22.05.11

Открой моё сердце #2: Одиночество любви

Kõik on nagu vanasti. Meie vahel on kõik nagu vanasti. Ei, pigem seda, et meie vahel polegi midagi.
"Caroline!" Õpetaja karm hääl tõi mu tagasi reaalsusesse.
Vaatasin talle süütult otsa. "Jah?"
"Vasta palun,"
Jäin kõhklema. Millest me rääkisimegi? Ee .. antiik?
Minu kõrval istuv Chantal  pööras pead ja sosistas hääletult: "Anaximandros,"
"Anaximandrose põhimõte oli, et Maa seisab paigal, sest ta on võrdsel kaugusel kõikidest maailma ümbritsevatest asjadest - kõik teised planeedid keerlevad tema ümber. Maa on kerakujuline ning ta koostas ka esimese Maa kaardi. Tema õpilane oli Anazimenes, kes..."
"Aitab, tänan, Caroline," Õpetaja toon oli leebem peale seda, kui ma vajaliku info ära olin rääkinud.
Hingasin kergendatult välja. "Tänan," sosistasin hääletult Chantalile, kes naeratas vastuseks.
Niisiis, mida ma saaksingi teha? Ma olen niigi piisavalt teinud... Oh, miks see ometi nii on?
Helises kell ja kõik hakkasid kiiruga asju pakkima.  Tõusin aeglaselt püsti ja panin kotti pinali ja kirjanduse vihiku.
"Kuhu suund täna?" küsis meid kõiki garderoobis ootav Cassie.
"Koju?" pakkusin ma.
"Mojitot jooma?" pakkus Michelle. Tüüpiline.
"Koju," sõnasid Alasia ja Chantal.
"Täna on siiski neljapäev. Aga homme võiks midagi ette võtta." sõnasin ma, silmitsedes tüdrukuid.
"Temaga," ütles Alasia hääletult.
Ohkasin. "Äkki me ei räägi sellest?" Ma teadsin, et Jason on mu selja taga kuskil, kuid ma tõesti ei tahtnud sellel teemal diskuteerida. Ehk oleks mõttekam kõik jätta?
"Caro, kas tõesti sa võtsid mõistuse pähe?" alustas Micha (Michelle) oma tüüpilist juttu. Poleks pidanud sellest isegi mõtlema.
"Ei," sõnasin kindlalt, "ja ma lähen koju nüüd." Ma panin jope selga ja jätsin nad garderoobi.
Nad vaatavad mind. Polnud vaja isegi ümber pöörata, et selles veenduda. Ma räägin sellest ilmselgelt liiga palju. *Liialt teatud inimese mainimise eest kirusin ma end tihti. Aga ikkagist, niipea kui ma juttu sekkusin, oli mõni seik või näide just temaga seotud. Awkward.*
"Caroline!"
Pöörasin ümber.
"Oota mind ka!" hüüdis Chantal.
Ootasin ta ära ja me hakkasime koos terminali poole liikuma.
"Nad rääkisid jälle, kui palju ma Jasonit mainisin, kas pole?"
"Ee..."
"Chan, ütle ausalt,"
Ta ei hakanudki keerutama. See mulle Chantalis meeldibki. "Nad pigem rääkisid, kuidas teid kokku saada. Tead ju küll, et Cassie..."
"Jah, tema tädi on sõbranna Jasoni emaga. So what? Laseme emadel tegutseda?" See on naeruväärne.
"Ma lihtsalt pakkusin..."
"Ma tean, et te tahate aidata. Sorri."
"Ei ole midagi,"
"Rääkisid nad veel midagi?" uurisin ma edasi.
"Nojah. Micha hakkas taaskordselt rääkima, kuidas see teda ära tüüdanud on, tead ju küll."
Noogutasin. "See on Micha,"
"Alasia ja Cassie suhtuvad sellesse küll hästi. Neilegi ei meeldi Michelle'i käitumine, kuid teda juba ei muuda."
"Kindel see. Aga igatahes, ma peaks tegelt ka teie kõigi ees vabandama. Ma isegi ei küsi teie elu kohta, koguaeg muudkui "Jason, Jason, Jason". Ei, pigem nagu Cassie ütles: "Päev läbi ongi muudkui "Jason, Jason, Jason, J-A-S-O-N" ja algusest peale.""
"Hahaa, c'mon, ta meeldib sulle, see on loomulik," naeris Chantal.
"Chan..."
"Ohjah. Ma tean küll."
"Kuigi see on ebaloogiline?"
"Jah. Niipalju kui ma olen teie .. ee .. omavaheliseid suhteid ja vestlusi kaalunud, leian ma, et sa võid teda armastada küll. Mis sest, et see on ühepoolne ja värki. Või vähemalt meie arvame, et see on ühepoolne .. Jasonit ei või ju iial teada."
"Megaspecial,"
"Kind of jah. Anyway, te peate veel kord rääkima või midagi."
"Ma ei hakka talle jälle kirjutama!"
"Eino jaa, aga .. midagi võiks ju vähemalt ette võtta. Pealegi, ära unusta Zacki."
"Teda on suht võimatu unustada,"
"Tal on midagi viga,"
"Jah. On küll. Tal on vajadus teiste inimeste saladused välja rääkida."
Chan noogutas. "Ebakompetentne,"
"Ja Jason veel ütleb, et kuni ta midagi valet ei räägi, on kõik hästi. Kuidas ta saab nii rahulik olla?!"
"Caro..."
"Ära, palun,"
"Ta on sinust 3 m kaugusel,"
"So what? Ta teab niigi kõike."
"Peaaegu kõike,"
"Ise sa ütlesid, et me peame uuesti rääkima,"
"Aga mitte siis, kui Zack kõrval on, kas pole?"
Jäin vait. "Sul on õigus,"
"Ma pööran siit ära nüüd," sõnas Chan, osutades marsapeatusele.
"Tsau," sõnasin ja jätkasin oma teekonda.

***

"Hei,"
Pöörasin pead ja nägin Jasonit enda kõrval istumas. "Hei?" Lõpus muutsin enda hääletooni, et see ei kõlaks küsimusena. "Sa teise bussiga ei peaks sõitma?"
Ta muigas. "Oled armukade?"
"Armukade?"
"Et ainult sina tohid oma bussiga sõita?"
WTF see nüüd oli? Kergitasin kulmu."Ei olnud naljakas,"
"Mul ei ole täna naljatuju,"
"Siis poleks pidanud alustamagi .. Sa ei vastanud,"
"Ma sõidan trenni," muutus tema hääl meeldivamaks ja tavapärasemaks. "ning seda ka, et sa oled ka minu bussiga sõitnud."
"Sinu bussiga käib rohkem rahvast .. ja vastus on meri,"
"Mis sul merega on?"
Pöörasin pilku samal hetkel, kui buss sõitis mu lemmikkohas - merest mööda. "See teeb vabaks. Peletab kurbuse ja üksinduse."
"Sa oled kurb .. ja üksik?"
Pöörasin oma silmad, et vaadata talle otsa. "Kas pole siis?"
"Caro, ära alusta palun,"
Pööritasin silmi. "Ma tean küll," pobisesin ma.
"Ma ju lubasin sulle,"
"Ei,"
"Mis ei?"
"Sa ei lubanud mulle midagi. Sa ütlesid 'võib-olla'. See ei tähenda midagi."
"Sa ei usu mind?"
"Ma olen väsinud." Tema küsiva pilgu peale jätkasin: "Sellest kõigest. Ütle mulle, kas sina poleks väsinud, kui sulle meeldiks keegi hullupööra, kuid sina talle mitte? Ning siis pead sa teda veel iga päev nägema ja mõnikord rääkima ja .. minu peatus."
"Caro, oota!" proovis ta mind takistada.
"Unusta ära, mis ma sulle praegu rääkisin. Sul on tähtsamatki teha."
Väljusin bussist ja suundusin maja poole.
Ei. Ma ei saa minna koju. Katsusin sõrmedega pisaratest märgi põski. Nüüd ma siis nutan?
Pöörasin otsa ringi ja hakkasin linna poole tagasi kõndima.
Ei, mitte linna poole. Sinna. Mere poole.

Знаки вопросы
Где и с кем мы проснемся утром?
Крик одиночества любви
Летит над миром...

Маленькие мальчики загибают пальчики
Маленькие девочки верят им ага (ага)
Надевают платьица и в машинках катятся
От кого-то прятаться с кем-то до утра

(А после,)
После нажмём на пульте кнопку
И в рай легко и ловко
Ковровая дорожка кривые зеркала
Ну а кого мы любим
С тем никогда не будем
Зачем же мы забыли что мы люди?

Отпусти свой крик
К полюсам Земли лети

От Москвы до Нью-Йорка
Сквозь открытые окна
Без адреса летит над миром смотри
Этот крик одиночества любви

От Москвы до Нью-Йорка
Сквозь открытые окна
Без адреса летит над миром смотри
Этот крик одиночества любви

Мальчики и девочки забивают стрелочки
Обещает радио пятница ура
Беленькие ленточки проникают в клеточки
Каждый раз уверены что любовь пришла

(А после,)
После нажмём на пульте кнопку
И в рай легко и ловко
Ковровая дорожка кривые зеркала
Ну а кого мы любим
С тем никогда не будем
Зачем же мы забыли что мы люди

Отпусти свой крик
К полюсам Земли лети

От Москвы до Нью-Йорка
Сквозь открытые окна
Без адреса летит над миром смотри
Этот крик одиночества любви

От Москвы до Нью-Йорка
Сквозь открытые окна
Без адреса летит над миром смотри
Этот крик одиночества любви

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar