16.11.11

Открой моё сердце #43: Back to December

Tagasi reaalajas

I'm so glad you made time to see me
How's life, tell me how's your family
I haven't seen them in a while
You've been good, busier then ever
We small talk, work and the weather
Your guard is up and I know why

'Cause the last time you saw me
Is still burned in the back of your mind
You gave me roses and I left them there to die

So this is me swallowing my pride,
Standing in front of you saying I'm sorry for that night
And I'd go back to December all the time
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing I'd realized what I had when you were mine
I'd go back to December, turn around and make it all right
I'd go back to December all the time

 Sel päeval ma tahtsin lihtsalt rahu. Vanemad oli sõitnud venna tantsuvõistlustele Melbourne'i ega pidanud enne ülehomset tagasi olema. Seega oli vähemalt selles suhtes rahulik.

Alasia ja Cassie pakkusid, et võiks korraldada peo, kuna kodus polnud nkn kedagi, kuid ma keeldusin. Ma mäletasin liigagi hästi eelmist pidu ja .. ma kartsin, et tema võib tulla.

Seega, ma lihtsalt istusin oma toas, Angel süles, kudusin suvekleiti ja lihtsalt laulsin. Muusika kostus üle kogu maja - et ma ikka oma mõtete eest kindlalt kaitstud oleks.

"These days I haven't been sleeping
Staying up playing back myself leaving
When your birthday passed and I didn't call
And I think about summer, all the beautiful times
I watched you laughing from the passenger side and,
Realized I loved you in the fall
And then the cold came, the dark days when fear crept into my mind
You gave me all your love and all I gave you was: 'Goodbye'."  

Taylor paneb ikka nii täppi.
"Kas tõesti?"

Jason?! Pöördudes ümber, langesin siiski pettumuse osaliseks. "Jake, kas sa tead, et pole ilus inimesi ehmatada?"
"Aga sa ei ehmunud,"

"Ma olen selgeltnägija,"
"Kui armas. Mulle meeldivad selgeltnägijad."

"Ära mitte proovigi,"
"Sa oled ikka nii..."

"Jäta," Ma keerutasin tooliga ühe ringi.
"Kas sa tõesti ei tunne mu vastu midagi?"

"Ei," Keerutasin end uuesti.
Järgmisel hetkel peatas Jake järsult mu tooli ja vaatas mulle siis otsa.

"Ja sa tahad öelda, et pole kunagi tundnud?"
"Ee..." Kunagi ma ju tundsin. Kuid ma ei saa talle seda öelda, ei saa, ei saa.

"Siiski tundsid,"
Pöörasin pilgu maha. "Ammu,"

"Mitte nii ammu,"
"Ainult alguses, Jake, see läks üle,"

Tema lähedus lämmatas mind. Ta käed oli kummalgi pool tooli käetugesid, nii et ma olin suhteliselt 'vangis'.
"Kas sa oled kuulnud tagasitulevatest tunnetest?"

Muidugi. Kehitasin õlgu. "Mul on kogemust,"
"Siis proovi,"
Poisi huuled katsid mu suu.

Samal ajal lõpetas Taylor laulu, millest ma poleks kunagi arvanud, et see tõeks saab:

So this is me swallowing my pride,
Standing in front of you saying I'm sorry for that night
And I'd go back to December all the time
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing I'd realized what I had when you were mine
I'd go back to December, turn around and change my own mind
I'd go back to December all the time

I miss your tan skin, your sweet smile, so good to me, so right
And how you held me in your arms that September night,
The first time you ever saw me cry
Maybe this is wishful thinking
Probably mindless dreaming
If we loved again I swear I'd love you right

I'd go back in time and change it but I can't
So if the chain is on your door, I understand

But this is me swallowing my pride,
Standing in front of you saying I'm sorry for that night
And I'd go back to December
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing I'd realized what I had when you were mine
I'd go back to December, turn around and make it alright
I'd go back to December, turn around and change my own mind
I'd go back to December all the time

All the time

***

Jason

"Chantal! Ära hakka jälle peale, palun. Saa aru juba üks kord, et isegi kui meil on sarnased isiksused, siis ma ei aruta oma tundeid kellegi teisega. Ma ei ole nagu .. Caro!" Kurat küll! Mis kõigil tüdrukutel viga on? Miks nad kõik tahavad alati kõike teada?

"Caro ei räägi enam oma tunnetest. Kui ta seda teeks, siis ma teaks, mis selle kõige taga on!"
"Vahet tõesti pole, me ei räägi praegu sellest,"

"Ära tee nägu, et sind ei huvita,"

"Tead mis..?!"
"No mis?"

"Ei midagi, unusta ära,"
"Ei, ei unusta. Ma ei saa lasta teil kahel lihtsalt niimoodi lahku minna."

"Me oleme juba lahus. Ta on Jake'iga nüüd."
"Talle ei meeldi Jake,"

"Või kas ei meeldi? Kunagi ta ju meeldis talle. Keegi ei tea, kas tunded on üle läinud. Või siis on veel selline variant, et tunded tulid tagasi."

"Jason, ära aja jama suust välja. Sa tead, et Caro armastab sind ja ainult sind."
"Kui ta mind armastaks, oleks ta praegu minuga,"

Õigupoolest tuli mulle meelde meie 'läbu' Brittany juures suve alguses, kui ma kuulsin Carot ja Jake'i rääkimas ning tüdruk oli siis öelnud, et Jake on talle vaid sõber.

Kuid miks, kuradi pärast, ta siis oli Jake'iga?
"Kuule, ma ei tea, mis selle taga on - ta on vait selle koha pealt-, kuid ma tean, et ta kahetseb seda. Sa pead panema ta end kuulama."

"Sel ei ole mõtet,"
"Jason,"

"Ma ei lähe sinna. Seal on tema."
"Armukadedus?"

"Mida? Ma ei armukadetse."
"Kas tõesti? Kõik armukadetsevad."

Miski Chantalis paneb lihtsalt rääkima. See sundis mind murdma üht oma tähtsamatest põhimõtetest - hoia oma tunded vaid endale. "Noh, tõsi on, et .. mul on raske näha kedagi tema ümber, sest ma olen temasse armunud .. Õigemini olen olnud juba pikka aega."

"Tegelt?! Mis asja sa siis passid siin? Torma ta juurde, ta hüppab rõõmust lakke! Ta on seda tahtnud kuulda juba algusest peale."

"Ta ei hüppa rõõmust lakke,"
"Muidugi hüppab, mine, mine!"

Niisiis ei jäänud mul muud üle, kui välja minna, autosse istuda ja Caro poole sõita.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar