25.11.11

Открой моё сердце #49: Forgotten Children


Jason


Ma olen ikka idioot küll.
Esimest korda elus pidin tunnistama, et ma olin käitunud egoistina.

Ma teadsin väga hästi, et Caro oli mulle väga palju haiget teinud ja värki, kuid .. ma tõepoolest armastasin teda.
Ja selle asemel, et seda talle öelda, olin ma öelnud, et ei armasta teda. See valu tema silmis .. see oli kirjeldamatu.
Ma olin talle tema reetmise eest andeks andnud, kuid .. ma ei olnud kindel, kas tema suudab mulle nüüd andeks anda.

Tähendab, varem, kui me ei käinud, andis ta mulle võrdlemisi kergesti andeks. Ta oli kõige rohkem paar päeva pahur - seda oli näha nii tema olekust, kui ta mind ignoreerida püüdis (see tal isegi õnnestus aeg-ajalt), kui ka tema msni kirjetest jne - ja siis algas tema stalkimine taas pihta. Ta suutis mulle isegi andeks anda, kui ma ütlesin, et ei saa temaga koos olla.

Ta andis mulle kõik andeks, sest ta armastas mind tõeliselt. Ja nüüd olin ma selle persse keeranud. Seekord polnud ma tõesti kindel, kas ta suudab mulle andeks anda...

***

Paari nädala pärast, kui Jason haiglast välja sai ja kooli tagasi tuli

Imelikul kombel mind ei jõllitanud keegi. Nagu nad poleks teadnudki, et ma olin proovinud enesetappu sooritada ja haiglas oma kolm nädalat veetnud. Õnneks paranesin ma kiiresti.

Trepist üles minnes vaatasin ikka küljelt küljele, kuid kõigil oli suht savi, mis toimub - kõik tegelesid oma asjadega.

Klassi ees oli ainult Chantal. Ma teadsin, et Caro tuleb mõne aja pärast - ta oli võtnud oma harjumusse niipea, kui ta välja arvestas, mis kell ma kooli jõuan, tulla veidi hiljem või varem, sõltuvalt tujust.

Ent mul polnud mitte mingit .. mitte just tuju, vaid .. julgust vist pigem - jah, julgust, täpselt - temaga rääkida.
"Ma tahtsin sind tänada," laususin Chantalile, kuigi teadsin, et oleks pidanud sama ütlema Caroline'ile. Kui ma poleks kõike ära rikkunud...

Chantal turtsatas, kuid see polnud naljaga mõeldud, vaid hoopis kuidagi .. sarkastiliselt. "Pole tänu väärt. Sa oleks pidanud pigem oma õde ja Caro tänama."
"Ade'i ma juba tänasin," Neelasin oma eneseuhkuse alla, ignoreerides Chantali mürgist häält.

"Sa tegid Carole haiget, kas tead..." alustas Chan.
"Ta tegi mulle ka haiget," pareerisin mina.

"Oh, jälle hakkad sa lasteaialast mängima," raputas tüdruk tüdinult pead. "Olgu, see ei ole ehk minu asi."
Pole tõesti, tahtsin öelda, kuid mõtlesin, et pole selles positsioonis. "Kas keegi ei tea, mis juhtus?"

Chan raputas taas pead. "Caro palus Ade'i, et ta veenaks su vanemaid, et nad ütleks, et sa oled lihtsalt haige. Ta ei tahtnud, et sind hakataks hulluks pidama või veel millekski."
"Whoa. Siis ma peaks tõesti teda tänama."

"Peaksid tõesti. Sealt tuleb su võimalus,"
Pöörasin pead, nähes Caroline'i klassi poole jalutamas, pea norus.

***

Caro

 














Kogu see kuu... See oleks suht vananenud väljend, kui ma ütleksin, et see möödus udus. Kuigi see oleks tõsi.
Peale seda, kui Jason ütles mulle, et ta ei armasta mind, oli mul üsnagi raske asjadega toime tulla. Ma olin pidevalt hajevil, ei pannud inimeste juttu tähele, olin liiga palju mõtetes... Ühesõnaga, see oli umbes nagu siis, kui me veel ei käinud, ja ma olin ta peale solvunud või vihane või...

Ma siiski polnud täiesti kindel, et ta rääkis mulle tõtt. Et ta ei armasta mind. Või noh .. ta ei pruukinud mind armastada, kuid ta hoolis minust ja ma meeldisin talle. Ja kui siiski uskuda Ade'i ja teada Jasoni loomu, siis ma võisin arvata, et ta valetas. Ta ei olnud lihtsalt tunnete inimene. Selle asemel oli tal mõtlemine.

Igatahes, jah, ma olin palju aega selle peale kulutanud - mõelnud, kaalunud, arutanud -, kuid vastuseni ma ei jõudnud. Kuid see oli tavaline. Jasonit analüüsides ei jõudnud ma kunagi ise vastusteni, mul oli vaja selleks tema vastuseid.

Aga aitab sellest, ma olen kindel, et osa tahab teada, mis Jake'ist sai. Imelikul kombel see, mis ma tema vastu tundsin, tuli vähehaaval tagasi. Ma ei tea, mis see on - sõprus, mis meil oli; tunded, mis mul tema vastu kunagi tärkasid-, kuid need tulid tagasi. Ja see polnud üldsegi tore.

Ilmselgelt ei olnud ta meie plaanist kellelegi rääkinud ega ka sellest, et ma temaga öö veetsin, ja kuidas ta mind ära kasutas ja bla-bla-bla. Aga nagu ma juba ütlesin - mul oli sellest õigupoolest suht savi. Inimesed võivad mõelda millest iganes nad tahavad ja kuidas nad tahavad, mina ei kavatse midagi kellelegi tõestada. Tehku ise oma järeldused, I don't give a fuck.


Vot. Umbes selline oli siis see kuu, millest Jason veetis 3 nädalat haiglast ja mina mõtiskledes. Õigupoolest oli mul väga raske temast eemal olla, nagu alati. Teda mitte näha, kuulda .. tunda? See oli raske. Ning kui ma tavaliselt harjusingi millega pikapeale ära, siis sellega oli võimatu harjuda.

Ade'iga hoidsin ma endiselt kontakti. Me olime lähedaseks saanud. Ja tänu sellele teadsin ma, et see oli see päev, mil Jason kooli tuleb.

Ma ei teadnud, kuidas ma sellele reageerib. Ma ei teadnud, kuidas tema mind nähes reageerib. Ma ei teadnud, kas ta oli mulle juba andeks andnud. Kuid ma teadsin, et mina olin. Isegi kui mul järele mõeldes polnud millegi eest talle andeks anda. Võib-olla selle eest, et ta ütles, et ei armasta mind, kuigi tegelikult armastab. Võib-olla...
Ma ei tea, mille eest. Aga seda ma teadsin, et ma ei suuda tema vastu viha pidada.

Ma ei tahtnud rohkem sellest mõelda.
Tulgu mis tuleb.

Ma lihtsalt võtsin end kätte ja keskendusin tavalistele asjadele. Soeng, riided, meik... Ma ei tahtnud end kuidagi eriliselt riidesse panna, et mitte näidata talle, et see on tema jaoks. Selle pärast panin tavalised lühikesed püksid, halli t-särgi ja kerge halli pintsaku.Jalga panin hallid platvormiga kingad.
Hingasin veel peegli ees jõu saamiseks sügavalt sisse-välja, haarasin oma koti ja läksin alla.

Sõin taldrikutäie hommikusöögihelbeid, ütlesin kõigele nägemist, võtsin oma kiivri ja sõitsin mootorrattaga kooli.

***

Ma kuulsin tema häält juba kaugelt. See oli sarnane sellega, et kui ta varem kuskil lähedal oli, tajusin ma selle alati ära.
Imelik, kas pole?

Ma ei suutnud eristada sõnu, kuid tüdruk, kes temaga rääkis, oli Chantal.
Armas.

"Sealt tuleb su võimalus," kuulsin ma, kui olin juba piisavalt lähedal.
Tõstsin pea. Jason ja Chantal vaatasid mind. Chantal lohutavalt ja ootavalt. Jason .. no ma tõesti ei tea, kuidas ta mind vaatas, sest ma ei lugenud tema silmadest midagi välja.

Siis tõusis ta püsti ja astus suurte sammudega minu juurde.
Kallutasin veits pead, mõtiskledes, mis sealt nüüd tulla võib.

"Ma tahtsin sind tänada," ütles Jason, tõrjudes kõrvale kõik mu teooriad reetmisest ja .. muust.
"Mille eest?"

"Et sa mu haiglasse tõid. Et sa ei lasknud kellelgi teada saada, kus ja miks ma olin. Lihtsalt .. aitäh."
Kehitasin õlgu, justkui olnuks see kõik tühiasi. "See tundus õige,"

"Jah," venitas ta ja meie vahele laskus ebameeldiv vaikus.

***

Sama hetk, jutustaja vaatenurgast

Caro tahtis talle öelda, kui väga ta teda armastab ja tagasi saada tahab. Ta tahtis selgitada, miks olid asjad sedasi läinud, miks ta oli pidanud nii käituma. Kuid ta ei suutnud. Tal ei jätkunud julgust, nagu tavaliselt sellistes asjades.

Jason tahtis talle öelda, et ta õppis Carot armastama, tõeliselt armastada. Ta tahtis talle öelda, et ta tahab temaga uuesti alustada. Et ta isegi ei hooli neist vigadest, mis vahepeal olid tehtud. Kuid, esimest korda elus, tundis ta, et ei suuda. Et ta ei julge seda kõike tunnistada, kartes oma tavapärase oleku rikkumist ja ..Caro reaktsiooni.

"Ega siis midagi, jah," ütles Jason.
Caro naeratas õrnalt. "Jah, ega siis midagi..."

***

Mõtlesin, et paneks teile siis pildi Jasoni õest kah.
Ade


















***

Just a normal day
Streets turn into graves
Traces have been removed
The search was disapproved
So cold the night
The weak ones lose the fight
Too many of them out there
Noone seems to care

Lost and so alone
Born but never known
Left all on their own
Forgotten children
We'll never hear a name
They carry all the blame
Too young to break the chains
Forgotten children

They see, they feel, believe
Just like we do
They're laughing, and crying
Wanna live here
Like me and you

Eyes without light
Too tired of good-byes
Never felt embraced
And frightened of every face
A life in disguise
Hope forever died

Lost and so alone
Born but never known
Left all on their own
Forgotten children
We'll never hear a name
They carry all the blame
Too young to break the chains
Forgotten children

They see, they feel, believe
Just like we do
The're laughing and crying
Wanna live here
Like me and you

It shouldn't really be that way
It shouldn't really be that way

We see, we feel, believe
Just like you
We're laughing and crying
Wanna live here
We see, we feel, believe
Just like you
We're laughing and crying
Wanna live here
Just like you 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar