26.05.12

ÄKAM #8: Välk selgest taevast

Ma kartsin minna stuudiosse. Tavaliselt ma ei olnud varem kunagi olnud nii arg. No ja siis, et ma magasin temaga .. kaks korda? See ei muuda midagi.
Kuid tegelikult ma teadsin, et muutis. Ma ei tea, mis mul viga oli. Ma suutsin täiesti normaalselt näkku vaadata Jackile ja Aidanile - otsustasin esimeseks nädalaks nendega piirduda -, tundmata seejuures kohmetust - võib-olla sellepärast. et ma neid pelgalt suudlesin. Kuid Cammyga .. ta ei tulnud mind otsima, nagu eelmine kord. Ning kui olla aus, siis ma tahtsin teada ka, miks.

Minu esimene mõte oli, et ta oli lihtsalt täis, et üldse midagi mäletada. Kuid siis jälle tuli mulle meelde, kui "kaine" ta oli olnud klubis. Nii et ta lihtsalt peab mäletama.
Kõhklesin, kartuses siiski avada stuudio ust. Siiski tegin seda.
Tulgu mis tuleb, ma saan sellega hakkama.

***

Pööre, hüpe, käsi.
Ma saan jälle tantsida.
Tol hetkel tundsin, et ei kahetse põrmugi seda, et olin tulnud. Ma tundsin taas vabadust.

See oli nagu .. mulle meeldis kohutavalt lugeda jutte vampiiridest ja libahuntidest ning seal kirjeldati tihti seda vabadust, mis tekkis, kui inimene oli muundunud. Et kui ta muundub selleks loomaks, kes iganes tal "sees" oli, tundis tema "loomalik mina" vabadust, kuna ta oli muidu lõksus kitsas inimkehas.
Ma tundsin midagi sarnast.

Kaks hüppesammu peegli ees ja kükitamine. Yay...
Kolm punkti lõpus, sest .. äkki ma nägin peeglist Cammyt ja .. mu süda hakkas hullult peksma ning põsed läksid punaseks.
Mis mul viga on?

Cammy aga tundus täiesti normaalne olevat. Tal olid seljas pikad hip-hop püksid ja hall maika ning jalas ketsid. Ta hüples vaikselt astmetest alla, nii et ma poleks teda märganudki, kui poleks juhtunud peeglisse vaatama.
Pöörasin end ümber ning vaatasin talle otsa, süda endiselt meeletult peksmas. Õnneks oli vähemalt puna mu põskedelt taandunud.

Cameron jätkas minu poole kõndimist, mis põhjustas mu nihelemise. Hoidsin tagasi tahte sammu tagasi astuda. Ma ei tohtinud välja näidata oma hirmu .. hirmu?
Kuid mille eest? Mida ma kartsin? Et ma võin temasse .. ei, ei, ei. See ei ole võimalik.
Surusin naeratuse näole ning proovisin muidu normaalne välja näha.

"Hei," tervitasin poissi, kui ta oli jõudnud piisavalt lähedale. Isegi rohkem kui piisavalt. Õnneks jäi ta mu häält kuuldes seisma.
"Hei," Ta naeratas mulle oma säravat naeratust.

Mõtlesin küsida, kuidas tal läheb - nagu tavaliselt küsitakse -, kuid mõtlesin, kui tobedalt see võiks kõlada. Tõepoolest lame.
Selle asemel uurisin ta nägu, eriti silmi, ning proovisin aru saada, kuidas ta saab nii normaalne välja näha.
Ma mõtlen, et ega kõik ei pea selle pärast põdema nii nagu mina, aga eelmine kord oli ta veidi endast väljas või midagi..?

Noogutasin mõttes pead. Mängur, eks ole. Nad kõik oskavad nii hästi näidelda.
"Ehm..." alustas ta kuidagi ebalevalt, püüdes tagasi mu tähelepanu.
Oota .. ebalevalt?
"Siin on selline asi, et .. Tokyos toimub kuu aja pärast tantsuvõistus ning ma mõtlesin .. et äkki sa oleksid nõus sinna sõitma. Koos minuga," viimase lause lisas ta vaiksemalt.

Laksutasin vaikselt hambaid - see pidi minu puhul tähistama õhu sisseahmimist. Kas ta just tõepoolest pakkus mul temaga Tokyosse sõita..? "Miks .. just .. mina?" küsisin kokutades.
Ta muigas mu kogelemise üle.
Palun, ärgu ta arvaku, et mul on raskusi temasuguse kuti lähedal olemisega.

"Mitte keegi teine, keda ma siin tantsimas olen näinud, ei ole seda väärt. Keegi lihtsalt ei .. tantsi nii hästi,"
"Aga .. aga mul pole isegi vajalikku väljaõpet. Ma tantsin täiesti nii, nagu ma ise tahan. Ma pole kunagi isegi tantsutrennis käinud,"
Cammy raputas pead. "Sellest pole midagi. Sa tantsid suurepäraselt. Mul pole ka mingit spetsiaalset väljaõpet. Küll me hakkama saame,"

Kergitasin kulmu. "Me?"
Ta kallutas pead ning vaatas mind nagu poolearulist. "No .. jah. Ma tahan seal osaleda. Kuid mul on vaja paarilist. Ma ju ütlesin alguses..."
"Miks?" hingasin välja.
Ta kortsutas kulmu, jättes oma kas-sa-oled-segane-pilgu alles. "Sest sa tantsid hästi? Rox, ma ju ütlesin..."

"Jah, jah," sõnasin aeglaselt, raputades pead.
"Kas sa oled nõus?" küsis ta.
Vaatasin talle silma. Tundus, nagu oleks tema ebalemine mulle külge jäänud, tehes tema enesekindlaks. Kuid see ei muutnud midagi. Ma võisin olla ebalev, kuid tantsimine oli midagi, mida ei takistanud midagi. Muutsin oma pilgu intensiivsemaks. "Jah," vastasin kindlalt, surudes ebakindluse tahaplaanile. "Ma olen nõus sinuga tulema,"

***

Paari päeva pärast
 
Cammy võttis enda peale kogu organiseerimise enda peale. Ta registreeris meid samal päeval, kui ma oma jah-sõna ütlesin ning tegeles üldiselt kogu reisi organiseerimise, sealhulgas enamuse tantsukava koostamisega.
Siiski "aitasin" tal seda kogu aeg ümber teha, kuna ta tegi seda liiga .. intiimseks. Noh, jah, kahe inimese tants ongi intiimne, aga .. see tegi asja mulle raskeks. Ma .. ma ei tahtnud seda välja öelda, aga ma kartsin, et olin Cammysse armumas.

Loll, loll, loll! Seda ei tohi juhtuda.
Ma ei tahtnud jälle langeda sellesse samasse võrku. Ma uskusin ütlust "üks kord mängur, igavesti mängur" ning mul polnud plaanis seda muuta, st. muuta ühtegi mängurit tavaliseks armastavaks poisiks. Ma kavatsesin neile ainult korraliku õppetunni anda.

Ning sellega oli probleem, kui ma taaskord ühte neist armuksin. Pealegi polnud ma veel rääkinud ei Aidanile ega Jackile sellest, et sõidan Cammyga Tokyosse. Ma teadsin, et nad hakkavad mulle etendama, kui kahju neil on ja kuidas nad mind igatsema hakkavad, kuid ma olin üks neist vähestest, kes nägi läbi nende võltsidust.

Muidugi olid nad tegelikult õnnelikud. Mõnes mõttes. Mõelge, milline võimalus - sa saad nii kaua paari-kolme tüdrukuga ringi "tšillida", kuna kes peakski mulle sellest rääkima, kas pole?
Aga noh, õnneks oli mul suht suva sellest.
Ainult et ma pidin välja mõtlema, mida neile öelda. Et see kõlaks võimalikult tõetruult, kui kahju mul neid jätta on. Sest kui nemad arvasid, et on tõelised, ning ometi võis tähelepanelikul vaatamisel märgata, et see oli vale, siis minu puhul pidi kõik olema 100% tõetruu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar