis?" küsisin, tõmmates õhukest tekki enda rindade kaitseks.
Ta raputas pead. "Ma lihtsalt mõtlesin, et .. sa oled nii ilus ööpimeduses,"
Kergitasin kulmu. "Kas see on teie kroonfraas või midagi?"
"Ah?"

Mõte jooksis kuidagi kokku ning ma jõudsin järeldusele, et see polnudki üldse tähtis, mis ma talle öelda tahtsin. "Unusta ära," naeratasin ning tõmbasin ta endale taas lähemale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar