07.07.11

Открой моё сердце #25

"Niisiis,"
Seisin nõutult oma suure kapi ees, proovides leida midagi sobivat. Alguses tahtsin panna midagi avatumat, kuid siis tuli mulle meelde mu unenägu ja midagi mu sees ütles, et kui ma ei taha, et see juhtuks, pean riietuma tagasihoidlikumalt.
*Btw, ma tõesti proovisin mitte mõelda sellele kogu päeva mitte mõelda ja püüdsid kogu aeg end tegevuses hoida, kõrvaklapid kõrvas, et mõtted tahtmatult Jake'ile ja .. juhtunule ei libiseks.*
Leidsin kapist heleroosa tuunika, mis paljastas veidi mu õlgu, mustad retuusid. Tegin punupatsi, kerge meigi, pisike südamekaelakee ja käevõru ning valmis ma olingi. Mantel, müts, sall, saapad, uks.
Esialgu pidin minema Jasoniga, kuid tal oli tõesti vaja midagi korda teha ja ma läksin Cassie, Micha ja Alasiaga.
Vähemalt Alasia segab ära asjaolu, mis esines unenäos.
Kuna nad elasid kaugemal, saime minu maja juures kokku, et siis Jake'i juurde edasi minna.
See kõik oli nii segane. Kõigepealt ta peaaegu et ahistab mind ja siis lihtsalt laseb mu lahti ja .. STOP! Kurat, jää vait, Caroline!
"Caroline!"
Pöörasin end närviliselt ümber. Kas ma juba räägin iseendaga?
"Hei, Caro!" Alasia kallistas mind.
Silusin salgu kõrva taha. "Hei, jaa, te tulite .. juba?"
"On sinuga kõik korras?" uuris Michelle .. hoolivalt. Ka teistele ei jäänud mu närvilisus märkamatuks.
"Ah, lao välja," sõnas Cassie.
"See ei ole midagi. Õigemini, noh, vend jälle käis närvidele."
"Tavaline,"
"Oojaa,"
Muidugi petab see neid ära.
"Kuule, sul siin päris lähedal ju,"
Olime jõudnud Jake'i maja ette.
"Noh, jah. Kas me jõudsime liiga vara?"
"See oleks pidanud kõlama pigem nii: 'Jaa! Ma elan nii kuuma kuti lähedal ju.', mitte 'Noh, jah.'" väitis Cassie.
Kallutasin pea mõtlikult viltu. "See kõlanukski .. kui ma Jasoniga ei oleks,"
"O my god, sa oled nii kinni ühes kutis lihtsalt," sõnas Michelle.
"Palun, ära kasuta seda Aaroni väljendit. Mul tekib allergia juba selle peale."
Alasia viibutas sõrme. "Ei-ei, see ei kõlanud nagu Aaron ütleb. Vaata, Aaron ütleb: 'Ou mai gaad', aga Micha ütles: 'Ou mai good'."
"Suur vahe,"
"Jaah,"
"Tegelt on küll - see ei kõlanud nii naljakalt,"
See ajas kõik naerma, sest Aaron tõesti oskas kasutada seda väljendit. Ütleks nii, et ma - ja ma pole ainuke - pole ealeski kuulnud ühtegi poissi seda nii palju ja nii tihti kasutamas :D
Uks avanes.
"Ma vaatan, et teil on juba siin lõbus," ütles Jake armsalt.
Kihistasime vaikselt edasi, kõigi pilgud suunatud minu poole.
Ee .. mida? "Hei, jaa, me siin lõbustame ennast,"
Jake viipas kutsuvalt majja. "Tore teid näha,"
"Ma oletan, et pidu muidugi ei alanud meieta, kas pole?" uuris Cassie koridoris.
"Oo jaa, me ootasime teid,"
"Nii et keegi siiski on siin,"
"Jeah, Aaron, Jason, Hannah, Ed,"
"Jason?" imestasin ma.
Jake piidles mind. "Mis siis?"
Raputasin pead. "Ei midagi,"
Tüdrukud olid juba suundunud Jake'i maja peale.
"Ilus maja sul," kuulsin Michelle'i vaimustunud häält.
"Tahad ka majatuurile minna?" küsis Jake.
"Ma... olgu, lähme," Tahtsin kõigepealt Jasonilt uurida, kuidas ta siia varem sai, kuid otsustasin kõigepealt maja üle vaadata.
Käisime kõigepealt üleval Jake'i venna, õe, vanemate ja vannitoas. Siis veel garderoob.
"Ja see on minu tuba," avas ta ukse järjekordsesse tuppa.
"Wow, sul on ilus tuba," sõnas Alasia.
"Tänks,"
Tuba oli tõesti ilus... Mu pilku riivas üks foto laual, kuid ma ei teadnud, kuidas seda vaadata, ilma et teised seda märkaks. Ma ju tõesti ei saanud lambist teise inimese tuppa minna ja kohe hakata asju näppima. Minu õnneks liikusid tüdrukud edasi tuppa, nagu meil tavaks oligi, kui me kellegi maja uudistasime, ning ma järgnesin neile.
Kümme lühikest sammu ja ma olin laua juures.
"Eh .. Jake?" Pöörasin end ümber poisi poole, kes ukse juures seisis meid oodates.
"Jah?" Ta tõstis pilgu oma telefonilt.
"Miks sul minu pilt laua peal on?" Näitasin talle must-valget pilti endast - see oli minu facebookist.
Otsekohe tundsin toas uudistavate Cassie, Micha ja Alasia pilke endal.
Cassiel oli parajasti oi-mis-siit-nüüd-välja-tuleb-nägu, Alasial paistab-et-ta-ei-meeldinud-sulle-asjata-nägu ja Micha vaatas Jake'i lihtsalt kahtlustavalt. Ja ma ei saanud talle süüks panna, et tal polnud mingi eriline nägu, kuna .. ta ju ei teadnud midagi minu järgmisest-eelmisest crushist.
*Ma mõtlesin, et järgmine peale Jasonit, kuid eelmine, kuna ma olin praegu Jasoniga... Okei, see oli endiselt segane.*
Ning siis pöörasime oma uurivad pilgud Jake'i poole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar