27.05.11

Открой моё сердце #4

"Caroline,"
"Jason," kirjutasin talle kangekaelselt vastu. Mõne hetke pärast kirusin end selle pärast - kas ma siis ise ei kirjutanud talle nii, kui mul tema käest midagi väga tähtsat oli vaja? Oot .. tähtsat?
"Me peame rääkima,"
"Me räägime praegu ju," Ma ei saanud aru, mis mul viga on. Ma ju teadsin, et ta tahtis mulle midagi öelda. Miks ma siis nii käitun?!
"Ei, mitte nii. Nagu päriselt. In real life, saad aru?"
Mõtlesin hetke järele. "Miks?" küsisin kõige lollima küsimuse üldse.
"Caroline." kordas ta taas mu nime, "Sa tegid mulle täna midagi väga selgeks."
"Mida sa silmas pead?"
Kujutasin ette teda muigamas, kui ta kirjutas: "Sa ei oska hinnata seda, mis sul on, enne kui sa selle kaotanud oled. Igaveseks."
"Mida sa mõtled selle all?"
"Homme. Peale kooli. Sinu lemmikkohas."
"..okei?"
"Näeme siis,"
"Tsau,"
Silmitsesin veel mitu minutit nõutult arvutiekraani. Mis nüüd õigupoolest toimunud oli? Kerisin vestlust üles-alla, nagu ka oma mõtteid tagasi. Mis homme saab?

***

Kui Jason kirjutas mulle "sinu lemmikkohas", teadsin ma kohe, mida ta silmas pidas.
Meri.
*Mulle meeldis ka metsas jalutamas käia, arvestades, et mu maja taga oligi mets, ilus mets, kuid meri .. merega justkui sidunuks mind miski. Ja kui rääkida seotusest, siis lisaks sellele hundid, täiskuu ... Ma armastasin loodust. Mulle meeldis kõik see, mis seal peitus. Kuigi ma vihkasin nt. putukaid. Kuid ma ei pööranud sellele tähelepanu. Metsas või mere ääres võisin ma veeta tunde, võib-olla isegi päevi, kui ma vaid saanuks. Peaks seda proovima kunagi.*
Kuid praegu, vähe sellest, et suundusin oma lemmikpaika, suundusin sinna kohtingule .. kohtumisele inimesega, keda .. armastasin.
*Ma teadsin, kui hullumeelne see on ja kui segaselt see kõlab. Kuid see oli tõsi. Isegi kui ma tegelikult polnud temaga elus praktiliselt üldse rääkinud ega midagi .. nagu Alasia ütles: "Sa ju ei tunnegi teda õieti." Tal oli õigus. Kuid siiski .. see ei takistanud mind Jasonit armastamast. Ning seda ka, et ma mõtlesin hiljuti, et peaks ta jätma. Et mis mõttega ma muudkui ootan ja ootan. Pealegi oli mul keegi teine silmapiirile tekkinud .. :D Aga .. nagu ma olen kogu aeg öelnud: "Unustada kedagi, keda armastad, on sama, mis meenutada kedagi, keda pole kunagi kohanud."
Istusin juba jalgu kõlgutades kõrgendikul mere ääres, vaadates närviliselt kella.
Kus ta küll olla võiks?
Siis tuli mulle meelde. Ta oli ju Tuneesias pikka aega. Järeltööd, muidugi. Lasin päikesel hellitada oma nägu. Miks ta siis leppis kohtumise tänaseks?
Tundsin kellegi käsi oma silmadel. Kui pehmed ja õrnad...
"Guess who," sositas tundmatu mu kõrva sisse, kuigi ta polnud ju nii väga tundmatu.
"Jason," hõikasin rõõmsalt ja vaatasin selja taha.
Seal ta oligi, jope korratult seljas ja seljakott hooletult ühel õlal.
"Tulidki lõpuks .. ma arvasin juba, et sa unustasid..." jätkasin arutlust, imestades enda julguse üle. Ehk ma siiski suudan temaga elus normaalselt rääkida?
"Ma ei unustaks sellist asja," vastas ta hooletult.
„Jalutame?“ pakkus ta, viibates pikale liivasele rannale, mis meie ees laiutas.
„Meeleldi,“ nõustusin ja tõusin püsti.
Me jalutasime kaua, väga kaua vaikuses. Ma mõtlesin, et ehk pidanuks ta oma jutuga alustama või midagi, kuid hoidsin oma mõtted enesele. Lõppkokkuvõttes, kes olin mina talle ütlemaks, mida ta tegema peaks? Tema mõtted jäid aga mulle suletuks.
„Ma pean sulle midagi andma,“ ütles Jason üle pika aja.
Pöörasin talle oma uudishimulikud silmad. Ta kohmitses mõnda aega taskus, kuni lõpuks võttis välja midagi pisikest.
„Ma oletan, et see on sinu oma,“ sõnas ta, võttis mu käe ja asetas mu peole midagi metallist.
„Ei ole nii! Sa leidsid selle üles!“ hüüdsin rõõmsalt, kui avastasin, mille ta mu käele oli asetanud. Tegu oli mõned kuud tagasi kadunud plaadikesega, millel ilutses hundi käpajälg ja kirjake „Wolf Girl“. Hundid, jajah.
„Kuidas sa selle leidsid?“ pärisin edasi, kinnitades plaadikest oma charming braceleti külge.
Ta vaatas otse. „Ma leidsin selle kunagi. Teadsin küll, et see on sinu oma, aga .. tahtsin mälestuseks jätta või midagi.“
„Mälestuseks?“ ei saanud ma pihta.
Ta vaatas mulle etteheitvalt otsa. „Sorry, but it's over?
„Oh,“ Pöörasin pilgu punastades maha. „see oli...“
Ta võttis taaskord mu käe, kuid seekord lihtsalt hoidmiseks. „Sa ei pea end õigustama, Caro. Sest mina pole seda kunagi teinud.“
Vaatasin talle taas otsa. „Tõsi ta on,“ nõustusin temaga.
Istusime liival, lastes päikesel end soojendada.
Ma alustan parem ise.
"Jason?" küsisin ebalevalt.
"Jah?"
"Miks sa kutsusid mu siia, kui me oleme juba nii kaua vaikuses istunud?"
"Sest ma ei julge millegagi alustada," tunnistas ta.
"Olgu, ma alustan." sõnasin tegusalt ja vaatasin poisile pinevalt otsa. "Ütle mulle alustuseks, mis mina olen? Kes ma olen?"
"Sa oled .. tüdruk," vastas ta. Nice -.- 
"Palun," sosistasin ma sõna, mida kasutasin alati, kui midagi tema käest vajasin - väga vajasin -, ja panin käed talle õlgadele, et ta mulle otsa vaataks, "vasta. Kes ma sinu jaoks olen? Kas pelgalt klassiõde? Klassiõde, kes..." Ma ei lõpetanud küsimust. Kahel põhjusel. 1. Ta teadis vastust niigi: "Klassiõde, kes teda nii meeletult armastab." Ei, mitte päris nii. Ta teadis, et meeldib mulle. Väga. Armastusest ta ei teadnud. Minu teada. 2. Märkasin oma käsi tema õlgadel, mis emotsioonihoos tema õlgadele sattusid.
 "Oih," pomisesin ja hakkasin oma käsi tagasi tõmbama, kuid poolel teel võttis ta need oma pihkudesse. Põrnitsesin vaikides meie käsi. Meie käsi. See kõlas .. ahvatlevalt. See on midagi uut. Ta polnud kunagi otsinud minuga kontakti väljaspool msni. Ja sedagi ainult vahel. Samas .. praegu tegi ta võib-olla oma esimese sammu.
"Nii et sa ikkagi tahad mind sundida seda välja ütlema?" küsis ta minu käest muiates endale kõige omasemal toonil. Ma-olen-teistsugune-toonil.
"Jah," sõnasin kindlalt, "ma tahan kuulda kõike, mida peaksin. Mida tahtsin kuulda juba ammu. Oih." Tundsin taas puna põskedele valgumas valimata sõnade pärast - ta ei tohi teada saada, mida ma tunnen .. Vähemalt mitte seni kui... Köhatasin kurgu puhtaks. "Ma tahtsin öelda, et tahan kuulda kõike, mida sul mulle öelda on. Ma tahan kuulda tõde."
Ta muigas taas. Vaatasin talle ootusrikkalt otsa. "Ma ju ütlesin sulle, et ma vajan..."
Katkestasin teda tahtmatult. "Jason, mida sa vajad? Veel mõtlemisaega? Ütle mulle otse välja. Palun." Viimane sõna hääbus. Ma ei suuda enam nii. Tõmbasin käed vastumeelselt tagasi. Sellel pole mõtet. Pole kunagi olnudki.
"Ma saan aru," jätkasin oma mõtteid, "ma .. olin liiga pealetükkiv. Sa andsid mulle liiga palju lootust. Ma mäletan küll. Aga, Jason .. ma ei saa midagi parata, et see juhtus. Ma olen õnnelik selle üle. Keegi ei valitse oma tunnete üle. Ainult et .. ma ei suuda enam nii. Ma ei saa oodata igavesti. Ja ma ei saa sult paluda, et sa lihtsalt oleksid minuga koos, ükskõik mida ma ka ei tunneks. Nii et .. ütle mulle palun tõde. Leave me or .. love me." Sõnad voolavad iseenesest suust välja. Kõik, mida ma kunagi mõtlesin, kui kõik alles algas .. absoluutselt kõik. Ma isegi ei takistanud end. Ta pidi teadma.
"Mis on see, mida sa kogu aeg mainid?" Jason vaatas mulle pinevalt otsa.
"Oh teid poisse küll!" sõnasin ma solvumisega ja hakkasin ära minema.
"Hei, ausalt, ära nüüd ütle, et sa kogu aeg oled minu jutust aru saanud." Ta pilgutas mulle silma, kuid mu nägu jäi mossi. Siiski on tal õigus.
Ohkasin vaikselt, kuigi teadsin, et tegelikult kõik siia välja jõuabki. "Tahad tõesti teada?" Hingasin sügavalt sisse-välja. "See on armastus, Jason."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar