26.11.11

Открой моё сердце #50: Revenge

Oh sa raksatust! Ma tõepoolest ei oska lühilugusid kirjutada :D Aga igatahes, vähemalt saavad lugejad seda veel piisavalt nautida :)

***

Caro

Terve päeva ma mõtlesin, kui kohmakalt oli see situatsioon välja kukkunud.
Loll mina! Miks ei võinud ma talle tõde öelda? Niigi 2,5 aastat oodanud, et seda öelda saaks, ja ei, ikka ma vaikin. Ma olen ikka idioot küll.

***

Istusin kodus, masetsedes endiselt selle tobeda situatsiooni pärast, kui kuulsin, et ema kutsus mind. Kiirustasin trepist alla ning liikusin koridori, kust hääl tuli.
Esikus seisis üks tüdruk, kes mulle küll tuttav tundus, kuid kelle nimi mul kohe kuidagi meelde ei tulnud.

Äkki ma nägin teda kuskil tänaval või midagi? "Hei," tervitasin teda küsivalt.
"Caroline, kullake, see on..."
"Ma olen Christina," segas tüdruk vahele.

No muidugi. Ta on ju Zacki .. tüdruk. Oota, mida?! "Jah, jah, mulle tuleb meelde nüüd," sõnasin kiiresti, proovides hakkama saada oma närvilise olekuga.
"Mul oleks vaja sinuga rääkida," jätkas Christina.

"Jah, muidugi. Minu toas sobib?"
"Muidugi,"

"Kas ma toon teile midagi?" küsis mu ema viisakalt.
"Pole vaja, tänan teid," vastas Christina ja me suundusime minu tuppa.

Mu süda tagus meeletult segadusest ja paanikast.  
Millest tal minuga vaja rääkida on? Kas Zack saatis ta? Kas midagi on väga valesti? Muidugi on, need asjad ei käi nii.
Jõudes tuppa, sulgesin igaks juhuks ukse, kuigi kaalusin hetkeks, kas poleks mõttekam see lahti jätta. Nii igaks juhuks.
Kes teab, äkki ta tahab mu ära tappa või midagi?

"Millest sa siis rääkida tahtsid?" küsisin Christinalt, käsi närviliselt mudides.
"Asi on Zackis,"
"Jah, ma saan aru, aga ma ei usu, et ma olen õige inimene sind aitamaks, ma..." ..vihkan teda.

Christina tõstis käe mu vaigistamiseks. "See puudutab Jasonit .. ja Jake'i .. ja tõde,"
See oli see koht, kus asi mind huvitama hakkas. "Ma olen täiesti kuuldaval,"

Christina naeratas mõistvalt. "Valmistu ette - see ei ole nii pealiskaudne ja lihtne, kui sa arvad,"
"Ma sain juba ammu aru, et siin ei ole kõik nii lihtne ja pealiskaudne,"

Ta noogutas mõistvalt pead. "Niisiis, Zack, Jason, Jake ja paljud muud on ühes klannis. Klannis, mida sa võid nimetada maffiaks, sest seda see õigupoolest on."

"Maffias?" küsisin ma uskmatult.

"Jah. Zack on kogu selle asja allboss. Ma ei tea, kes on kogu selle gängi juht ja tänu jumalale, et ei tea.

Jason ja Jake capod ehk caporegimed. Ehk siis need, kes on sõdurite aka musta töö tegijate juhid. On veel nende abilised, keda ei loeta päriselt klanni liikmeteks, kuid see on juba teine lugu.

Igatahes..."

Ma peatasin tema jutuhoo: "Miks? Miks sa mulle seda kõike räägid?" Ma olin küll šokeeritud ja värki, kuid ma tundsin, et ta ei tulnud mulle seda niisama heast tahtest rääkima.
"Sest ma vajan kättemaksu,"

"Kättemaksu kellele? Ja miks mina?"
"Zackile, kullake. Sest sina vihkad teda sama palju kui mina."

"Kuid te käite!"
"Mitte peale seda, kui ma ta ühe bimboga avastasin,"

"Oh. Mul on kahju,"
Tüdruk lõi käega. "Mul isegi mitte. Zack on liiga ego, et temaga olla."

"Kuid, Christina? Miks sa valisid just minu?"
"Sest Zack hävitas su elu. Ta võttis sult inimese, keda sa armastad."

"Kuidas sa seda kõike tead?"
"Ma veetsin Zacki kõrval klannis 3 aastat. Ma nägin teda, peabossi nõustajat, caposid, sõdureid... Ma tean pmst kõikide inimeste elulugusid. Kes, millal, kus, kellega... Ja seda, kuidas Jason sinust räägis, kui ta Zackiga rääkimas käis... Ta tõepoolest armastab sind. Ja sina armastad teda. Seda ma näen juba sinu silmadest. Teil põlevad need ühesuguselt, kui te üksteisest räägite."

"Tõesti?" küsisin lootusega.
"Muidugi," naeratas Christina.

"Mida Jason klannis tegema peab? Ma ei tea maffiast peaaegu mitte midagi..."
"Üldiselt tegeleb maffia igasuguste illegaalsete asjadega. Narko, suitsud, tüssamised, relvakaubitsemised..."

"Kas nad .. tead küll .. inimkaubitsemisega ka kuidagi seotud on?"
"Üks neist. Stanley on ta nimi. Tema grupp 'Anela' tegeleb sellega. Kuid mitte kellegi teise oma."

"Mida Jason teeb?" küsisin kannatamatult.
"Jason on 'Laskur'. Tema grupp .. noh, nad üldiselt veavad narkot laiali."

"Miks siis 'Laskur'?"
Christina olekut vaadates sain aru, et ta on kahe vahel.

"Palun, räägi mulle, ma pean teadma,"
"Nad .. nad peavad vahel .. kõrvaldama .. inimesi,"

"Püha jumalaema," sosistasin.
"Jason vaid juhib seda. Annab juhiseid ja nii. Ning viib vahel narkot laiali."

"Kuller," sosistasin taas. Nüüd sain aru, mida ta sellega mõtles. "Ta ei tapa kedagi, ega?"
"Ei, nagu ma ütlesin - musta töö teevad 'sõdurid'. Tema vaid juhib."

Hingasin pahinal välja. "Seegi hea,"
"Jah, vot selline lugu,"

"Pole eriti kerge seda kõike seedida..."
"Sa saad hakkama. Õigupoolest olen ma suhteliselt üllatunud, kui kergelt sa seda kõike vastu võtad."

"Tegelikult on mu sees torm praegu, aga see .. tundub tõde olevat. Ma teadsin, et see ei ole nii kerge, kui ma arvasin. Maffia on muidugi .. ma poleks seda kunagi arvanud, aga... Kas on veel midagi, mida ma peaksin teadma?"
"Klanni nimi on "The Assassins","

"Miks Zack mind vihkab?"
"Hea küsimus. Mul läks hulk aega, et see välja nuputada. Aga ma ütlen enne, et ta tegelikult ei vihka sind. Ma tean, et tema käitumist vaadates on seda raske uskuda, kuid kuula mind.

Asi on selles, et peale seda, kui sa Jasoni ellu tulid .. ta muutus inimlikumaks. Ta ei tahtnud enam klanni kuuluda. Ta ei tahtnud vedada narkot laiali ning juhtida inimesi, kes tapavad teisi - olgugi kurjategijaid. Kuid üks omerta tingimustest on, et organisatsioonist saab lahkuda ainult ühel viisil - surmaga."

Ahmisin õhku. "Surmaga?! Kas siis selle pärast ta..?"
"Ma ei tea. Võib-olla."

"Issand jumal! Oota nüüd, räägi edasi."
"Nii. Jason tahtis lahkuda, kuid ta oli Zacki parim sõber - enne kui Zack otsustas, et omada head kohta on parem, kui omada sõpra. Ning pealegi, Zacki arvates on Jason tema parim capo. Seega ei tahtnud ta teda kuidagi ära lasta. Niisiis leidis ta, et kui sa petad Jasonit, siis ta muutub kurjaks ja agressiivseks ning elab seda teiste peal välja."

"Nii et ta ei vihka mind... Ta on lihtsalt oma nii juhtkohas kinni, et teeb kõik, et bossi heakskiitu saada?"
"Umbes nii,"

"Isver, kui egoistlik,"
"Täpselt,"

"Mida sa teha tahad?" küsisin veidi aja pärast, kui taastunud olin. See oli tõesti väga sügav...
"Ma vajan kättemaksu. Ma tahan Zacki üles anda."

"Politseisse?"
"Täpselt. Kuid mu elu on ohus, kui ma ainult Zacki üles annab - nende see ülemine tapab mu siis. Õigupoolest on mu elu juba praegu ohus. Vähe sellest, et ma teadsin Zacki saladust, siis nüüd, kui me lahku läksime, pole tal midagi mu tapmise vastu."

"Kui ta sind tagasi ei taha..."
"Mida?"

"Zack. Kas ta sind tagasi ei proovigi võita?"
"Arvad, et ma ta võtaksin ta tagasi?"

"Mitte päriselt. Aga see aitaks sinu plaanis, meie plaanis." parandasin kiiresti.
Ma olin otsustanud, et olen sees juba siis, kui ta Zackist rääkima hakkas.
"Nii et sa oled sees?"

"Kindla peale,"
"Suurepärane. Mis selle tagasivõitmisega on siis?"

"Räägi mulle kõigepealt ülesandmisest,"
"No mul on vaja kuidagi neile politsei peale ajada ilma, et keegi minu peale mõtleks. Või sinu." lisas ta kiiresti.

"Selge see .. oota korra," tuli mul meelde. "Mis asi see ome .. omerta oli?"
"Maffia aukoodeks. Seal on kirjas tingimused, mida klanni liikmed järgima peavad. Lisaks on neil nn. "10 käsku"."

"'10 käsku'?"
"See on umbes midagi sellist, milline üks õige mafiooso olema peab. Ainuke probleem on see, et mõlemad on ülehinnatud. Tegelikus elus neid nii karmilt ei järgita."

"Selge... Mul vist on üks idee,"
"Ma kuulan,"

"Ütle mulle kõigepealt, kas mingi karistus siiski  on, kui midagi rikutakse?"
"Sõltub,"

"Okei, räägid siis. Aga minu idee - Zack peab üle astuma mingist tingimusest. Siis annab boss ta ise politseisse üles. Ja meie käed jäävad puhtaks."
Christina mõtles hetkeks järele. "Mul vist on üks tingimus, mis meid aidata võib,"

"Jah?"
"Klanni liikmete tüdrukuid/naisi peab kohtlema austusega, teised klanni liikmed ei tohi neid himustada .. ning neid ei tohi tappa,"

"Aga Jake..."
"Jah, Jake tegi seda, mis sest, et Zacki käsul. See on isegi mõnes mõttes lubatud. Ma mõtlen, et teiste tüdrukute himustamine, tead küll. Aga tapmine .. vot see on karmilt karistatav."

"Oota korra," See oli nüüd see koht, kus ma päris lõpuni asja ei mõistnud. "Kas sa tahad öelda, et Zack peab...?"
"Ta peab su tapma, jah,"

"Mida?! Aga..." Ma tahtsin talle vastu vaielda, kuid jäin siis ühe asja peale mõtlema. Ma teadsin alati, et olin Jasoni nimel ükskõik milleks valmis. Kui see ta päästab ja Zack oma tasu kätte saab... "Ma olen nõus," ütlesin siis.

"Whoa. Esimene tüdruk, kes on sellise asja pärast surema. Minu respect. Aga tegelikult ei pea sa surema. Ka haavamine kuulub asja juurde. Ja see, et sa surema oled nõus .. noh, see lihtsustab asja. Igatahes, minu idee oli selles, et Zack  peab tahtma sind tappa. Ja kui ta seda juba valmis tegema on .. vot siis tuleb boss kohale. Mis sa arvad?"

Ja siis ma ütlesin midagi, mida ma poleks arvanud end kunagi ütlevat. "See on suurepärane," Haha, kes on näinud/kuulnud kedagi, kes arvab enda haavamisest ja võimalikust surmast, et see on suurepärane?

"Sa oled uskumatu... Mis selle tagasisaamisega siis oli?"
"Zack tuleb raudselt sind tagasi nõudma - te olite ju 3 aastat koos. Ta pole vahepeal kellegagi koos olnud, ega?"

"See oli esimene kord, kui ma ta kellegagi leidsin..."
"No vot. Siis ta raudselt tahab sind tagasi. Ja sa annad talle andeks. Siis tead sa täpselt tema plaanidest. Ja see aitab meid."

"See on suurepärane," kordas Christina minu öeldud sõnu.

***

Christina (Eva Longoria)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar