30.08.11

Открой моё сердце #35: Club Rocker

"Oh, palun ärge vaadake mulle selle ilmega otsa. Loomulikult te ei usu mind .. veel."
"Mitte et me ei usuks sind," alustas Michelle skeptiliselt.
"Asi on pigem selles, et see tundub uskumatuna," lõpetas tema eest Cassie.

Prunditasin huuli, lastes pilgul veel toast üle käia. "Juba teine kord. Siin reaalselt peab midagi peituma."
Vestlusesse sekkus ka Chantal. "Mida Jason ütles selle kohta?"

Mõtlesin situatsiooni üle. "Viis teema sujuvalt sellele, kuidas ta kardab mu ootusi purustada ja nii. See .. pole tähtis. Ta ei arvanud sellest midagi."
"Hmm,"
"Jajah, midagi sellist,"
"Aga mida see siiski tähendada võiks?" mõtiskles Alasia.

"Ma tõesti tahaks teada. See on nii kummaline. Ja hirmutav."
"Ma arvan, et me ei peaks sellega pead vaevama praegu... Või oli seal midagi, mis tähendas, et see juhtub lähitulevikus?" küsis Micha.
Raputasin pead. "Kõigest see, et see juhtub. Kunagi. Ja ma usun, et sul on õigus. Me võiks lõbutsema minna."

"It's showtime," rõõmustas Alasia.
"Ja me arutame seda hiljem, eks?" täpsustas Micha.
"Muidugi," nõustusime temaga.
Praegu pole tõesti mõtet sellest taaskord mõelda.
Valisime taaskord riided, tegime kerged soengud ja meigid. Isegi Chan otsustas meiega täna kaasa tulla.

***

Mina - värviline kleit ja sellega sobivad kontsakingad
Micha - valge kleit ja valged kontsad
Alasia - leopardikleit ja kuldsed lilledega varbavahed
Chantal - must-sinine topp ja mustad šortsid ning Inglismaa lipuga baleriinad
Cassie - hõbedane kleit ja hõbedased sandaalid

***

Partyin' hard, mõtlesin ma vaid, kuigi see polnud ju tegelikult üldse tõsi. Me lihtsalt tantsisime. Kogu klassiga. Reflexis.
Nice, nice.

Ei, tegelt ka. Väga tore oli. Peale meid olid mõned kohalikud ka - kes õnneks külge ei löönud ega midagi -, nii et Reflex oli suht meie oma. Pealegi saime karaokes laulda ja tantsida jalad haigeks.

Mitte et ma laulda oskaks. Siiski otsustasin proovida. Minuni oli veel aega. Otsustasin laulda Inna - Club Rocker, kuna see lihtsalt tundus hetkel nii sobiv. Kuigi jamh, laulusõnad olid suht .. huvitavad ja täis ma ei olnud, suva, pohhui, don't give a fuck.

Olime siin juba vähemalt paar tundi. Mul tekkis vaikselt janu, kuid nagu kiuste olin rahakoti hotelli jätnud - pealegi ütles Jason, et maksab mu eest ise klubis, ega lasknud mul vastugi vaielda. Ja noh, 1. ma ei tahtnud jälle tema raha raisata (vaatamata tema ütlusele) ja 2. ta oli kuskile ära kadunud.

Vaatasin ringi, lootuses leida klassist kedagi normaalse joogiga (ehk ma mõtlesin midagi sellist, millest mulle ka öeldaks) - ehk siis kedagi tüdrukutest, sest poistel oli komme alati jätta sulle ütlemata, mis nende joogi sees on.

Ainult et ma ei näinud kedagi, kellel mingi jook oleks kas või olnud. Ja Jason oli endiselt kuskil.
Asiis, kellelgi siiski on jook. Muidugi.

Cyle &Co. tundusid kuidagi liiga ekstreemsed joogi küsimiseks, kuid siin oli jällegi kaks punkti: 1. Seal oli Jake, kes mulle nüüd niiväga ei valetaks - üldse ei valetaks - ja 2. Ega mul mingit valikut eriti polnudki. 
Kehitasin õlgu.
Mida iganes. Ega mul nüüd midagi hullu alkoholi vastu pole. Peamine, et vabaneks janust kas või mingiks hetkeks, kuni Jason tagasi on. Muidugi tahaks teada, mis alkohol seal täpselt on. Ei taha pärast lällata kuskil.

Tantsisin rahvasummast Jake'i poole.
"Hei," sõnasin, um, pigem karjusin läbi muusika poisile.
Ta vaatas mulle otsa ja naeratas. "Hei,"

"Mida sa jood?" viipasin tema RC Colat meenutavale purgile.
"Ah, see," Ta võttis lonksu, "tahad?" Ta sirutas oma joogi minu poole.
Vaatasin talle otsa. "Sa ju tead, et me tegelikult peaks nagu hullud vihavaenlased olema? Vnoh, vähemalt sina mulle."

Ta vaatas mulle imestunult otsa. "Ma just mõtlesin sama. Aga sa tulid esimesena minu juurde."
"Jah, sul on õigus. Oletame, et lilled ajasid asja ära. Pealegi olen ma väsinud sellest mängust. A, ja veel seda ka, et sa ei tohiks ennast sellesse nii pühendada."


"Mida sa sellega öelda tahad?"
"Noh, tead küll. Ostad mingeid hulle kinke ja nii."
Ta lõi käega. "Peab vooluga, antud juhul mänguvooluga, kaasa minema, kas tead,"

Kehitasin õlgu. "Vahet pole. Oletame, et see osa on läbi."
"Oletame või..?"
"See on läbi,"

Ta naeratas. "Tore. Tahad siis?" sirutas ta joogi uuesti mu poole.
Võtsin selle ebalevalt vastu, kuigi teadsin Jake'i. "Mis see on?" küsisin, nuusutades purgi sisu.
"Kõigest koka," vastas ta süütult.

"Tegelt?" kahtlesin ma mängult, meenutades tema ja teiste energiat, kui nad tantsisid peale üht-kaht sõõmu.
"Ah, jäta. Cyle segas meile viinakoksid." Ta nõjatus mulle lähemale ja sosistas kõrva: "Ära muretse, ma ju ütleks sulle, kui seal veel midagi oleks."

Vaatasin talle otsa, tõestamaks, et ta ei valeta. Tundus küll, et mitte
Kehitasin õlgu. "Olgu," Ma võtsin lonksu. Mul oli kuidagi suht suva juba.


***


Ma ei tea, kas selles joogis oli veel midagi peale viina, aga ma tundsin ennast mõnusalt. See andis energiat ja julgust, mida mul oli vaja, et laul korralikult ära esitada. Ja arvestades, et võtsin vaid ühe lonksu - ega mul polnudki rohkem plaanis -, olin suhteliselt kaine ja suutsin normaalse häälega laulda.



She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh
She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh
She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh
She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

Can be my daddy?
I feel ecstatic
Don't worry we can
Make love automatic

Come feel my body
I think you're naughty
Only with you I feel
The party get started

I think I like you
I think I like you
I think I like you
I think I like you...

She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh
She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh
She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh
She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh

I'm the club rocker!
I'm the club rocker!
I'm the club rocker!

Can be my daddy?
I feel ecstatic
Don't worry we can
Make love automatic

Come feel my body
I think you're naughty
Only with you I feel
The party get started

I think I like you
I think I like you
I think I like you
I think I like you

She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh
He's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh
She's moving like...

Are you the club rocker?
Are you the club rocker?

That's the way that I feel
Everyday, everyday
That's the way that I feel
Every night, every night

She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh
He's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh
She's moving like...
 
I'm the club rocker!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar