18.11.11

Открой моё сердце #46: Всего хорошего
















„Jason, miks sa seda tegid?“ nutsin ma ta voodi juures, kuid ta ei vastanud. Ja kuidas ta oleks saanudki? Need voolikud tema küljes näisid hirmuäratavad. Neid on nii palju.

* Peale seda, kui Jason oli majakatuselt alla hüpanud, kutsusime otsekohe kiirabi, põrutades siis Chantali autoga sellele järele. Arstid ütlesid, et on õnnejuhus, et Jason ära ei surnud. *


Krt, ma oleks siis ise talle järele hüpanud.

Igatahes, kohe peale kohalejõudmist viidi ta intensiivi, kuid järgmisel päeval toodi ta juba tavalisse üksikpalatisse.

Eile kästi mul koju minna, kuna nad väitsid, et pole mõtet ns passida - nkn ei saanud veel midagi täpselt teada. Täna aga lubati meid juba palatisse. Meid = mina, Jasoni vanemad ja Adrianna.


Ta vanemad olid koju läinud, Ade kohvikusse ja mina lihtsalt istusin seal, kuni sain.
Mind ei huvitanud, et ta vajas puhkust – kui egoistlik minust – et ta oli äsja tulnud operatsioonilt ja värki. Ma pidin teadma.
Kuid ma teadsin. Mina. Vastus oli lihtne, kuid .. raskesti teadvustatav. Ma poleks pidanud MITTE KUNAGI teda jätma. Mitte kunagi .. mitte kunagi .. mitte kunagi .. kunagi .. kunagi. Sõnad käisid mu peas ringiratast ja lõpuks oli mul tunne, et keegi lihtsalt karjub neid mu peas. Surusin sõrmed oimukohtadele ja masseerisin neid, proovides vabaneda valust.

* Tegelikult oli ime, et Jason suutis ellu jääda, nagu arstid ütlesidki. Ja EI, ma ei mõelnud seda mitte mingil juhul halvustavalt. Et nagu : "Mis mõttes ta ellu jäi?!" Ei, ma ei teeks mitte kunagi nii. Mitte .. kunagi. Aga see oli endiselt ime. Ime .. mille peale ma salamisi, isegi enda teadmata, oli lootnud. Sest ma ju ei teadnud, et Jason üldse .. saab seda teha.

Ma polnuks kunagi arvanud, et ta tõesti võib võtta narkootikume, ja lisaks veel proovida enesetappu sooritada. See oli lihtsalt nii .. mittejasonilik.*

"Preili? Preili Forbz?" Noor medõde raputas mind õlast - nähtavasti olin tukkuma jäänud.
"Mh?" Hõõrusin uniselt silmi, piideldes seinal olevat kella. Whoa, ma olin siin juba 6 tundi.

"Külastusaeg on läbi. Te peaks koju minema. Te olete väsinud."
"Kas ma homme saan tulla?"


Ta naeratas ujedalt. "Vaevalt et härra Lockwood paari päeva jooksul üldse ärkab. Pealegi, ta vajab puhkust. Loomulikult võite te tema palatis tasakesi istuda... Iseasi, kas see aitab või..."
"Tänan teid," laususin vaikselt.


"See on meie töö," vastas ta lihtsalt.
Naeratasin talle väsinult. "Nägemist,"
"Nägemiseni,"


***


"Ade... anna mulle andeks," sõnasin, kui tüdruk mu koju viis. Mul olid ju ainult mootorratta load.
"Sa ei ole süüdi, Caro,"


"Kuidas siis ei ole? Mina jätsin Jasoni maha .. minu pärast ta..."
"Shh. Ma tean, mis selle taga on."


"Mi-mida?" kogelesin ma.
"Mulle ei meeldi Zack. Mulle ei meeldi see, kuhu Jason end mässinud on. Ma ei saa aga kahjuks sinna midagi parata. Kuid sina saad."


"Mina?"
Ta noogutas. "Jason armastab sind, isegi kui ta seda veel tunnistanud pole. Ta pole mitte kunagi kedagi niimoodi armastanud, nagu ta armastab sind. Ning sinu pärast on ta valmis sellest kõigest loobuma."


Pöörasin pilgu välja. "Mitte peale seda, mida ma tegin..."
"Ma kuulsin sellest. Chan rääkis mulle veidi... Mul on kahju."


Raputasin pead. "Mis tehtud, see tehtud. Kahjuks."
"Seda annab parandada."


"Ma ei saa parandada seda, et ma pmst petsin Jasonit,"
"Ei, seda mitte," nõustus Ade. "Aga seda annab unustada."


"Kuid see on raske,"
"Muutused ongi rasked. Kuid nad teevad head."


"Ma arvan. Loodan selle peale."
"Sa saad hakkama, Caro. Sa oled tugev."


"Ma ei ole tugev..."
Tüdruk turtsatas. "Muidugi oled. Mitte keegi teine ei oleks minu venda välja kannatanud."


Tahtmata turtsatasin samuti. "Marjorie kannatas ju,"
Tüdruk lõi käega. "Ainult raha pärast,"


"Raha pärast?"
"Ta lootis, et Jason abiellub temaga."


"Sa teed nalja,"
"Nope,"


"Tegelt?"
Ta noogutas.


"Whoa..." venitasin ma.
"Jeap, Jason oskab,"


***


"Aga aitäh sulle siis,"
"Pole tänu väärt,"


Ade nõjatus aknast välja. "Ja ära unusta, mis ma sulle ütlesin,"
"See tundub suht võimatu missioon..."


"Challenge considered?"
"Challenge accepted," kostsin vastu, kuigi polnud absoluutselt kindel, mida ma tegema peaks.


***


Paari tunni pärast olukord paranes - ma teadsin vähemalt, millest ma alustama pidin.
Valisin telefonil õige numbri ja jäin ootama.


"Jah?" Tema hääl kõlas ootusärevalt.
"Jake, sa pead siia tulema. Kohe."


"Mis viga?"
"Kohapeal räägin. Kiirusta."


***


Jake oli minu pool hiljemalt 15 minuti pärast.
"Nii, mis meie printsess tahab mulle teatada?"


"Oo, küll see sulle meeldib," Oi kuidas ma tahaks selle õnne tema näolapilt minema virutada. Mm .. seda ma ju kohe peaaegu et teengi.

"Ma olen meelitatud," lausus ta oma ninnu-nännu häälega.
Öak. Ja selle tüübi vastu mul tärkasid mingid tunded kunagi? 3 haha-d 4 korda, tõepoolest. "Ma loobun plaanist," laususin lihtsalt, vaadates talle otse silma.

Ta pilgutas paar korda silmi, naeratus aeglaselt näolt haihtumas, jättes sinna .. viha? "Mida?!"
"Ma loobun plaanist, Jake. Seda me sisse ei arvestanud."


"Mida seda?"
"Jason oleks minu pärast ära surnud."

"Mida sa ajad?"
"T*ra küll, Jake, ära teeskle siin, et sa ei tea midagi. Zack on sellest raudselt kõigile juba jahvatanud."

"Khm," Ta köhatas. "Olgu, lähme siis raskemat teed pidi. Ma tõesti tean, mis Jasoniga juhtus. Mis
 see sinusse puutub?"

"Mu jaoks on tunded küll tähtsad, kuid jätame nad praegu kõrvale. Esiteks, meie plaan ei ole enam plaan. Nii palju, kui ma aru sain, jätsid sa lihtsalt osa asju Zackile rääkimata, kuid tegid siiski oma tööd, lisades sellesse naudingut. Teiseks, sa kasutasid mind ära. Sa tahtsid lihtsalt, et ma sulle kätte annaks, muud midagi. Pluss sa valetasid mulle oma tunnete kohta. Kolmandaks, mis on tähtsaim  siinkohal, ma armastan Jasonit. Ma ei saa nii tema tunnetega mängida."

"Oioioi, kui tundlikeks me oleme muutunud. Tol ööl sa olid küll pigem emalõvi kui see kassipoeg, keda sa endast praegu kujutad. Ma tean liigagi hästi, kuidas see Jasonile mõjus, ta ei anna sulle enam kunagi andeks, ta ei taha sind enam - kui sa nüüd minuga lahku lähed, jääd sa igaveseks üksi. Ma saan sulle vähemalt naudingut pakkuda ja tõsta su prestiiži."


"Oioioi, kui teistsuguseks me oleme muutunud. Sa ei ole enam see, kes sa olid siis, kui ma sinuga alles tuttavaks sain. Ma üldse kahtlen, kas sa üldse olidki selline .. teistsugune. Aga vahet pole. Tõsi on, et ma ei tunne enam sinu vastu midagi - sa ei ole mulle enam isegi sõber. Lihtsalt järjekordne jackass sealt 'koorekihist', kes ajab taga kergemeelseid tüdrukuid, kes talle kergelt kätte annavad."


"Ära unusta, et sa olid üks neist," pistis ta vahele.
Virutasin talle laksuva kõrvakiilu. "Sa ikka üldse ei arene,"


Ta hõõrus ärritunult oma põske. "Siis saab kogu kool sellest teada,"
"Sellest, et Caroline Forbz andis kätte ühele 'koorekihist'? Okei, suht pohh tegelt. Mul on sel juhul ka siis nii mõndagi huvitavat rääkida."


Ta surus mu vastu seina. "Sa püsid vagusi,"
"Vaid siis, kui sina püsid,"


"Sa ei ähvarda mind!"
"Sina mind samuti mitte! Ja nüüd, lahku siit majast ja kohe! Sa oled siin nüüd mitte keegi, sa oled minu jaoks mitte keegi! Ja meie 'plaan' on nüüd läbi! Nüüd kao mu silmist!


Ta käed vabastasid aeglaselt mu kõri. "Ma ei jäta seda nii,"
Ta sulges ukse suure pauguga.


"Mina samuti mitte," sosistasin vaikusesse.

***

В плену у серых стен и мокрых крыш домов 
Луна среди антен
На стенке календарь и под окном фонарь
И никаких проблем

Вот только нет тебя, а я
Себя накручиваю чeрною тучею 
Думаю мучаю, ааа  
Знаешь не круче ты

Всего хорошего ведь это я тебя брошy на...
Это будет не сложно! Как доконала любовь-война
Всего хорошего ведь это я тебя брошу на ветер
Это будет не сложно на так доконала любовь-война

Дыханье на стекле оставлю недопитым кофе на столе
Я у себя внутри, сотру вчерашний миг и никаких проблем 
 
И больше нет тебя а я
Себя накручиваю чорною тучею
Думаю, мучаю, ааа
Знешь не круче ты... 
 
Всего хорошего ведь это я тебя брошy на...
Это будет не сложно! Как доконала любовь-война
Всего хорошего ведь это я тебя брошу на ветер
Это будет не сложно на так доконала любовь-война
 
Всего хорошего ведь это я тебя брошy на...
Это будет не сложно! Как доконала любовь-война
Всего хорошего ведь это я тебя брошу на ветер
Это будет не сложно на так доконала любовь-война 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar