27.07.11

Открой моё сердце #30: According to plan

"Ma... mida?" Tundus, nagu Jason ei oleks vahepeal endale üldse midagi teadvustanud.
"Kus sa siis töötad?" küsisin ma, püsides rahulikult. Kui hull saab see ikka olla?
"Ma... ma .. ei saa öelda,"
"Miks?"
"Sest see... kinnine äri,"
"Narko, bordell jne?"
"Kas see oli sarkasm?"
"Ei,"
"See .. ei ole nii. See on lihtsalt kinnine äri."
"Kas sa juhid seda või..?"
"Või,"
"Mida sa siis teed? Ei, palun ära vaata mind ma-ei-saa-öelda-pilguga."
"Täidan käske, mis mul kästakse teha," andis ta pisut järele.
"Ja mida sul kästakse?"
"No.. pmst, ma olen suht kuller ikkagi. Kord viin kedagi kohale, kord midagi..."
"Kus?"
"Ma... kas ma võin vastamata jätta?"
Kiristasin vaikselt  hambaid. "Ma lootsin, et saladused meie vahel on läbi,"
"Või kas on?"
Pöörasin end ehmunult ümber, poisist eemale.
Mida see veel tähendas? Kas ta..? Ei, ta ju ei saa.
"Hei, rahu,"
Jason oli vaikselt mu selja taha tulnud, pani käed mu seljale ja suudles õrnalt mu õlga, liikudes aeglaselt kaela poole.
Kallutasin kaela. "Sorry, ma tean, et meil on endiselt mingid saladused... Ma lihtsalt..."
"Ššš... Sa ei pea nii palju rääkima kogu aeg,"
Muigasin ja pöörasin end täielikult poisi poole, et teda kallistada. Lihtsalt kallistada. Tunda tema soojust ja hoolimist...
Tema käed pitsitasid tugevamini mu taljet.
"Ma armastan sind," sosistasin tema rinna vastas.
"Ma hoolin sinust. Väga." vastas ta.
"Kuid ei armasta," ohkasin ma, kuid ei lasknud temast lahti.
"Anna andeks. Ma lihtsalt ei taha sulle valetada. Sa meeldid mulle.. väga. Aga ma ei tunne veel, et armastaksin sind."
"Hea seegi, et sa ei valeta," Mu hääl kõlas juba pettunumalt.
"Kuule," Jason kergitas mu lõuga, et ma talle otsa vaataks, "ma luban sulle, et ma hakkan sind armastama."
"Ma väga loodan..."

***

Michelle ilmus kell 5. Temaga olid kaasas ka Cassie ja imekombel ka Chantal, kellel lihtsalt polnud midagi paremat teha. Ja noh, eks peab temalgi vahel 'lõbus' olema.
Jutumärkides, sest Chantal ei pea lõbuks enda täisjoomist ja laamendamist. Või siis vaadata, kuidas teised end täis joovad ja laamendavad. Juhtub.
"Nii... oi," Michelle tahtis juba alustada, kuid Jasoni tulek hämmastas teda veidi.
Või siis oli see just mängult. Kes siis veel, kui mitte 5 aastat teatrikoolis käinud Micha teaks, kuidas üllatust teeselda, ilma, et seda märgatakas?
"Hei, tüdrukud,"
"Hei," viipasid nad talle.
Cassie vaatas mind huvitunult, samal ajal pööritas Chantal silmi ja raputas pead.
"Tore, et sina ka siin oled," sõnas Michelle, kui ma juba kartsin, et ta ütleb midagi "Sa oled ikka veel siin" või muud sarnast.
Jason siiski ei pea teadma, et ma tema võrgutamist kellegagi arutasin ja planeerisin... Õigus jaa, teatrikool. Muidugi.
"Juhtusin läbi astuma," vastas poiss.
Milline Jasonilik sarkasm... Tema ju ei käinud teatrikoolis, ega?
"Väga hea, väga hea, poiste käsi on alati tarvis," asus Micha juba asja kallale.
Mis meil siis oli vaja teha - veits mööblit ümber paigutada, põrandad tolmuimejaga üle käia, mingit näksimist valmistada...
Oli toimetamist, kuid 7ks valmis me igastahes olime.
Siis riietusime ja meikisime koos, mis oli muidugi väga lõbus. Meie riietus siis.
Michelle ise kandis ilusat õhulist kuldset kleiti, Cassie'l olid seljas sinine seelik ja beež topp, Chantalil hõbedane topp ja sinakashallid teksased. Ning mina kandsin leopardikleiti. (Kuna pidu toimus sees kingi me muidugi ei pannud)
"Tüdrukud, te näete võrratud välja," tegi Jason meile komplimendi, kui me trepist alla tulime.
"Caro, sul on lihtsalt nii hooliv poiss. Teeb komplimente ja puha..." sõnas Cassie.
"Küll sina ka endale selle õige leiad," sõnas Chantal lohutavalt.
"Nojah... eks ma siis praegu proovin ilma olla," kõlas Cassie vastus.

***

"Sa tegidki selle ära," sõnasin Michelle'ile, kes seekord isegi midagi kulistas.
"Yeah, tegin küll. See?" märkas ta mu pilku, "Josh segas mulle viinakoksi."
"Vaata aga," õrritasin ma, "kes joob."
"Ja vaata, kes ei joo,"
"Mul pole isu täna,"
Saatsin pilgu ühe teatud inimese poole.
"Teil oli tore, ma loodan,"
"Oojaa, väga. Tänan sind veel kord. Kuigi..." kirtsutasin nägu.
"Mis?" küsis ta ehmunult, "Talle ei meeldinud, tal ei läinud..."
"Rahu, rahu, terve klass ei pea sellest teadma. Ma mõtlesin hoopis, et komplekt oli küll ilus... Aga talle meeldis ilma rohkem."
Michelle hakkas naerma. "Sa juba ehmatasid mind,"
"Mmm... kellelgi siin on väga lõbus," sõnas Jason, haarates mu pihast.
"Kindlasti räägivad meid taga," nõustus Craig, kelle käsi rändas Micha pihale.
"Võib ka nii öelda," vastas Micha, kes oli juba kergelt vindine.
Pööritasin naeruga silmi. "Meil on lõbus jah, muidugi,"
"Õnnestunud pidu," kiitis Jason.
"Kõik tänud Michelle'ile, kes kõik korraldas."
Jason hakkas seda siis Michale üle kordama, kuid tüdruk oli koos Craigiga juba kuskile pagenud.
Järsku mulle tundus, et keegi jälgib mind. See oli imelik, arvestades, et mind ümbritseb umbes 20 klassikaaslast. Ent see oli väga selge tunne.
Vaatasin ümberringi, kuid ei märganud midagi. Vnoh, peaaegu.
Märkasin trepi juures Zacki, kes mulle aeg-ajalt mulle ja Jasonile kummalisi pilke saatis, ja Jake'i. Nad rääkisid millestki, või õigemini vaidlesid millegi üle.
Pöörasin pilgu kõrvale, kuna mulle tõesti ei meeldi inimesi jõllitada - ainukese põhjusega, et nad pärast vastu ei jõllitaks -, ning märkasin, et Jasongi vaatab sinna poole.
"Hei, mis on?" lehvitasin oma kätt tema näo ees, kui ta vahtis neid endiselt - juba 5 minutit, kui täpsem olla.
"Ei, kõik on korras... Mind lihtsalt hakkas huvitama, milles asi."
"Sa võid pärast ju Zackilt küsida,"
"Ee... Jah, muidugi." kõlas tema kuidagi eemalolev vastus.
Otsustasin sellele siiski mitte tähelepanu pöörata ja edasi pidutseda.

***

"Kallis, tooksid sa mulle ühe Premiumi külmikust?"
"Jah, ma niikuinii suundun sinna poole,"
Tõusin püsti ja liikusin köögi poole.
Olin kaevunud külmikusse, kui keegi oma käed mu taljele panin.
"Sa kohe ei suutnud oodata, mis?"
Pöörasin end ümber, teades, et see on ei keegi muu, kui Jason.
"Mida..?"
"Ššš..." sosistas ta, "Sa ei pea nii palju rääkima kogu aeg."
Miks ta..?
Minu mõtisklusi katkestasid Jake'i huuled, mis minu omi puudutasid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar