04.06.12

ÄKAM #10: Maavärin lennukis

Cameron

Ta on magades nii armas.
Roxy oli lennukis magama jäänud ning tema pea vajunud minu õlale. Ta tundus nii rahulik, nii süütu. Tol lühikesel hetkel ta ei olnud keegi, kes proovis olla. Ta ei olnud mängur, keda ta endast kujutada proovis. Ta oli lihtsalt Roxy, niivõrd kui tema võis olla "lihtsalt Roxy".
Ma mõtlen, et minu jaoks oli ta piisavalt eriline, et mitte olla "lihtsalt Roxy".

Kuid kõige rohkem proovisin ma aru saada, miks ta proovis end teha kellekski, kes ta üldsegi olla ei saanud. Kui ma teda esimest korda nägin - see oli nii .. 3 aastat tagasi? Jah, 3 aastat - oli ta nii teistsugune. Õrn, kergestihaavatav, teistsugune.
Miks ta muutus? 
Kortsutasin mõtlikult kulmu ning jäin mõtlema selle üle, mis Adam mulle rääkinud oli.
Adam oli mu parim sõber.

Ta väitis, et Roxana kavatseb praegu koha kätte näidata kõigile mänguritele, keda ta teab: kõigepealt ta teeskleb, et nad meeldivad talle, pannes ka nemad endasse armuma ning siis jätab maha. Tehes neile seejuures haiget.
Huvitav, kas mängurid üldse suudavad armuda?

Tegelikult tundsin kergeid süümepiinu, et teadsin tema plaanidest. Adam oli lubanud Saleishale, tema tüdrukule, et ei räägi sellest kellelegi, kuid ei suutnud mind teadmatusse jätta, kui ma küsisin Roxy äkilise käitumise muutuse kohta.
Tookord, kui ma .. me .. jah, kui tema mu tunnetele alla andis .. või mina tema mängule või .. ÕÕH.

Roxana liigutas end veidi läbi une ning hetkeks ma kartsin, et see imeline hetk saab läbi. Kuid minu üllatuseks pööras ta end veel rohkem minu poole ning toetas käe mu rinnale.
Armas.

Tegelikult see oli suhteliselt rumal, et ma endiselt .. tundsin ta vastu midagi, et ta endiselt meeldis mulle, peale seda, kui ta minuga magas kaks korda pelgalt oma mängu pärast.
Okei, teine kord oli tingitud sellest, et me olime purjus. See oli piisavalt piinlik.

Kuid selles tüdrukus oli midagi. Midagi sellist, mida teistes ei olnud. Oli siis see tema kaasasündinud tantsuoskus, paksud pruunid juuksed, imelised soojad pruunid silmad .. ei, ma olen liiga pealiskaudne. Tõde on, et mulle meeldib see, milline ta on seest, mitte väljast.

Ning mul oli kahju, tõeliselt kahju, et ta proovis endast kehastada kedagi hoopis teistsugust. Kedagi sellist, kes ta kohe üldsegi olla ei saanud. Muidugi, inimesed muutuvad elu jooksul ning mõned võivad ka täiesti kardinaalselt muutuda, kuid on ka inimesi, kes ei saa muutuda. Nad ei saa lihtsalt kätte võtta ja 360-kraadise teha, muutuda kellekski, kes nad pole kunagi olnud pole. Isegi, kui neil on piisavalt tahtejõudu, nad lihtsalt ei sobi kokku sellega.
Oh, Roxy, mis sinuga küll juhtus?
 
"Tähelepanu, reisijad, me oleme jõudmas Haneda lennujaama. Palume maandumiseks kinnitada turvavööd," stjuardessi hääl peatas mu mõtisklused, asendades need selle hetkega, siin ja praegu.
Piidlesin Roxana poole, kellel ei tundunud kavatsustki püsti tõusta.
Einojah, ega vist pole midagi teha. Loodame, et ta mind maha ei löö.
Küünitasin tüdruku vöökoha pole, et kinnitada ta turvavöö. 

"Issand jumal, mida sa teed?!" karjatas ta, tõmmates meile tähelepanu.
Suurepärane. Kui keegi midagi ütleb, siis ta ei pane seda tähele. Kui ma aga teda puudutan, ärkab ta kohe üles. "Ššš, rahu, ma kõigest .. kinnitasin su turvavöö,"
Osutasin käega ebamääraselt ta peenikese vöökoha poole.

Ta kergitas kulmu. "Miks?"
Vaatasin talle samuti silma. "Sest me hakkame maanduma?" Osutasin silmadega selle tähise poole, mis andis teada, et turvavööd peavad olema kinnitatud.
Ta ilme leebus pisut ning ta pomises. "Vabandust, ma vist reageerisin üle,"

Puudutasin korraks käega tema käeselga, mille ta oli jätnud käetoele. Tema keha läbis värin, kuid miski ütles mulle, et see polnud tingitud külmast.
"Kõik on hästi," veensin ma teda, kuigi tegelikult olid asjad kaugeltki "hästi"-st.

***

Roxana

See on ebareaalne.
Kui Cameron puudutas mu kätt, läbis mu keha selline maavärin, et ... oh. Ning ma parem ei maini, mis juhtus siis, kui ta käed riivasid mu kõhtu, kui ta väidetavalt kinnitas mu turvavöö. Kuigi see oli suhteliselt kindel, et ta seda tegi.

See oli tegelikult suhteliselt kahtlane, et ma ei kuulnud stjuardessi palvet kinnitada turvavööd, ometi ärkasin otsekohe, kui Cammy mind puudutas.
Mis sinuga küll toimub, Rox?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar