08.06.12

MOA #24: ära raputa mu haavadele soola

 Ai.
Võib-olla see polnud siiski hea idee.
Vaatasin veriseid sõrmenukke ning siis vaatasin ilusat peeglit, mis vaevalt 5 minutit tagasi kaunistas mu vannitoa valamu pealset.


Ma ei tundnud enam valu. Vaimne oli läinud momendiks, et aju saaks keskenduda füüsilisele valule. Seda aga tundsin ma vähe, sest .. ma olin karastunud sellest mõttes.
Ärge nüüd palun arvake, et ma olen end lõikunud või midagi. Mul lihtsalt on komme igale poole kinni jääda, st. riivata igasuguseid nurki ja kukkuda .. ma olen igavene kohmakas hädavares.

Ma olen enesele ohtlik, jõudsin järeldusele. Ma ei tohi enam kauaks üksi jääda. Ma vajan .. Chantali.

***
 
"Sõnum?"
"Ma ei saa,"
"Miks?"
"Ma ei tea.. Tegelikult ei tea, mida kirjutada. Sest ei tea, kuidas tema reageerib. Ja ma tegelikult ei saa  päev varem saata, sest ei tea, mis tuleb järgmine päev,"

"Mnjah. Aga siis räägi msnis. Ja vaata ilmateadet,"
"Teda ei ole jälle! Ma ei saa aru, kuidas saab ühel inimesel nii pohh olla, kui ta meeldib kellelegi. Ja ma võin kihla vedada, et ta tuleb öösel jälle,"
"Aga sa pead temaga aja kokku leppima! Parem oleks, kui sa seda msnis teeksid,"
"Ja kui teda sees ei ole, kui ma olen?"

"Tule pool kaksteist. Siis ta võib sees olla. Sa tead seda paremini kui mina,"
"Jaah..."
"Ma tulen ka siis,"
"Aitäh :) Lihtsalt see .. kui sa helistasid ja ütlesid, et ta on sees .. nagu oleks meelega terve päev mitte tulnud,"

"See on .. võimalik. Ma mõtlesin talle isegi öelda, et "dude, you can't avoid her forever" Aga ma ei olnud kindel, nii et ei teinud ühtegi selleteemalist märkust."
"Kui ta nii jätkab, siis ütle talle seda palun... Ta ei tea ju midagi. Tema arvates on vist tõesti lihtne unustada kõike, mis on 1,5 aastat olnud."
"Tead .. ma üldiselt arvan, et on aeg see selja taha jätta. Oli tore, aga on aeg edasi liikuda."
Ausalt, Chantal? Isegi sina? "Aga ma ei saa seda kõike lihtsalt unustada..."

"Muidugi ei saa. Ma tean, mida sa tunned. Aga sul on vaja tegevust leida,"
"-.-"

***

Paari tunni pärast

"Ma vihkan..."
"Mida?"
"Tema käitumist,"
"Mis ta jälle tegi?"

"Ei ilmu kohale. Kõik on msnis, kõik. Ja sa veel küsid, miks ma talle smsi ei saada."
"Ta vaatab jalkat,"
"Kust sa tead?"
"Sest jalka käib :D Brasiilia-Elevandiluurannik. 1-0 on praegu,"

Kallutasin oma väsinud pead. Sa tõesti arvad, et see on naljakas? Tõesti, Chan? "Ja mida ta terve päev tegi? Terve aasta polnud päevagi, mil ta poleks kas või korrakski tulnud. Ja vahepeal on 24/7. Ja nüüd äkki..."
"Vb ta ei taha sinuga rääkida... Aga on ka võimalik, et tal on lihtalt tegemist. Ma usun, et ta vaatab praegu jalgpalli. Terve päev .. vaatas ka :D Sul on vaja temaga rääkida. Ma lihtsalt loodan, et ta ei ole nii arg, et sellest ära proovib viilida,"

Me ei saa vist kunagi teada... "Mul ON vaja temaga rääkida. Ja ta teab seda,"
"On vaja,"
"Ma nii väga tahaks mõelda, et kui ta ei taha mind, siis mul on suva. Aga see ei ole tõsi,"
"Te tõepoolest peate rääkima,"

"You don't say? Ma mõtlesin just, et terve aasta me rääkisime, et ta on tegelikult nii hea inimene lahe ja värki. Aga nüüd..."
"Ta ongi. Võib-olla ta lihtsalt proovib seda edasi lükata,"
"Mis kasu sellest on?"
"Sellest ei olegi."

"Ma ei saa aru. Kui inimene sulle meeldib või mitte, peaks sellest talle võimalikult varem ütlema. Eriti, kui sa tead, et meeldib talle."
"Mm .. ma ei oska öelda. Tead, poisid on arad. Äkki ta ei julge?"
"Jah. Aga milleks ma end siis (v/k)äänasin ja ütlesin, et meil on vaja kokku saada?"

"Jalka on läbi. Ja teda ei ole Asshole. Ei tea, kas ta tõepoolest loeb meie vestlusi pealt. Ma lähen vahepeal appear online, äkki aitab?"
"Vaatame järele,"
Kuid ta ei ilmu.

"Arvatavasti mitte. Jobu. Jerk. Idioot."
"Kui ta loeb..."
"Lollakas. Ma loodan, et sul pole midagi selle vastu midagi, et ma teda pean veidi sõimama. Mölakas,"
"Ma pean seda ka aeg-ajalt tegema, nii et ma ei pahanda .. enam,"

"Vaevalt ta siiski loeb... Muidu ta oleks juba kuulda võtnud. Asshole. Jerk. Selfish idiot. World's biggest PIG. Siga. Eesel. Kaamel. Karu. Jääkaru. Kõrberebane. Punarind. Lihtsalt lollpea..."
"Ja nüüd paistab, et ta loeb mu mõtteid ega tule sisse. Või passib Jacobina mu akna taga :D" Tegelikult ma ei naeratanud. Üldse
"Ja kui sa ta kätte saad, siis tambi ta maa sisse. Helista talle ja sõima minu poolt läbi. Ta ei pääse igavesti. Kui asi niimoodi edasi läheb, siis sa lihtsalt helistad talle ja te räägite jutud telefoni teel ära."


Chantal küll suutis mu tuju parandada, kuid .. midagi juhtus. Mu sees .. endine murdunud oleks oli tahasi. Ma teadsin, et ei suuda enam kaua üksi olla.


"Chantal .. kas sa oled väga hõivatud praegu?"
"Emm .. ei? Mis siis?"
"Ma ei tunne end hästi..."
"Mis juhtus?!"

"Öeldakse küll, et südamevalusse ei saa surra, aga ahhhh..." Ja siis ma vajusin ära.

***

Chantal

"Caro? Caroline? See ei ole naljakas! CAROLINE!"
Kurat, kurat, kurat, see ei saa võimalik olla!

Pöörasin end välkkiirelt tooliga ringi ning haarasin oma telefoni, et Carole helistada. Telefon kutsus, kuid keegi ei vastanud.
Fuck, ta vist vajus ära.

Haarasin esimese ettejuhtuva jaki kätte ning tormasin majast välja, valides teepeal Cassie numbri: "C, meil on erandjuhtum, torma kiiresti Caro majja,"
Õnneks ta ei küsinud midagi juurde.


#A/N: Photos to this part: http://s1164.photobucket.com/albums/q576/LunaeFelis/?action=view&current=88f3fa96.pbw&ps=1&t=1339178498

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar