22.08.12

SL #38: Tõesti, süda? Me teeme seda uuesti?

"Las ma arvan. Sa tulid vabandama,"
"Jah. Mul on kahju,"
"'Mul on kahju' ei ole piisav. Järgmine kord, kui sa mu juurde tuled, ei pruugi mind enam siin olla,"
"Sa tahad mind tundma õppida. Nii et ma mõtlesin, et enne kui kõik täiesti ära rikun, näitan sulle, kes ma tegelikult olen. Kui esiteks pean ma vabandama. Vabandust, et ma sind nii alt vedasin,"

Arvate, et mul oli kerge seal seista, kuri nägu peas, kui ta .. kui ta seisis seal nagu mõni märg koer, kes kellegi ukse taga kuiva kohta palub. Antud juhul siis minu rõduukse taga ja minu tuppa.
Muidugi ei olnud. Alustades sellest, et ma ei suutnud kunagi tema peale päriselt vihastada, ja lõpetades sellega, kuidas ta seal oli.

Aga ma pidin, eks? Ma ei saanud kogu aeg olla see ainuke inimene, kes hoolib ja armastab ning seetõttu laseb endast kogu aeg üle astuda. Ma pidin näitama sellele egoistlikule poisile, kuidas see tundub.

"Mille eest sa vabandad? Et sa panin mu tundma, nagu ma oleks eimiski? Et sa ajasid mu nutma? Et ma mõtlesin pidevalt, mida ma jälle valesti tegin? Et sa lihtsalt .. teesklesid, et sind huvitab? Teesklesid, et ma .. meeldin sulle? Nagu mul oleks tõepoolest võimalust? Sul on kahju?! Ma ei tea, mille eest sa vabandan. Mina peaksin vabandama, sest ajasin oma ootused üles, ma .. ugh. Pealegi, sa ei saa tagasi võtta seda, mida sa juba ütlesid,"

"Ma olin vihane ja ma käitusin mõtlemata, ütlesin mõttetuid asju,"
"Tavaliselt tõde räägitaksegi, kui ollakse vihane. Just siis saame kogu tõe teada,"
"Oled sa mu peale vihane?"

"Olen ma su peale vihane? See on sinu suurim mure peale kogu mu maailma hävitamist? Vihane mille eest? Et sa murdsid mu südame? Või valede eest? Võib-olla sellepärast, et ma usaldasin sind ja sa ütled mulle, et mul pole põhjust ärritunud olla? Olen ma vihane? Ei, pigem olen ma katki. Ma proovin kõigest lahti öelda, kuid see ei tähenda, et see oleks lihtne. Ega et see ei teeks haiget.Ma ei ole vihane, ma sain haiget. Märka erinevust," Drama queen.

Ja see oli moment, kui Jason Lockwood suutis mind taas üllatada millegi .. millegi täiesti teistsugusega. Ta kallistas mind.
Ma peitsin oma näo tema õlga. Mu käed leidsid tee ta kaelani, sulgudes seal, ning mul oli antud juhul suva nii tema ooteajast kui ka minu lubadusest mitte peale pressida. Lõppkokkuvõttes oli tema see, kes mind esimesena kallistas!

Ainuke, millest ma suutsin mõelda, oli see, kui palju ma teda vajasin. Tema käsi mu ümber, tema tugevat kallistust ja sosistamisi, et kõik saab korda.
Ma olin põhimõtteliselt juba unustanud, et hetk tagasi olin täielik drama queen ja tema peale eriti vihane ja...

"Mul on lihtsalt liiga palju tegemist oma elu rikkumisega, et kedagi lähemalt tundma õppida." pomises ta, laskmata minust lahti. "Sa oled üks neist vähestest inimestest, keda ma usaldan. Ma ei .."
"Kuid sa ei lase mind lähedale,"
"Caroline..." alustas ta, kuid ma segasin julmalt vahele: "Mis? Kas ma eksin?"

Ta ohkas. Liiga sügavalt ja see pani mu end veidi süüdi tundma. "Ei, sul on õigus,"
Ta vaikis hetke. "On sinuga kõik hästi?"
"Mitte päris,"

"See on raske. Sest ma ei saa kellelegi end avada, kellelegi rääkida,"
"Sul olin mina,"
"'Olin' kõlab liiga masendavalt. Kuid ma arvan, et see on õigustatud. Ma ei tee muud kui sulle haiget kogu aeg. Ma lükkan sind alati eemale,"

"Ma ei jäta sind kunagi, isegi kui sina seda pidevalt teed. Kui kõik on halvasti, olen ma siin. Kui kõik on suurepärane, olen ma siin. Kui sa oled segaduses, olen ma siin.Kui sa lükkad mind eemale, olen ma siin. Ja isegi kui ma olen läinud, olen ma sinu jaoks alati siin, igavesti," Tõesti, süda? Me teeme seda uuesti?  "Sest kui me lõpetame armastusse uskumist, milleks me siis elame?"

Ta võpatas sõna "armastus" juures.

''Ütle midagi. Monoloog sakib. Mu vanemad arvavad niigi, et ma olen hull,"
"Miks?"
Whoa, sa vastasid. "Kuna räägin iseendaga,''
Ta turtsatas. "Ma räägin ka," Siis muutus ta taas tõsiseks. "Tahad teada, miks ma jätsin su üksi? Sest ma hoolin sinu tunnetest rohkem kui enda omadest,"

"Mida see tähendama peaks?" sosistasin.
"On inimesi, kes .. segavad,"
"Zack," sisistasin vaikselt.
Jason noogutas pead. "Tema ka, aga neid on veel,"
"Ent sa meeldid mulle,"

"Parem oleks, kui mitte,"
"Tead, mis sakib valesse kutti armumise puhul? Sa armud ikkagi, sest loodad, et ta on teistsugune,"
"Ma tean. Ning ega ma praegu nii enam väga tahagi, et see muutuks. Keegi ei ole eales pannud mind tundma nii nagu sina. Ma tean, et sa väärid paremat. Ja mulle tundub, et peale kõike, mis juhtus, sa vihkad mind,"

"Peale kõike seda, mida sa mulle põhjustasid, peaksin ma sind tõepoolest vihkama. Kuid ainus, mida ma tahan, on olla sinuga. Ning seda ma kõige rohkem vihkangi. Et ei vihka sind, isegi mitte ligilähedalegi, isegi mitte natuke. Isegi mitte üldse."

"Selle pärast ma muretsengi. Ma arvasin, et kui annan sulle aega, saad sa minust üle, ega ma ei põhjusta sulle nii palju haiget,"
"Miks sa ei lase inimestel näha head endas?"
"Mida sa täpsemalt silmas pead?" imestas ta mu äkilise teemamuutuse üle.

"Miks sa ei lase inimestel seda külge endast näha? Hoolivat, head külge?"
"Sest kui inimesed näevad head, nad eeldavad head. Mina aga ei taha elada kellegi ootuste järgi. Kuid ma ei tahtnud sind alt vedada. Ma ei taha sinu ootuseid purustada. Ma tahtsin .. oh,"

"Jason?" lükkasin end kergelt eemale - te ei kujuta ette, kui palju pingutust see mult nõudis - ning vaatasin talle otsa.
"Ühest küljest ma tahan sind kaitsta. Kuid teisest .. vahel mulle tundub, et suurim oht olen mina ise,"
"Jason .. ainust ohtu põhjustad sa mulle siis, kui teed mulle põhjuseta haiget,"
"Mul on kahju,"

"Palun, ära vabanda," Panin käed kummalegi poole tema nägu, et ta mulle otsa vaataks. "Sa said aru, mida ma sulle ütlesin?"
Ta noogutas pead ja ma kallistasin teda uuesti. "Siis ei ole enam miski tähtis,"

Oli veel asju, mida ma tahtsin talle rääkida. Ent ma teadsin, et need teevad talle haiget. Nii et ma matsin need enda sisse, lastes neil haiget teha endale.

(Fotod)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar