05.12.11

OMC #54: Моё Сердце

Caro

"Aga, Jason..." Ma ei saanud enam üldse midagi aru. Kui ta ei olnud mu peale kunagi pahane olnudki, siis miks .. "Miks sa siis kokaiini tõmbasid? Ja katuselt alla hüppasid?"
"Hetkenõrkus," kostis ta vaid läbi hammaste.

"Jason," Kergitasin end patjadel, et mul oleks teda kergem jälgida. "Sa ei saa kõigepealt teha absoluutselt lolle asju ja siis väita, et need olid ajendatud hetkenõrkusest. See on täielik bullshit."
Ta vaatas mulle otsa. "Äkki ma muutusin nõrgaks?"

"Mida sa sellega öelda tahad?"
"Et ma .. et ma..." Ta kohmetus.

"Sa .. mida?" ei andnud ma järele. Ma olin niigi liiga kaua elanud ilma vastusteta.
"Äkki ma muutusin armuhulluks?"

"Armuhulluks? Jason, sa viid mu veel rohkem segadusse." See oli tõsi.
"Vaata, ma ütlesin sulle tookord - kas sa suudaksid mulle selle eest kunagi üldse andeks anda? - haiglas, et ma pole sulle kunagi öelnudki, et armastan sind. Ma arvasin kunagi, et tunnete avaldamine on nõrkuse tunnus - ju siis oli Zack mulle nii palju mõju avaldanud. Kuid kui sa lahkusid, su näol valu, segadus ja võib-olla isegi viha, ma sain aru, kui valesti ma olin arvanud. Tunnete avaldamine ei saa olla nõrkus, see on vaid tugevusenäitaja. Ja tõsi on, Caro, et ma armastan sind. Tõepoolest armastan. Kas suudad sa mulle kunagi andeks anda, et ma valetasin sulle?"

Tundsin pisaraid silmis nii tema tunneteavaldamise kui ka selle tõttu, et ma taipasin, kui loll olin ma olnud, kui jätsin ta. "Jason .. ma ei saa mitte kunagi su peale pahane olla. Ja loomulikult ma armastan sind ka."

Ta tormas mu voodi juurde, surudes üha jõulisemaid suudlusi mu huultele.
"Aih," pobisesin ta huulte vastas.

"Kas ma tegin sulle haiget?" küsis ta ehmunult, tõmbudes veidi tagasi.
"Ainult veidi," laususin, hõõrudes kaelasidet. "Kuid sinuga koos olles ma ei tunne valu,"

Me suudlesime veel ja oleksime suudelnud veel pikka aega, kui uks poleks lahti lennanud ja punaste silmadega Christina palatisse tormanud.

"Oi, sorry, et ma segasin, aga ma pidin ütlema, Caro: mul on kohutavalt kahju, et me nii hilja jõudsime. Oleks ma kiirem olnud, oleks sa pääsenud ühegi kriimuta ja su vanemad poleks kunagi sellest teada saanud ja..."

"Chris," segasin ma talle vahele, naeratus mängis mu huultel. "Kõik on korras. Ma olen elus, Zackiga on kõik läbi ja .. ma olen lõpuks ometi oma eluarmastusega." Siis minus kõlksatas miski. "Muuseas, mis sellest nüüd saab? Mis Zackist sai?"

Jason vaatas korraks Chrisile otsa, kelle ilme oli klaasistunud niipea, kui ma Zacki mainisin, ning ütles siis jäigalt: "Charlie lasi ta maha,"

Tegin suured silmad. "Mi-mida?"
"Maffiareeglid. Omerta rikkujatega pole pikka juttu."

Vaatasin Chrisile otsa. "Sa armastad teda .. kas pole?" küsisin lolli pärast, sest tüdruku olekut vaadates olnuks targem vaikida.
Ta pühkis käeseljaga rohked pisarad. "Ma .. see pole enam tähtis."

"Mul on kahju, Chris. Minu pärast on "The Assassins"itel probleemid ja nüüd neil pole alljuhti ja üldse..."
Chris segas mulle vahele. "Ära räägi rumalusi, Caro. Sa ei ole milleski süüdi. Sa ei ole süüdi, et üks ennasttäis idioot otsustas, et sa oled ees tema teel edu poole."

"Ja alljuht on neil ka suht olemas..." lisas Jason ebalevalt.
Pöörasime end uudishimulikult tema poole.

"Charlie pakkus mulle seda kohta,"
Mu silmad muutusid taaskord tõllarataste suuruseks. "Sa oled "The Assassins" uus juht?" Ei, see ei saa võimalik olla. Ta ei...

"Ei," raputas Jason pead. "Ma olen mängust väljas. Ma pakkusin Jake'i sellele kohale."
"Ma arvasin, et sa vihkad teda."

Ta kehitas õlgu. "Kohati, jah. Selle pärast, kuidas ta sinuga käitus ja mis sinuga tegi, jah. Kuid peale seda, kui ta oli mulle plaanist rääkinud, mitte eriti."

"Plaanist? Sa mõtled minu ja tema plaani?"
"Jah,"

"Oh.." pomisesin.
"Aga see ei tähenda, et teema on ammendatud. Ma tahan veel teada, mis teil seal täpsemalt peas mõlkus ja mis plaan teil Chrisiga oli."

Chris naeratas mulle. "Paistab, et kellelgi on tõsine jutt tulekul. Aga ma olen õnnelik, et sina õnnelik oled. Ja ma pean minema nüüd." Ta pöördus minekule.
"Chris?" hõikasin teda, kui ta juba ust avama hakkas. "Aitäh sulle. Kõige eest."

Ta naeratas mulle taas, kurbus ta silmist oli kadunud, mis tekitas mu arusaama, et ehk ei tundnud ta siiski Zacki vastu armastust, nagu ma arvasin.
"Võta heaks," kostis ta, sulgedes enda järel ukse.

"Kas sa tahad puhata?" küsis Jason hoolivalt.
Noogutasin väsinult pead. "Ütle mulle ainult kõigepealt, kui palju mu vanemad teavad,"

"No .. me ütlesime neile, et mingi hull maniakk klubis kargas sulle kallale,"
"Armas. Ja kuidas nad reageerisid?"

"Nad .. noh, sa ei saa nüüd klubides käia mõnda aega. Kaua aega."
"Jason!"

"Shh. Ma arvan, et see on parem, kui nad oleksid teada saanud, et ma olin maffias. Siis poleks sa saanud minuga olnud."
"Muuseas selle osa kohta. Omerta järgi ei saa maffiast välja ilma suremata."

"Charlie otsustas, et peale seda kõike, mida Zack korda saatis, vajan ma valikut,"
"Mõistlik boss teil,"

***

Paari päeva pärast sain juba haiglast välja. Haav paranes uskumatul kiirusel ning varsti ei jäänud sellest järele muud kui vaid üks peenike triip mu kaelal.

Too päev oli vägagi soe ning peale kooli olime otsustanud Jasoniga randa minna
Me istusime vaikuses, kuulates ookeanikohinat ning nautides tuulekest, mis sasis mu nüüd pikki juukseid.


"Kas sa oled kunagi mõelnud, et su elu võiks olla palju lihtsam, kui sa ei oleks minusse armunud?" küsis Jason, katkestades vaikuse.
"Miks mul on tunne, et ma olen seda kuskil juba kuulnud?" jätsin ma vastuse vahele.

"Sest seda küsis Edward Bellalt,"
"Oota nüüd. Sa teed nalja. Sa mäletad, mida ta küsis?" Jason ja 'Twilight'?! Lööge mind maha, ausalt. Isegi mina sain üle. Vnoh, vähemalt suurem osa Twilighti-vaimustusest on möödas. "Isegi mina ei mäleta selliseid asju."

"See oli eluliselt tähtis lause,"
Vaatasin talle küsivalt otsa.

"Kui ma neid raamatuid lugesin - jah, las inimesed nimetavad neid vaid 12-aastaste tüdrukute unistusteks või milleks iganes - kuid seal oli mõnusalt filosoofiat sees. See lause sobis mulle."

"Mis lauseid sa sealt küll veel noppisid? 'Ja nii armuski lõvi tallekessse'?"
"No kui sul tallekese vastu midagi ei ole..."


Lõin teda õrnalt vastu õlga.
"Kuidas siis jääb?" küsis ta uuesti.


"Tead .. see kõik on kestnud nii palju aega. Ma armusin sinusse nii kiiresti, paari kuuga, ning siis toimusid igasugused asjad. Kord ma isegi vihkasin sind, kas tead. Arvasin, et saan sust üle. Kuid - ma muidugi tean, et see võib kõlada rumalalt - ma sain ajapikku aru, et sa oled mu eluarmastus. Või siis ma olen hüpnotiseeritud või lihtsalt ei taha sinust lahti lasta..."


"Ee .. see ei olnud päris vastus mu küsimusele," lausus ta mõtlikult.
"Et kas ma olen kunagi mõelnud, oleks mu elu sinuta olnud lihtsam? Ma ei tea. Võib-olla oleks ma leidnud endale mingi teise kultusobjekti, kuid ma ei usu, et see oleks lihtsam. Armastus pole kunagi lihtne, kas tead."


"Tean,"
"Sama,"


Paar hetke oli taas vaikus.
"Lähme ujuma," pakkusin ma, kuna lained olid mind juba liiga pikalt võrgutanud.
"Davai," nõustus ta, tirides oma halli hundiga T-särki seljast. Haha, Twilight strikes again.

Tirisin enda punase kleidi seljast, jäädes oma lilleliste mustade bikiinide väele. Tormasin vette, Jason minu järel.

 
А я не хотел говорить, что умею летать...
А я так хотел отражаться в твоем отраженье...
И на твоем небе звезда остывает опять...
А на моем небе она начинает свеченье...

Моё сердце
Бьётся до тех пор, пока я знаю,
Что ты любишь меня...

Моё сердце
Бьётся до тех пор, пока я знаю,
Что ты любишь меня...

Уходим на свет и опять где-то рядом печаль...
Уходим за ней, зная то, что уже не вернёмся...
Я очень хочу, чтобы больше мне не было жаль...
Я просто найду и тебя, и остывшее солнце...

Моё сердце
Бьётся до тех пор, пока я знаю,
Что ты любишь меня...

Моё сердце
Бьётся до тех пор, пока я знаю,
Что ты любишь меня...

(муз. проигрыш)

Моё сердце
Бьётся до тех пор, пока я знаю,
Что ты любишь меня...

Моё сердце
Бьётся до тех пор, пока я знаю,
Что ты любишь меня...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar