28.12.11

MOA #2: Pöördepunkt


Caro, sa ei tohi temast mõelda, kas tead. Tal on tüdruk, eks ole. Aaaaaga .. ta on endiselt kuum tükk. Okei, stopp, stopp! Mõtle füüsikast parem. Sellest oleks kasulik aeg-ajalt mõelda.

Kõndisin mööda tühje koolikoridore, trepist alla, mind saatmas vaid mu enda kajavad sammud, kui ma kuulsin seda. See oli kõige ilusam kitarrimäng, mida ma eales kuulnud olin. Ja see oli üks mu lemmiklugudest - Nazarethi "Love Hurts"i. Poisihääl laulis peale ka.

"Some fools think of happiness
Blissfulness, togetherness
Some fools fool themselves I guess
They're not foolin' me
"

Tippisin ettevaatlikult ja vaikselt seina taha, et ta mind ei näeks. Alles siis sain ma aru, kes seda lugu mängib.
Süda hakkas taguma märgatavalt kiiremini. Jason.
Endised piirangud oma meelele olid taas kaotatud. Kui hale.

"I know it isn't true, I know it isn't true
Love is just a lie
Made to make you blue
Love hurts......ooh, ooh love hurts
ooh, ooh love hurts
" 

Tal on imeline hääl, mõtlesin ma, püsides endiselt peidus.
Kuid, nagu kõik head asjad, lõppes lugu paari hetke pärast.

Tõmbasin hinge, sest olin lugu kuulates mõned hingetõmbed vahele jätnud.
Minu puhul tüüpiline.

Piilusin seina tagant ja .. sattusin tema pilgu otsa.
Kohmetusin, lüües pilgu maha.

"Kuidas oli siis?" küsis ta, pannes kitarri enda kõrvale.
"See oli imeline..." ütlesin imetleval häälel, otsekui hõljuksin pilvedes. Armas, nüüd ma jätan endast veel hullu mulje ka.

"Tõesti ?" imestas ta.
"Kindla peale. Miks sa küsid?"

"No .. muusikakoolis öeldi, et see on kohutav. Et ma mängin mustalt ja värki."
"Tegelt? Ma küll ei ütleks."

"Hmm. Paistab, et sa oled suht ainuke. Isegi mu tüdruk ütles, et see on kohutav."
"Siis ta peaks olema segane..." Oh shit, mida ma nüüd ütlesin?! "Ma tahtsin öelda..."

"Miks sa seda seina taga kuulasid?" muutis ta järsult teemat.
Huvitav. Saatsin talle juhmi pilgu.

"Noh, tead küll, sa oleks võinud välja ka tulla - ma ei hammusta,"
"Ma ei mõelnud selle peale kuidagi..." kokutasin vastuseks.

"Ega's siis midagi," lausus ta püsti tõustes.
"Miks sa just sellise loo valisid?" küsisin, järgnedes talle garderoobi.

"Ajad on sellised," lausus ta tusaselt, millest ma järeldasin, et ta ei soovi sellest vestelda.
Hingasin sügavalt välja. "Ooookei," venitasin vastuseks, haarates oma jaki.

End ümber pöörates leidsin, et ta oli läinud. Imelik, mõtlesin tema kiiruse kohta. Tema käitumise kohta mõtlesin hoopis: tüüpiline.

Iseenesest oleksin ju võinud selle peale solvuda. Kuid, teades Jasonit, ma ei suutnud. Ma mõtlesin hoopis, kui piinlik see olukord just oli.
Ma tõesti loodan, et ainult minule.

Sest tol hetkel oli see viimane asi, mida ma tahtsin - et Jason Lockwood saaks teada, et ta tähendab mulle midagi.

***

Koju jõudes logisin end taas facebooki sisse, mis osutus keerukaks, kuna Angel otsustas, et on tõeliselt äge üle mu klaviatuuri edasi-tagasi tippida. Kannatasin teda kõige rohkem 10 minutit, peale mida ta vihaselt eemale tõstsin. Ta sisistas korraks mu peale ja liikus siis rõdule.

Parem ongi. Nii, lõpuks.
Ma ei teadnud, milleks ma tahtsin veel kord seda kontrollida.
Lihtsalt ekraani jõllitamine tõenäoliselt ei aita, mis?

Klikkisin Jasoni kontole, sealt edasi infosse. Kerisin alla, süda vihaselt tuksumas.
Tahaks ma ise ka teada, kuidas süda vihaselt tuksub...

Kuid paari hetke pärast tuksles see juba kiiremini ja mitte vihast, vaid õnnest. Mis sest et mu silmad ei tahtnud uskuda seda, mida ma nägin.
Süda on mul alati loll olnud ja usub kõike.

Jason Lockwood is listed as single.
Jason Lockwood. Is listed. As Single.

Oota, mida? Ei, ei, ei, see ei saa nii olla. Alles hommikul oli ta ju...
Ning siis sain ma pihta.
Love Hurts. "Ajad on sellised,". Kiire lahkumine ilma hüvasti jätmata - mitte et see mittetemalik oleks. Ainult et... Igatahes, jah. See vajab kontrolli.

Mida teha, kui sa tahad kindel olla, kas ühel leheküljel kirjutatu on tõsi? Õige, kontrolli teistelt lehekülgedelt.
Twitter. Kõik kommentaarid tema tüdruku .. endise tüdruku (endiselt küsimärgi all) poolt olid kustutatud.

MySpace. Vallaline. Armas.
Armas võib ta ju olla. Kuid kuidas kuradi pärast see võimalik on?!

***

"Miks sa imestad? Inimesed lähevad lahku, see on loomulik,"
"Ma ei tea isegi. See on lihtsalt nii ..."

"Nii mida?"
"Mul ei ole õrna aimugi,"

"No näed nüüd. Pigem soovitaksin võimalust kasutada. 'Kuumad kutid' ei vedele tee peal, kas tead."
"Ja miks kuumad kutid on jutumärkides?"

"Sest a) see on sinu väljend ning b) sa ju tead, et Jason pole minu tüüp."
"Ohjah,"

"Nüüd mine ja võta ta, tüdruk. Selline on minu nõuanne sulle,"
"Kui vaid see nii lihtne oleks,"

Õigus oli pigem minu poolel (nagu praktika pärastpoole näitas). Esimene probleem oli selles, et Jasonit polnud msnis ja helistama ma talle nüüd küll ei hakkaks. Teine oli see, et mul polnud õrna aimugi, mida ma tegema peaks. Sest poistele külge lüüa ma küll ei osanud.
Haha, kõlas sarkastiline naer mu peas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar