17.08.12

SL #36: Kõik saab korda?

"Mida te siin teete?" Põrnitsesin nelja tüdrukut oma lävel.
"Me .. tulime sind abistama,"
"Abistama?" kergitasin kulmu.
Nad vaatasid üksteisele otsa.
"Minuga saab kõik korda. Parandus: minuga on kõik korras,"
"Kuule, me lihtsalt tahtsime ühe kerge tüdrukuteõhtu korraldada," lausus Chantal pehmelt ja kergitas magamiskotti.
Ohkasin. "Okei, tulge sisse,"
Muidugi tahtsin ma üksi olla. Aga sa ei saada lihtsalt oma tahte pärast sõbrannad öösel minema. 

"Caro, sa peaksid vähemalt endale tunnistama, et sa ei ole korras," ütles Chantal, kui nad olid asjad ära pannud.
"Kuidas te teada saite?" küsisin alistudes, sulgedes silmad.
"Seda on lihtsalt näha, kuidas sa Jasonit vaatad ja ..."

"Mind praegu enam isegi ei huvita .. Jason ja .. kõik muu, temaga seonduv,"
"See on see, milles sa end veenda proovid. Aga me mõlemad teame, et see pole tõsi,"
"Me oleme liiga erinevad .. ta ise ütles seda. Ja inimesed nagu mina ei kuulu kokku sellistega nagu tema. Ja pealegi .. ma ei igatse teda,"
"Kui palju kordi suudad sa teeselda naeratust, kui kõik su sõbrannad räägivad oma poistest/crushidest, ning öelda, et ilma temata on sul hea? Sa käitud, nagu kõik oleks korras, kuid tõsi on, et sa võitled pisaratega, et need ei voolaks mööda su põski. Kõigil on oma murdumispunkt, nii et sa pead tunnistama, et ei suuda temata olla .. et sa igatsed teda .. ja lihtsalt nuta. Usu mind, see on täiesti okei. Just sinu toetuseks me siin olemegi,"

"Äkki ma peaksin õppima, kuidas mitte nii väga .. kiinduda?"
"Ma ei usu, et sa saad sinna midagi parata. Isegi, kui üldse tagasi minna 'vana' armastuse juurde on tobe. See on nagu raamatu ülelugemine, kui sa tead juba, kuidas kõik lõppeb,"
"Kas tead, et ma loen oma kahte lemmik raamatusaagat pidevalt üle?"
Alasia saatis mulle väsinud pilgu.

"Ma tean," lasin pea norgu. "Aga see on nagu .. kui sa juba ükskord kedagi armastad, armastad sa teda kogu aeg. Pole vahet, mis teie vahel juhtus. Sa armastasid teda varem, armastad praegu ja armastad alati. Võib-olla mitte enam nii, et .. te olete kokku loodud või midagi, aga sa armastad teda endiselt samamoodi. See on kas see, et sa armastasid teda ja jäädki, või, et sa polegi teda kunagi armastanud. Minu puhul esimene variant. Kuigi .. ma loodan ikkagist seda 'koos igaveseks' värki. Ma ei kujuta ette oma elu ilma temata. Ma armastan teda vaatamata kõigele edasi. Isegi kui see hävitab mu,"

"See kõlab nii ilastavalt armastuslooliselt," sõnas Michelle.
"Oh, jää vait!" kõlasid tema poole sisinemised kohe kolmelt poolt.
"Leia endale keegi, kes ei karda tunnistada, et ta igatseb sind. Keegi, kes teab, et sa ei ole perfektne, kuid käitub sinuga, nagu oleksid. Kelle suurimaks kartuseks on sind kaotada. Kes annab sulle oma südame. Keegi, kes ütleb, et armastad sind, ega näita vastupidist,"

"Ära lase tal mängida sinu tunnetega. Sa väärid kedagi, kes jääb kindlaks sellele, mida ütleb, kes ei jäta sind kahtlema. Kedagi, kes sinust hooliks ega teeks sulle haiget,"
"Aga kõik teevad üksteisele haiget. Tahes või tahtmata,"
"Jah, aga see kisub juba üle piiride. Ta ju teab, mida sa tema vastu tunneb,"
"Sellepärast ma ei saagi temast lahti lasta,"
"Sa lihtsalt ei taha," pomises Micha ja teised kuidagi enam-vähem noogutasid päid.
"Ei! Kuulake, ma proovin teile seletada. See on umbes nagu .. ma kuulen tema nime ja mul tekib südames kohe selline uhkusetunne, et ta meeldib mulle ja nii. Ja viimasel ajal on sellele lisandunud iha. Ausalt ka. Mul tekib varsti enda talitsemisega raskusi. Ning ma kasutan koolis tema nime nii harva. Mul on midagi kartuse sarnast, et keegi kuuleb ühte kindlat varjundit minu toonis ja hakkab midagi aimama. Või siis tema kuuleb ja hakkab mõtlema, millest ma räägin,"

"Seda esimest tunnet ma tean. Iha .. see on huvitav. Arvestades, et te ei ole ikka veel päris koos ja et ta pole sulle tegelikult isegi otse öelnud, et sa talle meeldid. Ma mõtlen .. kuidas see iha on? Mida sa teha tahaksid siis temaga? Ja nime harva kasutada on võimalik .. Kuigi oleks parem muidugi paranoiast üle saada..."

"Iha nagu .. ugh, ma ei oska päris hästi seletada. Lihtsalt iha, et ma tahan teda. Kuid samas ma ei taha, et ta end minu nimel ohverdaks, kui see talle vastumeelt on,"
"Muidugi .. suudad sa veel vastu pidada?"
"Mis mul muud üle jääb? Kaotada ma teda ei taha. ei saa, ei suuda. Lihtsalt .. kui imelik ka see ei tundu - ma tõepoolest armastan teda.. Ja iga päevaga üha rohkem. "

"See ei ole üldse imelik.Ta on sulle juba terve igaviku meeldinud ja sellised tunded suhtlemise suurenemise ja ajaga ainult süvenevad. See on nagu see, et mida kauem sa oma tundeid kellegi eest varjad, seda rohkem sa temasse armud .. ning ta ei tea vist päris, et sa teda just armastad. Ja kui sa said teada ka, et tal tegelikult on teine põhjus sinu mitte välja kutsumiseks, mitte see, et sa talle ei meeldiks, siis..."

"Ei, lihtsalt .. paljud ütlevad, et armastus tuleb aastatega, aga .. ma tean, et see on nii. Eelmisel sügisel sai kiindumusest meeldivus ja kuskil detsembris armastus. Alasia ju ütles ka, et ma olen talle nii palju võimalusi andnud ja ta pole neid kasutanud .. aga ma ei tea," naeratasin kurvalt tüdrukule.
"Ma ei suuda sind kaugjuhtimise teel juhendada,"
"Ah?"

"Ma ei ole seal. Ma ei tea, kuidas olukord on. Ei ole olemas universaalset lahendit. See on umbes nagu... Sul on üks ruutfunktsiooni graafik, ütleme. See oled sina. Siis on teine ruutfunktsiooni graafik, see on tema. Teil on kaks lõikepunkti. Ma ei tea, missugune on lahend. Selle jaoks on veel mõnd joont vaja, mis läbiks neist ainult üht lõikepunkti. Aga asi on veel keerulisem, sest te ei ole ruutfunktsiooni graafikud, vaid keerulisemad asjad, lõikepunkte on palju-palju. Ja need ei pruugi üldse teie olla, aga sajad asjaolud,"

"Oh .. god. See kõik on nii segane. Nii et ma ei tohi teda võrgutada?"
"Seda ma ei öelnud. Võrgutada võid sa teda küll, palju tahad," Chantal naeris vaikselt. "Aga ära tee seda liiga ilmselgelt .. nagu mitte meelega või nii,"
"Võrgutada mitte meelega? 'Oih, ma kogemata, vabandust,'"
Nüüd naersime juba kõik.

"Asi on tegelikult nii, et .. mäletad, kui ta üks kord ütles sulle, et tal pole põhjust teeselda sulle enda olekut? Et ta ei püüa sinuga koos olles olla keegi, kes ta ei ole,"
"Jah..."
"Järelikult midagi on. Sest sa ju tead küll, et ta proovib alati olla suurem kala, kes ta on,"

* Tuletasin meelde, mida Chantal oli tol korral öelnud: "Ta proovib gruppi sulanduda. Tal on vajadus ka kuskile kuuluda. Ta kahjuks ainult ei saa aru, et on olemas ka normaalseid inimesi, kellele enda tõestamiseks ei pea ta lahedat tüüpi mängima. Aga ta on kinni nendes kuradi stereotüüpides.Ta proovib ennast näidata lahedamana kui ta on,"
"Nagu nad kõik," vastasin talle tookord.

"Suurema kalana kui ta on ka.Nagu nad kõik .. Noh, seda ma mõtlesingi.Ta kurat ei saa aru, et see on niivõrd .. loll tegevus. Ma ei usu tegelikult, et sa ka päriselt teda täitsa ära tabanud oled. Jah, üpris palju, ja ta näitab sulle rohkem ennast ka, aga .. jah. Ei tule välja. Bluffimises on ta hea, aga suuremad kalad saavad aru. Näiteks mina ja Ed. Aga see on loll sellepärast, et tegelikult pole sul erilist mõtet seda üritada teha endast suuremate kaladega ja endast väiksematest oled sa suurem kala nii või naa. Aga kui kõik nii teevad, siis on see ellujäämiseks vajalik. Miks ta siis üldse seda kõike teeb? Et teda imelikuks ei peetaks." *

"Sa ju tead, et isegi kui miski ei juhtu just praegusel hetkel, ei tähenda, et see ei juhtu kunagi," tõi Chantal mind taas mõttelõngast välja.
"Aga, Chan, millal siis? Nii palju aega on möödunud juba .. Ja see Analeigh ka veel.."

"Tead, mis Ed ütles? See on normaalne. Ega ma ka flirtijaid /otse/ kuu peale ei saada, ikka ringiga.' Ja mina ütlen: 'Elliptilist trajektoori mööda, on kõige efektiivsem.'"
"Chantal, kas saaks antud juhul kergemat sõnakasutust, palun?" lausus Cassie ohates.
"No ma arvan, et te võiks lihtsalt ära leppida," ütles Micha äkki minu - ja tegelikult ka kõikide teiste - üllatuseks. "Lihtsalt vabandage ja..."

"Ma ei kavatse vabandada. Miks, kuradi pärast, peaksin ma vabandama millegi eest, mida ma isegi ei teinud?"
"Vabandamine ei pruugi alati tähendada seda, et sa oled süüdi. See tähendab, et sa väärtustad teie .. suhet, nimetame seda hetkel nii, rohkem kui oma ego," "Temal on suur ego. Ja antud juhul peaks ta sellest aru saama,"
 
"Ma ei saa aru, kuidas poisid saavad teha nii palju õelaid asju ja isegi mitte hoolida," raputas Alasia pead.
"Teate, on midagi, mida te võiks teada," alustas Cassie kohmetunult.
Suunasime oma uudishimulikud silmad talle.

"Jasoni ema käis meil üks päev .. niisama külas. Mingi hetk neil läks teema laste ehk siis minu ja Jasoni peale. Ning siis hakkas ta ema üks hetk ohkama, et küll ma olen hea tüdruk, aga Jason käib kogu aeg kuskil, jääb hilja välja, on muidu saladuslik, ei räägi midagi..."

"Sorry, aga ma ei kuulnud mitte midagi uut. Ma tean, et ta teeb seda kõike,"
"Jah, aga ta ütles, et viimasel ajal jääb ta üha tihedamini välja ning käib kogu aeg tusaselt ringi ja nii,"
Kergitasin kulmu. "Analeigh on liiga pealetükkiv?"

"Sa oled nii armukade, Caro," 
"Armukadedus on minu eriala,"
"Ei, aga tegelt .. kas võib olla, et ta tõepoolest tunneb su vastu midagi ja on väga endast väljas, et te tülis olete?"
Kehitasin õlgu. "Ma ei tea ju. Me ei räägi enam üldse,"

"Äkki pead sa tal minna laskma .. nagu tuulduda või nii? Sest alles siis sa näed, kas sellel on mõtet või mitte,"
"Lihtsalt ära mõtle .. kui see tundub õige, siis see on,"
"See kõik oli lihtsam enne tüli," ohkasin ma.
"See on see, mida sa saad, lastes südamel võita,"

"Mu süda on alati rumal olnud,"
"Te peate selle siiski korda ajama,"
"Jah, te olete koos liiga head,"
Muigasin. "Me pole ju päriselt koos,"

"Miski ütleb mulle, et küll üks päev olete,"
Nad naeratasid mulle.
"Ma ei saa midagi teha, kui ma ei tea viga,"
"Sa lihtsalt pead välja nuputama, miks ta on selline,"

"Jah, tõenäoliselt,"
"Ma näen, et sa  tunned end palju paremini,"
See oli tõsi. Tüdrukud  tõesti oskasid mu tuju paremaks teha. Ma tundsin end nii Jasoni kui ka kõige muu suhtes paremini. Ma tundsin, et saan hakkama. Kõigega.
"Ma tõesti tunnengi end paremini,"

Nad naeratasid endaga rahulolevalt. Arvan, et neile oli see täiesti lubatud.
"Kuidas oleks sellega, et me nüüd vaataks midagi?" pakkus Micha.
Noogutasin pead. "Aga midagi mitte romantilist, eks?"
Micha noogutas pead. "Aitab romantikast tõepoolest,"

(Fotod

 Ja veel üks "matemaatiline lahend" :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar