18.07.11

Открой моё сердце #27: Мамы дома нет

Jalutuskäigud metsas, kus me räägime vahel tõesti isiklikest asjadest. Isiklik peole kutsumine. Ma ei räägi Jasonile kunagi, et kohtun metsas Jake'iga. See kahtlane unenägu. Minu pilt tema laual.
"AAAH!" Vihahoos viskasin esimese ettejuhtuva asja - milleks osutus õnneks vaid padi - vastu seina.
Lihtsalt .. fukk, fukk, fukk!!!! Nii ei tohi olla. Nii fucking ei tohi olla. Krt, krt, krt. Nii, okei, rahu, Caro. Äkki sellele on tõesti loogiline seletus, et te olete kõigest sõbrad? EIIIIIIIII. See ei oleks siis nii kahtlane ega painaks mind. Crap! Nii, okei, mul on suva, et ma meenutan... ei, ma ei ole Michelle, ma ei nimeta end nii. Igatahes, jah, see on ainuke variant.


***


"Sa tõesti tahad seda teha?" Nagu ma arvasingi, oli Chan pehmelt öeldes šokeeritud.
Sulgesin silmad. "Mida sina teeksid, kui sulle meeldiks veel keegi, kui sa juba käid kellegagi?" küsisin, vaadates talle nüüd tõsiselt otsa.
"No igatahes mitte midagi .. sellist,"
"Ah, ma teadsin, et sa reageerid niimoodi,"
"Ja ometi sa tulid just minuga rääkima,"
"Noh... jah, ma ei ole päris kindel, kelle poole ma siis pöörduma peaks. Alasia, Cassie, Micha? Neil pole poisse ju. Ja Micha peaks mind üldse tead-küll-kelleks, kui sellest teada saaks,"
"Ma kuulsin oma nime - mis ma tegin jälle?" Micha maandus oma kandikuga meie kõrvale.
"Ee..."
"Caro tahab Jasoniga..."
"Tänks, Chantal," sisistasin ma.
"See on tõsi," kehitas tüdruk õlgu.
"Ohhoo. Ja sa leidsid ikka väga õige inimese, kellega rääkida... Ära solvu, Chantal."
Nimetatu vaatas talle hetk otsa. "Ja kuidas ma saaksingi solvuda?!"
"Igatahes, ma võin sind aidata, kui sa tahad,"
Jäime Michelle'ile otsa vaatama, suud lahti.
"Mida? Kas ma ei näe just sedasi välja, et võiksin midagi teada?"
"Ee... noh, ma kohe ei teagi,"
"Ma aitan sul outfiti valida, ära muretse,"
"Ee .. okei?"
Varsti liitusid teisedki ja me jätkasime teistel teemadel, meenutamata seda teemat päeva lõpuni.

***

"Nii, nüüd lähme Monroe'sse," võttis Michelle juhtimise enda peale.
"Kindel, et mul just seda vaja on?"
"Okei, meil on mingi maa kõndida siiski ja ma tahan teada, miks sa nii otsustasid teha. Siis ma oskan sind rohkem aidata. Kas teil on suhtekriis?"
"Ee .. mida? Sa räägid liiga kiiresti, ma ei saa mitte midagi aru."
"Nagu .. suhtekriis. Tead küll. Te olete juba kaks kuud käinud, tüdinud üksteisest ja nii edasi?"
"Ee-ei, asi ei ole üldsegi selles,"
"Milles siis?"
"Tähendab... asi on selles, et .. ma kardan, et ma võin meeldida Jake'ile. Okei, mitte päris seda, aga ma kardan, et kui ta mingeid märke osutab, siis ta võib hakata mulle meeldima." Ma ei hakanud talle rääkima, et Jake oli/on mu endine crush. Või lihtsalt crush. Praegune crush. Ma ei olnud isegi kindel.
"Nii et sa tahad magada Jasoniga, sest..?"
"Kindlustamaks seda, et ma endiselt armastan teda... Ja ma oletan, et see tegelikult kõlab megakahtlaselt ja hooralikult, nagu sa ütleks."
"Oo ei, kindlasti mitte... Võib-olla natukene. Nii vähe." Ta näitas sõrmedega. "Pealegi, sa ju vaatasid "90210"-i?"
"Jah, muidugi,"
"No vot. Mida tegi Naomi iga poisiga, kes talle meeldis? Ei, mitte nii. Mida ta tegi suhte kinnistamiseks?"
Püüdsin meenutada. "Ta .. pani üliseksika pesu selga, tõmbas mantli selga ja läks poisi juurde. Mida sa sellega öelda tahad?" Ta vaatas mulle see-on-ju-ilmselge-pilguga. "Oota, sa tahad öelda, et ma paneks ka mantli paljale kehale?!"
"Muidugi. Sa ei kujuta ette, kuidas see neid erutab. Sa teed isegi Jasonist hoopis teise poisi, kui sa tema poole nii lähed."
"Aga praegu on .. talv?"
"Siis sa pead seda enda pool tegema... Õigupoolest sa tunnedki end kodus paremini... Esimene kord, eks?"
Lõin silmad maha ja noogutasin.
"Kuule, ma olen kindel, et Jason on see õige. Ja sinu esimene kord peaks just temaga olema."
"Arvad?"
Tüdruk noogutas.
"Ma lihtsalt kardan, et me liigume liiga kiiresti,"
"Võib-olla tõesti. Aga koos. Mõtle, kui kaua see tegelikult kestnud on. Sa oled selle täiesti ära teeninud."
"Tegelt?"
"Oojaa,"
"Hah,"
Ja juba jõudsime me poodi.
Michelle orienteerus siin üllatavalt hästi. Näitas mulle vägagi erinevaid komplekte... Ma parem ei maini.
"No aga see?"
"Michelle, ma ei kavatse siiski hoora mängida,"
"Ah, jäta,"
"Siiski ei..."
Me vaatasime edasi.
"Tänks, Michelle, ma poleks kunagi arvanud, et..."
"Et mina sind selliselt aitan, jah, muidugi. Kuule, ma tean, et ma võin olla õel ja öelda järsult, kuid sa oled siiski minu sõbranna. Üks minu parimatest.
"Sina minul ka,"
Me kallistasime.
"Niisiis, mis sa arvad sellest?"
Mu karp vajus lahti. See komplekt, mida ta pakkus oli ühtaegu liiga kirglik ja samas  lihtsalt nii sobiv, et...
"Ma näen, et see meeldib sulle,"
"Ma .. ma .. ei tea, kas see meeldib talle,"
"Nalja teed?" Ta näitas mulle püksikuid. "Ta peab olema gei, et talle see ei meeldiks."
"Hahaa. Ja seda ta ei ole."
"Või kas ei ole?"
"Jälle." irvitasin ma, "Aga tegelt jah, siiski ei ole - ta ise ütles mulle."
"Oojaa, muidugi ta räägib sulle kõigest,"
"Ta ei valetaks sellise asja pealt,"
"Nojah, vaevalt küll. Siis paned selle selga."
"Wow .. see on tõesti nii .. ilus,"
"Jeah, on küll, ma ostan endale sellise kunagi,"

"On juba vaja?"
"Noh, tead..."
Ma arvan, et ta oli õnnelik, et olin riietekabiniis, et ei peaks tema nägu nägema.
"Oo... ära ütle, et..." ütlesin katkendlikult, kuna ajasin endale parajasti kleidikest selga.
"Jah, me hakkasime Craigiga käima,"
"Palju õnne," sõnasin samal ajal kardinat veidi eest lükates.
"Tänksud... wow, kuule, sa näed .. kuradima ilus välja,"
Keerutasin end kergelt. "Mulle meeldib see,"
"Siis ostame ära,"

"Oojaa,"
Panin üleriided tagasi selga ning liikusin kassasse.
"Väga hea valik." kiitis müüja minu valitud komplekti, "Meil oli neid vaid 5 tükki, millest 4 läksid kohe..."
"Mis siis sellel viga on?" vidutas Micha silmi, muretsedes, ega sel midagi viga ole.
"Ei, ei, see oli lihtsalt nii väike suurus,"
"Ahsoo," rahunesime me mõlemad maha.
"Tänan teid,"
"Ja mina teid,"
Suundusime minu poole.


***


"Su vanemad valisid väga sobiva aja küllaminekuks,"
"Oojaa, ja ma olen õnnelik, et ma 'ei' ütlesin,"
"Nii et nad on praegu Lakes Entrance'is?"
"Jup, ega tule enne ülehomset tagasi,"
Michelle tegi kavalat nägu.
"Mis on?"
"Pidu?"
"Tegelt. Sa tahad pidu?"
"Miks mitte?"
"Mm.. no tegelt kui täna on neljapäev ja homme reede... Ma ei jõua ju kõiki hoiatada."
"Ma tegelen sellega ise - sul on tähtsamatki teha,"
"Tänksud veel kord,"
"Sa oled mind juba nii palju tänanud täna,"
"On põhjust,"
"Nii .. tema vastuvõtuks paned mantli selga. Siis käsid tal oma tuppa minna ja jätad mantli siia. Ferstehen Sie mich?"

"Ja, ich..."
"Oi, appi!"
"Mis juhtus?"
"Voodipesu - te ei saa ju ameleda leopardi voodipesus,"
"Miks mitte?"
"Ei, muidu see sobib, mulle väga meeldib. Aga see ei sobi su pesuga kokku. Nii..."
Michelle tormas kapi juurde.
"Vot, täpselt see,"
"Kas me juba liiga kirglikuks ei muutu?"
"Oo ei, kunagi pole liiga palju kirglikkust,"
"Hahaa,"
Vahetasin voodipesu.
"Nüüd on vist kõik,"
"Jeah... Ei."
"Mis veel?"
"Sa ei saa lihtsalt paljajalu ja mantlis olla,"
Raputasin vaikselt tema selja taga pead.
"Need." Micha ulatus mulle üsnagi normaalsed kontsakingad. "Nüüd helista Jasonile. Ei, parem saada sms."
"Nii?" näitasin talle.
"'Ootan sind täna enda poole.' kõlab liiga .. tavaliselt. Aga .. mm .. 'Mul on su abi vaja täna. Tule kohe siia.' Super."
"Awwi, see kõlab nii armsalt,"
"Ja... saadetud. Nüüd mantel... Suurepärane. Ma nüüd lähen."
"Tänud veel kord, sa oled suurepärane,"
Me kallistasime.
"Tubli tüdruk, edu sulle," Micha näitas mulle pöialt.
"Seda läheb vaja ja tänks veel kord,"
"Tsau,"


***

"Hei, ma sain su smsi kätte,"
"Hei, hei, tule aga sisse,"
"Miks sa mantlis oled?"
"Ee .. ma pidin korraks välja minema,"
"Selge. Sa oled üksi?"
"Jep, mine üles mu tuppa, ma tulen kohe järele,"
"Okei,"
Jason hakkas kõndima, pöördudes aeg-ajalt ümber. Kui tema sammud muutusid vaiksemaks, hingasin sügavalt sisse-välja.
"Nüüd või mitte kunagi,"
Kõndisin kontsade klõbinal oma tuppa.

***

"Ma mõtlesin, et sa pead ära käima," Jason luges parajasti raamatut, mis mu laual oli.
"Ma juba tegin seda,"
Poiss pöördus ümber. "Ja sa oled man..."
Ta ei jõudnud lõpetada, sest ma olin vöö lahti teinud ja mantli eest lahti teinud.
Hammustasin seksikalt huulde, pannes käed puusa.

***




Мир пропитан ласкою где-то

Ты в тонкое платье одета

Все мои мысли только об этом

Когда мы детка сделаем это

Ночь нас встретит под одеялом

Ты мне только что написала

Ты одна и очень скучала

И этой ночи нам будет мало



Мамы дома нет, папы дома нет, нет

Ты мне будешь рада, ты мне скажешь да, да!

Мамы дома нет, папы дома нет, нет



Мамы дома нет, папы дома нет, нет

Ты мне будешь рада, ты мне скажешь да, да!

Мамы дома нет, папы дома нет, нет



Я набираю обороты

Да, я уже лечу

Мы, словно на автопилоте

Ты знаешь, что я хочу



Я слышу твое дыхание

Да, даже на расстоянии

Твое и моё желание

Осуществится у родителей в спальне



Мамы дома нет, папы дома нет, нет

Ты мне будешь рада, ты мне скажешь да, да!

Мамы дома нет, папы дома нет, нет



Мамы дома нет, папы дома нет, нет

Ты мне будешь рада, ты мне скажешь да, да!

Мамы дома нет, папы дома нет, нет



Дрожь бежит по телу и лучше

Ты сердце моё послушай...

Ты сердце моё послушай...



Ты преподносишь мне сюпрпиз

Да, ты мой самый, самый лучший приз

Да, ты мой самый, самый сладкий приз



Мамы дома нет, папы дома нет, нет

Ты мне будешь рада, ты мне скажешь да, да!

Мамы дома нет, папы дома нет, нет



Мамы дома нет, папы дома нет, нет

Ты мне будешь рада, ты мне скажешь да, да!

Мамы дома нет, папы дома нет, нет

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar