07.07.12

Skinny Love (MOA II) #28: Kõik on nüüd teistmoodi

Iga aasta on millegi uue algus. Õpilastele on ka uus õppeaasta uus algus. Kui aga sa äkki muutud gümnasistiks, siis on see veel teistsugusem kui järjekordne põhikooli aasta.

Mina näiteks otsustasin juuksed lühemaks lõigata. Minu pihani ulatuvad juuksed on nüüd õlgadeni! Tüdrukud sellest eriti vaimustuses ei olnud, kuna nad alati kadestasid mu pikki juukseid ega saanud aru, kuidas saab pikkadest juustest ära tüdineda. Mina lohutasin neid sellega, et küll nad varsti jälle pikad on.

Jason otsustas, et ta peab nüüd olema veidi pidulikum. Kui ta reedel kooli ilmus, siis oli tal seljas tema tavaliste mustade pluuside asemel valge T-särk ja pintsak. Ma pidin suu kinni panema, et mitte ilastama hakata, sest c'mon, kui sul on silme ees selline sixpack, siis sa tõenäoliselt tõesti vastu panna ei suuda.
Ma nimetasin teda nüüd meelitavalt võrgutavaks.

Ning kui ta päev enne seda spordipäeval sprintides minu poole vaatas - sekundiks küll - tundus see olevat .. midagi jumalikku.
Oh. Jah, see on tõepoolest liiga lapsik. OMG, ta vaatas mu poole! Haletsusväärne.

Midagi muutus veel. Vaadake, jah, ma tõesti endiselt armastasin Jasonit .. ma olin hull ta järele, jah. Tüdrukud pidid üha rohkem mu poole suskama ning tegelikult käis see mulle endale samuti närvidele, et ma ei suutnud temale mitte mõelda. Iga päev üha rohkem.

Kuid .. keegi oli veel. Mitte midagi erilist küll. Ma ei saa öelda, et ma oleksin jälle armunud - vist mitte. Ma ei saanud üldsegi kindel olla, et on võimalik olla armunud kahte inimesse korraga. Kuid midagi oli. Meeldivus, kiindumus, crush? Ma ei tea. Ent mitte kunagi enam ei vaadanud ma Jake Evansit kui lihtsalt klassikaaslast.

Tal oli välimust. Ta oli ilus, veetlev, tark .. ning samal ajal nii erinev Jasonist. Kui Jason oli "salapärane kutt", siis Jake oli .. noh, teda võis pmst nimetada klassi hingeks, vähemalt üheks neist. Ta oli otsekohe Cyle'i gängis. Ning see polnud üldse tore. Sest see seltskond koosnes enamuses playboydest ja cheerleaderitest ning me kõik teame, mis sellega kaasas käib.

Nii et kui ma ka lubasin endale elu sees mitte armuda mängurisse, siis jah .. seda ma siiski tegin. Aga samas .. nii palju kui ma Jake'i eraldi jälgisin, kui kedagi teist tema seltskonnast lähedal ei olnud, siis tundus ta täiesti teistsugune. Ta tundus .. eemalolev, eksinud? Seda rohkem meenutas ta mulle Jasonit. Ja see hirmutas mind.

Ka Jason tundus olevat leidnud endale .. uue silmarõõmu. Okei, võib-olla ma pingutan üle. Ma tunnistan täiesti ausalt üles, et olen armukadetseja tüüpi - jah, tõepoolest, ise tohin armuda kellesegi teisse ja temal ei luba. Tobe. Rumal. Egoistlik.

Selleks kellekski osutus Analeigh. Jah, ta võis olla minust parem. Ta oli ilusam, targem .. ta ei esitanud valesid küsimusi. Selles suhtes, et Jason ei pidanud talle kogu aeg midagi rääkima. Ma ei tahaks öelda, et Analeigh oli kerglane, õigem oleks tõenäoliselt öelda liiga flirt.


Muidugi ei veetnud ta aega ainult Jasoni seltsis, see on kõigest minu tobe armukadedus. Ta flirtis kõikide poistega .. va. Cyle'i seltskonnaga.
Vähemalt mingi positiivsus.

Lihtsalt .. jah, miks ma teda vihkasin - see ei kestnud küll kaua, kuid siiski -, oli tõenäoliselt see, et Jason .. ei tundunud, et talle oleks see kõik vastumeelne.
See ei olnud nagu minu puhul: niipea kui ta minust msnis - veel üks asi, mis mind häiris, et nad rääkisid päriselus erinevalt minust ja temast - tüdines, ütles ta, et on eemal või mida iganes, .. ja Analeigh'ga olid nad koos suht palju.
See häiris.

Ma arvan, et ma lihtsalt kadestasin teda sellepärast, et ta ei olnud vastumeelne. Et ta tundus pealetükkiv - selle eest "vihkasid" teda kõik lennu tüdrukud -, aga nad ei käskinud tal ära minna. Nad ei ignoreerinud teda. Nad olid temaga.
Ning tundus ka, et ta läheb Jasonile palju paremini peale kui mina...
See tegi haiget.

Minu tuju isegi ei parandanud see, et ta vaatas mind üha enam ja mina õppisin ära talle vastu naeratamise .. sest pilgud on üks ja kellegi teisega rääkimine on teine.
Vahepeal oli isegi tunne, et suvel juhtunud vestlust polekski kunagi olnud.

Me jäime endiselt sama võõraks kui aasta tagasi. Ma küll tean .. asju ja põhjusi, aga see ei muuda meie olukorda. Mina olen endiselt see tüdruk, kes armastab teda kogu oma olemasoluga, ja tema see kutt, kes teeb nägu, et ei tea sellest midagi.
Kui romantiline.

Samas .. aeg-ajalt ta jälle tegi midagi, mis pani mind taas uskuma, et ma ei ole tema jaoks tühi koht. Kui ma äkki tema poole vaatan ja avastan teda minu jalgu piidlemast, siis jah, see teeb tuju paremaks. Või kui ta üks moment räägib Analeigh'ga ja järgmine on juba garderoobivahe keskel, pelgalt selleks, et ma peaks teda möönaminnes riivama, siis ma ei tea...

Muidugi leidis ta aega ka minuga rääkimiseks. Kodustest töödest näiteks, on ju põnev teema?
Kuid see, mis oli varem, oli läinud. Säde meie vahel oli tuhmunud kui mitte kustunud täielikult.

***

Jason

See on täiesti masendav. Ma vihkan seda. Ma vihkan oma elu. Ei .. ma vihkan ennast.
Muidugi ei ole ma väärt seda, et mind keegi armastaks. Ma teen haiget tüdrukule, kes armastab mind kogu südamega, ja lihtsalt sellepärast, et ma olen selline argpüks.

Selles suhtes, et ma tegelikult tahtsin vist Caroline'i säästa. Zacki eest. Ma ei tahtnud, et Zack saaks teada, kui palju Caro mulle tähendab. Sest ma ei olnud kindel, mida see värdjas võis temaga sel puhul teha. Tema oma egoismiga ei peatuks millegi ees.
Ainult et viis, kuidas ma oma "kaitset" teostasin on suht .. julm? Südantmurdev pigem.

Analeigh oli hea valik sellepärast, et ta ei võtnud oma flirtimist teistega liiga tõsiselt. See polnudki tema jaoks muu kui süütu flirt.
Ainult et ma nägin väga hästi Caro silmist, kui laastavalt see "süütu flirt" talle mõjus. Ma kartsin, et ta võib mingi hetk murduda.

Ta oli tugev tüdruk, seda küll - kes muidu ikka minusugust idiooti oleks nõus ootama? -, kuid sa ei saa olla kaua aega tugev, kui rünnakut ei peatata. Minu puhul oli rünnak Analeigh'ga flirtimine, mille tegelik mõte oli näidata hoopis Zackile, et Caroline ei huvita mind, kuid mina oma põhimõtetega unustasin täiesti ära ka teised pealtvaatajad.

Oh.
Ma proovisin küll talle endiselt näidata, et ma hoolin temast ja et ta ei ole mu jaoks mittekeegi, kuid kui palju sa sellest uskuma jääd, kui tegevus näitab midagi enamat?
Ja probleem oligi selles, et ka tema tundus ennast "lohutavat" kellegi teisega.

Jake Evans. Ta alles tuli linna, kuid tuli välja, et temalgi on kogemust maffias. Nii et Zack võttis ta meie juurde. Vähe sellest - möödus natuke aega ja ta oli juba ühe haru juhataja.
Kõigepealt ta röövib mult mu tüdruku, siis ta hakkab juba siin kamandama ka .. tore. Minu tüdruku, tõesti?

Kui masendav see on.
Ma igatsesin teda. Ma igatsesin seda, kuidas me temaga rääkisime. Ma igatsesin seda, kuidas ainult tema suutis minust aru saada. Kuidas ainult tema suutis maffiaelu paremaks teha - varem ma arvasin, et see ei ole võimalik.

Ja mis ma talle vastu andsin? Valu, pisarad ja ignoreerimise.
Ühesõnaga jah, tundus, et mu elu läks üha hullemaks.

(Pildid: http://s1164.photobucket.com/albums/q576/LunaeFelis/Kaugenemine/?action=view&current=08358797.pbw&ps=1&t=1341658317)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar