10.06.11

Открой моё сердце #10: Drive


„Tegelt?“
„Jah,“
„Sa teed nalja,“
„Ei!“
„Teed küll,“
„C'mon, Jason, mis siin imelikku on?“
„Sina ja mootorrattad .. ei lähe kokku?“
„Näh, miks mitte?“
„No kas või see, et kui msnis käis mootorrataste arutlus, siis sa küll eriti öelda ei osanud,“
„Äkki just selle pärast ma hakkasingi mootorrattasõiduga tegelema?“
Ta seedis mu sõnu. „Aga tegelikult?“
„Noh, muidugi polnud see momentne otsus... Ma tahtsin ammu mootorrattasõitu õppida ja lõpuks avanes mul võimalus.“
„Päris huvitav,“
„Tahad ka proovida äkki?“
„Ma ei tea .. tegelt peaks mu arust just olema, et poiss veab oma tüdrukut, mitte tüdruk poissi,“
„Ah, see on tüüpiline stereotüüp. Pealegi on sul teisi andeid. Vaata, kui hästi sa kitarri mängid.“
„Õps ütles, et ma mängin mustalt,“
„Minu jaoks küll mitte. Pealegi oskad sa mängida trumme ja klaverit. Ja olgugi et mustalt, minu jaoks suurepäraselt.“
„Tänks,“
„Sinu esperanto- ja joonistamisoskustest ma ei hakka rääkimagi,“
„Mis ajal teema minule suundus?“
„Ma ei tea,“ hakkasin naerma.
*Peale Alasia juures toimunud pidu oli mul vaid tund, et jõuda kodus käia ja siis mootorrattatrenni minna. Kuna Jason sellest veel ei teadnud - c'mon, me olime käinud ainult nädala - otsustasin ta kaasa kutsuda. Tema aga ei suutnud aru saada, kuidas lähevad kokku mootorrattad ja mina. Äkki ma olengi tomboy?*
"Igatahes. Räägi mulle sellest." ütles ta, pöörates pea tagasi teele. *Jason oli parajasti autoroolis. Ta pakkus, et võib oma autoga mu ära viia. Kui armas temast.*
"Noh, ma hakkasin suvel tegelema sellega, peale töölkäimist,"
"Sa käisid tööl?"
"Yep, Deja Vu lounge'is,"
"Huvitav,"
"Väga. Niisiis. Ma tahtsin ammu mootorrattaga sõitma hakata, aga vanemad olid vastu, sest, tead küll, need mootorrattaõnnetused .. ei ole just kõige .. ellujätvamad. Aga lõpuks sain ma nad nõusse. Pealegi, ütlesin, et maksan alguses ise enda eest, nii et vähemalt selle pärast nad ei pidanud muretsema. Ja nii see saigi alguse."
"Nii et nüüd oled sa päriselt ka motochick?"
"Jason!" lõin teda õrnalt vastu õlga, naerdes.
"Ise sa panid niisuguse allkirja feissi,"
"Ma tean, ma tean,"
"Siia?"
"Jah, pööra paremale,"

***

"No tere, tere," sõnas mu sõiduõpetaja, härra Cole.
"Tere,"
"Vaatan, et tõid meile pealtvaatajaid," ta osutas Jasoni peale.
"Jah, see on mu poiss Jason. Ja see on mu sõiduõpetaja härra Cole."
Nad surusid kätt.
"Niisiis." ütles Cole, "Täna on sul praktikatund."
Noogutasin elavalt. "Jah,"
"No mine pane end valmis siis,"
Läksin riietusruumi, kus panin selga jaki, jalga püksid ja saapad ning kätte kindad. Kiivri panin alati vahetult enne sõitu.
"Wow," sõnas Jason, kui olin täies rüüs välja tulnud, "sa oled kohe nagu mingi Charlie ingel või midagi."
Cole hakkas naerma. "Selline tunne, et ta näeb sind esimest korda,"
Ma punastasin. "Nojah, muidugi. Ma tahan sõitma minna juba." Suudlesin Jasonit põsele ja mu trenn võis alata.

***


Caroline'i mootorrattas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar